abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zondag 4 maart 2012 @ 20:08:52 #1
35723 crew  GGMM
pi_108712792
Vandaag weer een rare actie, weer een rode kaart. Onbegrijpelijk en nergens voor nodig.

Incident van vandaag:

Hij heeft wel vaker van dit soort acties. Hier iets meer dan een jaar geleden:

En is nu recordhouder rode kaarten bij Twente.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft komt hij, zeker mentaal (nog?) te kort. Heitinga en Mathijsen zijn toch op z'n minst verdedigend niet zoveel slechter? Zo'n verrijking is het wmb niet om Douglas er bij te hebben.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_108712938
Bovendien maakt hij ook vaak domme 'Frank de Boer-fouten' in verdedigend opzicht. Wat mij betreft blijft Douglas ook nog maar even mooi uit Oranje.
pi_108712985
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef Saekerhett het volgende:
Wat mij betreft blijft Douglas ook nog maar even mooi uit Oranje.
★★★
pi_108713004
Nee. Martins Indi, De Vrij, Van Dijk, Bruma en Gouweleeuw hebben de toekomst en het talent om het NL elftal te bereiken.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_108713073
Hij is wel opgepept door Adriaanse zegt hij zelf en hij is ook wat rustiger en eerlijk gezegd vind ik hem wel wat beter dan bij de jongens waarbij de jaren beginnen te tellen.
  zondag 4 maart 2012 @ 20:22:03 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108713648
Ik vind Douglas een uitstekende verdediger, zeker Oranje-waardig op dit moment (al lijkt er mooie nieuwe lichting aan te komen qua verdedigers, verrassend genoeg), en idd, het is mentaal soms nog een risico, maar hij gedroeg zich nu na de rode kaart al een stuk beter en rustiger dan de vorige keer, dus er zit groei in, en ik vond het natrapje ook niet echt idioot hard of gemeen of whatever. Meer gewoon uit instinct en ja, dat is fout en het mag niet, maar goed, dat soort clashes heb je nu eenmaal en daar moet hij dan nog maar even slimmer in worden.

Hij heeft gewoon nog ontzettend veel potentie om nog veel beter te worden, en Heitinga vind ik een stuk zwakker.

Wat trouwens wellicht een optie zou kunnen zijn is om Douglas neer te zetten op de plek van De Jong en dan de vrijheid geven om ook steeds in te schuiven naar voren toe, als een soort Viera zoals die vroeger bij Arsenal speelde.
pi_108713841
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Yi-Long het volgende:
Wat trouwens wellicht een optie zou kunnen zijn is om Douglas neer te zetten op de plek van De Jong en dan de vrijheid geven om ook steeds in te schuiven naar voren toe, als een soort Viera zoals die vroeger bij Arsenal speelde.
Dit kan niet serieus zijn :')

Als ie iets niet kan is t dat..
  zondag 4 maart 2012 @ 20:27:58 #8
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_108714053
quote:
veel potentie om nog veel beter te worden, en Heitinga vind ik een stuk zwakker.
Dit is nog lachwekkender tbh. Ik vond in dit geval wel dat Toivonen misbruik maakt van het feit dat Douglas zo is zoals hij is, en daarbij even schuldig. Je ziet duidelijk dat Toivonen net bij het neerkomen Douglas nog een hakje geeft, waardoor hij zoiets probeert uit te lokken.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_108714148
Nee, die gast blijft gewoon een loose cannon.
Daarnaast ben ik geen voorstander van genaturaliseerde voetballers in Oranje.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 4 maart 2012 @ 20:30:47 #10
39793 Moody
el moody
pi_108714245
Die overtreding van Douglas was 95% van de scheidsen en camera's niet eens opgevallen. Die pech heeft hij.

Prima verdediger, bij de beste van de eredivisie. Hij moet voor 2 verdedigen (Wisgerhof is op z'n retour), heeft 2 slechte backs bij zich en krijgt het toch voor elkaar om weinig tegengoals te incasseren. Ik zie geen reden tot paniek.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_108714358
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef Moody het volgende:
Die overtreding van Douglas was 95% van de scheidsen en camera's niet eens opgevallen. Die pech heeft hij.

Prima verdediger, bij de beste van de eredivisie. Hij moet voor 2 verdedigen (Wisgerhof is op z'n retour), heeft 2 slechte backs bij zich en krijgt het toch voor elkaar om weinig tegengoals te incasseren. Ik zie geen reden tot paniek.
De scheids stond er bovenop. Zoiets is gewoon dom en geen pech.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 4 maart 2012 @ 20:35:39 #12
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_108714568
Nee
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  zondag 4 maart 2012 @ 20:36:53 #13
39793 Moody
el moody
pi_108714641
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef eight het volgende:

[..]

