Ik ben er nogquote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met GHB dealers.
Niet te geloven dat dit kan in Nederland.
Saai onderwerp. Net met die tandarts gezien?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met GHB dealers.
Niet te geloven dat dit kan in Nederland.
Jep.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Saai onderwerp. Net met die tandarts gezien?
Hahah, ik dacht het maar zette het maar niet neer. Gelukkig ben jij er nog.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ongeveer hetzelfde als klappen voor Duitsers die met tanks je stad komen binnenvallen.
Ik denk na 6 minuten?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:01 schreef Caland het volgende:
Ik ben echt helemaal gesloopt. Straks lekker in slaap vallen met Sjek.
Ik hou het bij lijntjes. Dat heb ik van Davids geleerd in de jeugdopleiding.quote:
Ik heb heb verkocht en zelf genomen jaquote:
Verkocht?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb heb verkocht en zelf genomen ja
Leek wel even zo jaquote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pervers tandartsje. Ik dacht: die gaat haar zo aanranden, zo in die tandartsstoel
steven je fantaseert teveel.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, verkochtquote:
nee hoor, kan het zo maken voor je als je wilquote:
je moet niet zo dom lullen manquote:Op zondag 4 maart 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee hoor, kan het zo maken voor je als je wil
Nopequote:
Wat jij wilquote:
Geen eens toegediend?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |