abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5111189
Sinds een paar maanden heb ik een nieuw vriendje, hij is echt heel erg leuk en alles gaat goed, behalve 1 ding...
Als we met elkaar in bed liggen gaat alles goed totdat het moment komt dat je eigenlijk echt met elkaar naar bed wilt/gaat. De eerste keer dat we het deden kwm hij al heel snel klaar. Voor mij was dit niet echt een probleem en we zijn daarna gewoon gaan knuffelen. Maar die keren daarna bleef ie het steeds maar uitstellen. Ik vroeg me steeds af wat er aan de hand was, en dat is me dit weekend ook wel duidelijk geworden. Als hij het condoom om wilt doen gaat ie vreselijk zenuwachtig en onrustig doen en krijgt ie hem er niet in en wordt ie weer slap. Hij vond t vreselijk frustrerend, ik niet,dat heb ik ook duidelijk gezegd, maar ik vraag me toch af wat we er aan kunnen doen?
Ik heb er nog met hem over gepraat, hij is niet zenuwachtig zei hij en hij weet ook echt niet hoe het komt. Bij zijn vorige vriendinnetje lukte het soms ook maar soms ook wel.
Jullie een idee hoe we dit kunnen oplossen of wat er aan de hand is?
  maandag 22 juli 2002 @ 16:17:45 #2
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_5111220
Probeer jij het condoom eens om te doen. Door jouw aandacht en aanraking lukt het waarschijnlijk wel om een erectie te behouden. Voordat je het condoom omdoet kun je hem nog eerst ff strelen waardoor er nog wat extra bloed naar toe gaat.
Asumption is the mother of all fuck-ups
  maandag 22 juli 2002 @ 16:18:38 #3
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
  maandag 22 juli 2002 @ 16:19:33 #4
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_5111243
onzekerheid, zenuwachtigheid dat is het ...meer niet
.
..Als het maar een paar keer goed gaat gaat het voor altijd wel goed ...Douchen helpt ..gewoon veel naakt zijn zonder sex intenties en dan gaat ie vanzelf wel springen!

[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 22-07-2002 17:00]

pi_5111248
quote:
Op maandag 22 juli 2002 16:18 schreef Vleermuis het volgende:
zonder condoom neuken

Jij neukt zonder hersens?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_5111269
gewoon elke keer als ie slap wordt, voor "straf" pijpen... met zo'n straf wil ie wel weer omhoog komen, en dan snel condoom erom en huppa... klaar is kees!!!(of hoe je vriendje dan ook heet)
Beter een blauw scherm, dan geen scherm!
  maandag 22 juli 2002 @ 16:21:48 #7
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_5111270
quote:
Op maandag 22 juli 2002 16:19 schreef Lucille het volgende:

[..]

als dat vriendje dat nou eens kon ..was ie van al het gezeur af!
pi_5111275
droogoefenen wil wel eens helpen

klintk alsof hij weinig ervaring heeft met condooms en deze omdoen.
Laat hem gewoon eens oefenen, dus niet tijdens de sex, maar gewoon eens, (net zoals je gaat oefenen met jongleren ofzo).
Zo is er geen druk (sex), en is hij waarschijnlijk een stuk minder "onhandig" ermee.

en als het dan wel lukt, kan je hem natuurlijk eventueel ook gelijk lieflijk "grijpen" -if you know what i mean

ook nog njet
pi_5111281
Of neem een te kleine condoom.. dan wordt ie op zeker niet meer slap

Nee serieus, als jij hem omdoet gaat t op zeker goed, betrek het gewoon bij het spel en stel hem gerust.

Where facts are few, experts are many.
  maandag 22 juli 2002 @ 16:23:56 #10
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_5111293
Een cockring is misschien ook nog wel een idee, d'r loopt hier ergens een topic over.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  maandag 22 juli 2002 @ 16:25:47 #11
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_5111309
quote:
Op maandag 22 juli 2002 16:23 schreef Pagan het volgende:
Een cockring is misschien ook nog wel een idee, d'r loopt hier ergens een topic over.

P.

Is idd een prima oplossing
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_5111402
quote:
Op maandag 22 juli 2002 16:21 schreef BigBlueScreenOfDeath het volgende:
gewoon elke keer als ie slap wordt, voor "straf" pijpen... met zo'n straf wil ie wel weer omhoog komen, en dan snel condoom erom en huppa... klaar is kees!!!(of hoe je vriendje dan ook heet)
je moet dat doen als hoeren schijnbaar kunnen, gaan ze pijpen en hebben ze ondertussen een condoom in hun mond die ze er dan om doen. (heb ik van horen zeggen )
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  maandag 22 juli 2002 @ 16:34:04 #13
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_5111420
quote:
Op maandag 22 juli 2002 16:32 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

je moet dat doen als hoeren schijnbaar kunnen, gaan ze pijpen en hebben ze ondertussen een condoom in hun mond die ze er dan om doen. (heb ik van horen zeggen )

Vereist wel wat oefening denk ik... je zou per ongeluk een scheurtje kunnen veroorzaken met je tandjes tijdens zo'n actie.
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_5111547
Als het echt door de zenuwen komt lukt het misschien ook niet als jij het doet, op welke manier dan ook. Hij denkt gewoon te veel aan het feit dat ie weer slap wordt. Een echte oplossing is hiervoor niet te noemen, hij moet er op een of andere manier voor zorgen dat ie zich daar geen zorgen meer over maakt. Dit kan overigens moeilijker zijn dan je denkt.

Wat je zeker niet moet doen is hem onder druk zetten of iets dergelijks, gewoon aangeven dat je het niet erg vind en dat het de volgende keer misschien wel lukt.

Succes ermee zou ik zeggen, als het een keertje gelukt is is het de keren erna ook geen probleem meer denk ik.

It's easy to be miserable. Being happy is tougher - and cooler.
pi_5111629
misschien moet je hem vragen jou te vingeren of op een andere manier met sex bezig zijn, dan wordt ie er steeds meer vertrouwd mee. Als je nou elke keer als ie stijf is probeert het condoom erom te doen, moet het af en toe toch lukken!

je kan ook hem blinddoeken, en hem overal strelen enzo, en als ie het niet door heeft het condoom eromheen doen... vervolgens kun je altijd op z'n pik gaan zitten! voor ie het weet heeft ie het gedaan MET CONDOOM!

Beter een blauw scherm, dan geen scherm!
pi_5111834
quote:
Op maandag 22 juli 2002 16:21 schreef BigBlueScreenOfDeath het volgende:
Nee hij heet geen Kees hoor!
pi_5111859
[/quote]

lijkt me best ingewikkeld..

pi_5111873
quote:
Op maandag 22 juli 2002 16:46 schreef Radiohead het volgende:
Als het echt door de zenuwen komt lukt het misschien ook niet als jij het doet, op welke manier dan ook. Hij denkt gewoon te veel aan het feit dat ie weer slap wordt. Een echte oplossing is hiervoor niet te noemen, hij moet er op een of andere manier voor zorgen dat ie zich daar geen zorgen meer over maakt. Dit kan overigens moeilijker zijn dan je denkt.

Wat je zeker niet moet doen is hem onder druk zetten of iets dergelijks, gewoon aangeven dat je het niet erg vind en dat het de volgende keer misschien wel lukt.

Succes ermee zou ik zeggen, als het een keertje gelukt is is het de keren erna ook geen probleem meer denk ik.

dankje voor je reactie!
jaa ik dacht zelf ook al dat ie gewoon heel zenuwachtig is.. ik heb ook gezegd dat t mij niet uitmaakt en dat we t volgende keer gewoon weer proberen..
pi_5111944
quote:
Op maandag 22 juli 2002 16:15 schreef No_Angel het volgende:
Sinds een paar maanden heb ik een nieuw vriendje, hij is echt heel erg leuk en alles gaat goed, behalve 1 ding...
Als we met elkaar in bed liggen gaat alles goed totdat het moment komt dat je eigenlijk echt met elkaar naar bed wilt/gaat. De eerste keer dat we het deden kwm hij al heel snel klaar. Voor mij was dit niet echt een probleem en we zijn daarna gewoon gaan knuffelen. Maar die keren daarna bleef ie het steeds maar uitstellen. Ik vroeg me steeds af wat er aan de hand was, en dat is me dit weekend ook wel duidelijk geworden. Als hij het condoom om wilt doen gaat ie vreselijk zenuwachtig en onrustig doen en krijgt ie hem er niet in en wordt ie weer slap. Hij vond t vreselijk frustrerend, ik niet,dat heb ik ook duidelijk gezegd, maar ik vraag me toch af wat we er aan kunnen doen?
Ik heb er nog met hem over gepraat, hij is niet zenuwachtig zei hij en hij weet ook echt niet hoe het komt. Bij zijn vorige vriendinnetje lukte het soms ook maar soms ook wel.
Jullie een idee hoe we dit kunnen oplossen of wat er aan de hand is?

ik had het de eerste paar keren ook dat hij slap werd toen ik het condoom erom deed.
Ik was toen nogal een beetje veel zenuwachtig..

Maar na een aantal keer ging yhet veel beter en voelde ik me beter om me gemaak en toen was het superrrrrrrrrrrrrrrr

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  maandag 22 juli 2002 @ 17:19:41 #20
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_5111958
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_5111987
quote:
Op maandag 22 juli 2002 17:19 schreef MOD het volgende:
[afbeelding]
lachuh heey
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  maandag 22 juli 2002 @ 17:32:41 #22
30955 Privateer
Gesteld op privacy
pi_5112077
quote:
Op maandag 22 juli 2002 16:19 schreef Lucille het volgende:

[..]

Hoeft niet... Ik neuk ook altijd zonder condoom.
Zalig zijn de armen van geest. Gekookt, bij voorkeur. Niet gebraden.
  maandag 22 juli 2002 @ 17:36:23 #23
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_5112111
quote:
Op maandag 22 juli 2002 17:22 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

lachuh heey

Nou...jah, goed, als jij dat leuk vind...best, maar sommige begrijpen wél dat er een boodschap achter het plaatje zit
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_5112142
Ik probeer het altijd door haar te laten doen en om eerlijk te zijn zitten die krengen meestal zo strak dat als zij het een beetje soepel doet (oefening baart kunst ), dat het best lekker is
  maandag 22 juli 2002 @ 17:53:47 #25
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_5112262
quote:
Op maandag 22 juli 2002 17:36 schreef MOD het volgende:

[..]

Nou...jah, goed, als jij dat leuk vind...best, maar sommige begrijpen wél dat er een boodschap achter het plaatje zit

De pil beschermt je niet tegen geslachtsziektes .
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')