De scheids stond er bovenop. Zoiets is gewoon dom en geen pech.
Ja dom, maar ook pech dat de scheids het ziet.

Domme dingen worden 100x per wedstrijd gedaan. Voetballers staan niet bekend om hun intelligentie...
'13 |
'14
  zondag 4 maart 2012 @ 20:37:10 #14
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108714656
Ja
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108715243
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:36 schreef Moody het volgende:

[..]

Ja dom, maar ook pech dat de scheids het ziet.

Domme dingen worden 100x per wedstrijd gedaan. Voetballers staan niet bekend om hun intelligentie...
Douglas lijkt met zijn domme acties een beetje om fernandez. Beiden hebben soms kortsluiting..
pi_108715326
Vidic, Piqué, Silva... maar nee, wij kiezen Douglas. :')
  zondag 4 maart 2012 @ 20:47:57 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108715397
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef eight het volgende:

[..]

Douglas lijkt met zijn domme acties een beetje om fernandez. Beiden hebben soms kortsluiting..
Volgens mij heeft Ooijer dat ook zijn hele carriere gehad, en Heitinga kan er ook wat van.

Om over die TBS-er Nigel de Jong natuurlijk nog maar te zwijgen.
pi_108715742
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:47 schreef Nober het volgende:
Vidic, Piqué, Silva... maar nee, wij kiezen Douglas. :')
Wat dat betreft heeft duitsland het met Klose en Ozil een stuk beter gedaan.
pi_108715837
quote:
Ik vind Douglas een uitstekende verdediger, zeker Oranje-waardig op dit moment (al lijkt er mooie nieuwe lichting aan te komen qua verdedigers, verrassend genoeg), en idd, het is mentaal soms nog een risico, maar hij gedroeg zich nu na de rode kaart al een stuk beter en rustiger dan de vorige keer, dus er zit groei in, en ik vond het natrapje ook niet echt idioot hard of gemeen of whatever. Meer gewoon uit instinct en ja, dat is fout en het mag niet, maar goed, dat soort clashes heb je nu eenmaal en daar moet hij dan nog maar even slimmer in worden.
Ja hoeveel jaar heeft hij daarvoor gehad inmiddels?
quote:
Hij heeft gewoon nog ontzettend veel potentie om nog veel beter te worden,
Nauwelijks ontwikkeling de afgelopen 2 jaar
quote:
en Heitinga vind ik een stuk zwakker.
Komop, Heitinga is fysiek minder maar qua opbouw, inzicht en passend vermogen echt 10x zo goed.
quote:
Nou nee, opbouwend is Douglas drama.

Nee, ik vind één genaturaliseerde schuimbekkende TBS-Braziliaan wel genoeg in de nationale ploegen van Europa. Een tweede Pepe is gewoon niet wenselijk. Geef dan getalenteerde mensen zonder kortsluiting in de frontale hersenkwab een kans.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 4 maart 2012 @ 20:59:24 #20
39793 Moody
el moody
pi_108716149
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

[..]

[..]

Komop, Heitinga is fysiek minder maar qua opbouw, inzicht en passend vermogen echt 10x zo goed.

[..]

Nee, ik vind één genaturaliseerde schuimbekkende TBS-Braziliaan wel genoeg in de nationale ploegen van Europa. Een tweede Pepe is gewoon niet wenselijk. Geef dan getalenteerde mensen zonder kortsluiting in de frontale hersenkwab een kans.
Alsof hij iemand door midden geschopt heeft zeg...

Nee, voetballers die in Nederland geboren zijn, maken geen fouten. Daarom zijn we zo vaak Europees -en Wereldkampioen geworden.
'13 |
'14
  zondag 4 maart 2012 @ 21:04:54 #21
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108716506
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Douglas met Pepe vergelijken qua gedrag :') Tja, daar ga je al de mist in.

En die lange ballen van Heitinga gaan 9 van de 10 keer hopeloos mis.
pi_108716658
Sorry maar Douglas op het middenveld? _O-
  zondag 4 maart 2012 @ 21:12:40 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108717054
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:07 schreef tech4u het volgende:
Sorry maar Douglas op het middenveld? _O-
Op de positie van Nigel de Jong. Ja. Dus naast Van Bommel. In een rol zoals Viera dat invulde bij Arsenal.
pi_108717127
En jij denkt dat Douglas ook maar een klein beetje in de buurt komt van een geweldenaar zoals Viera in zijn tijd bij Arsenal?
pi_108717583
http://eredivisielive.nl/(...)arten-fc-twente.html

Moet je je eens voorstellen hoeveel rode kaarten hij zou pakken als verdedigende middenvelder?
Wist je dat nigel de jong voor het laatst een rode kaart heeft gepakt in 2005/2006? En dat hij er maar 1 in totaal heeft gepakt in zijn carriere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')