SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft komt hij, zeker mentaal (nog?) te kort. Heitinga en Mathijsen zijn toch op z'n minst verdedigend niet zoveel slechter? Zo'n verrijking is het wmb niet om Douglas er bij te hebben.
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef Saekerhett het volgende:
Wat mij betreft blijft Douglas ook nog maar even mooi uit Oranje.
Dit kan niet serieus zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Yi-Long het volgende:
Wat trouwens wellicht een optie zou kunnen zijn is om Douglas neer te zetten op de plek van De Jong en dan de vrijheid geven om ook steeds in te schuiven naar voren toe, als een soort Viera zoals die vroeger bij Arsenal speelde.
Dit is nog lachwekkender tbh. Ik vond in dit geval wel dat Toivonen misbruik maakt van het feit dat Douglas zo is zoals hij is, en daarbij even schuldig. Je ziet duidelijk dat Toivonen net bij het neerkomen Douglas nog een hakje geeft, waardoor hij zoiets probeert uit te lokken.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Yi-Long het volgende:
veel potentie om nog veel beter te worden, en Heitinga vind ik een stuk zwakker.
De scheids stond er bovenop. Zoiets is gewoon dom en geen pech.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef Moody het volgende:
Die overtreding van Douglas was 95% van de scheidsen en camera's niet eens opgevallen. Die pech heeft hij.
Prima verdediger, bij de beste van de eredivisie. Hij moet voor 2 verdedigen (Wisgerhof is op z'n retour), heeft 2 slechte backs bij zich en krijgt het toch voor elkaar om weinig tegengoals te incasseren. Ik zie geen reden tot paniek.
Ja dom, maar ook pech dat de scheids het ziet.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef eight het volgende:
[..]
De scheids stond er bovenop. Zoiets is gewoon dom en geen pech.
Douglas lijkt met zijn domme acties een beetje om fernandez. Beiden hebben soms kortsluiting..quote:Op zondag 4 maart 2012 20:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja dom, maar ook pech dat de scheids het ziet.
Domme dingen worden 100x per wedstrijd gedaan. Voetballers staan niet bekend om hun intelligentie...
Volgens mij heeft Ooijer dat ook zijn hele carriere gehad, en Heitinga kan er ook wat van.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef eight het volgende:
[..]
Douglas lijkt met zijn domme acties een beetje om fernandez. Beiden hebben soms kortsluiting..
Wat dat betreft heeft duitsland het met Klose en Ozil een stuk beter gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:47 schreef Nober het volgende:
Vidic, Piqué, Silva... maar nee, wij kiezen Douglas.
Ja hoeveel jaar heeft hij daarvoor gehad inmiddels?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Douglas een uitstekende verdediger, zeker Oranje-waardig op dit moment (al lijkt er mooie nieuwe lichting aan te komen qua verdedigers, verrassend genoeg), en idd, het is mentaal soms nog een risico, maar hij gedroeg zich nu na de rode kaart al een stuk beter en rustiger dan de vorige keer, dus er zit groei in, en ik vond het natrapje ook niet echt idioot hard of gemeen of whatever. Meer gewoon uit instinct en ja, dat is fout en het mag niet, maar goed, dat soort clashes heb je nu eenmaal en daar moet hij dan nog maar even slimmer in worden.
Nauwelijks ontwikkeling de afgelopen 2 jaarquote:Hij heeft gewoon nog ontzettend veel potentie om nog veel beter te worden,
Komop, Heitinga is fysiek minder maar qua opbouw, inzicht en passend vermogen echt 10x zo goed.quote:en Heitinga vind ik een stuk zwakker.
Nou nee, opbouwend is Douglas drama.quote:Wat trouwens wellicht een optie zou kunnen zijn is om Douglas neer te zetten op de plek van De Jong en dan de vrijheid geven om ook steeds in te schuiven naar voren toe, als een soort Viera zoals die vroeger bij Arsenal speelde.
Alsof hij iemand door midden geschopt heeft zeg...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja hoeveel jaar heeft hij daarvoor gehad inmiddels?
[..]
Nauwelijks ontwikkeling de afgelopen 2 jaar
[..]
Komop, Heitinga is fysiek minder maar qua opbouw, inzicht en passend vermogen echt 10x zo goed.
[..]
Nou nee, opbouwend is Douglas drama.
Nee, ik vind één genaturaliseerde schuimbekkende TBS-Braziliaan wel genoeg in de nationale ploegen van Europa. Een tweede Pepe is gewoon niet wenselijk. Geef dan getalenteerde mensen zonder kortsluiting in de frontale hersenkwab een kans.
Douglas met Pepe vergelijken qua gedragquote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja hoeveel jaar heeft hij daarvoor gehad inmiddels?
[..]
Nauwelijks ontwikkeling de afgelopen 2 jaar
[..]
Komop, Heitinga is fysiek minder maar qua opbouw, inzicht en passend vermogen echt 10x zo goed.
[..]
Nou nee, opbouwend is Douglas drama.
Nee, ik vind één genaturaliseerde schuimbekkende TBS-Braziliaan wel genoeg in de nationale ploegen van Europa. Een tweede Pepe is gewoon niet wenselijk. Geef dan getalenteerde mensen zonder kortsluiting in de frontale hersenkwab een kans.
Op de positie van Nigel de Jong. Ja. Dus naast Van Bommel. In een rol zoals Viera dat invulde bij Arsenal.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |