Jezus man, stelletje dramaqueens.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zal wel, ik vind het gewoon irritant en onsportief gedrag en ik schaam me dood.
Is wel een beetje de norm aan het worden bij ons. Aantal andere wedstrijden ook al dat kinderachtige gedoe. Vooral thuis is het ronduit zielig om dat 10 minuten lang te gaan doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Boeiend, Grunn had hetzelfde gedaan bij een 0-1.
Precies. De week ervoor hebben we nog gezien hoe het in de slotfase gewoon fout gaat. Ik snap al dat gehuil ook niet zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
Het zal mij echt aan m'n reet roesten hoe die drie punten worden binnen gehaald. Team was laatste deel van de wedstrijd alleen maar achteruit aan het lopen, dan kan het wel eens slim zijn om zo de overwinning binnen te halen. En er ontstond wel een lekker sfeertje door, zelf Elvis (helaas zonder blauwe schoenen) zat het publiek op te naaien.
Nee niet. Opflikkeren met dat onsportieve gedoe.quote:
Precies.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. De week ervoor hebben we nog gezien hoe het in de slotfase gewoon fout gaat. Ik snap al dat gehuil ook niet zo.
Is bijna nooit meer, al best een tijdje trouwens.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
Net terug, knallende koppijn
Waarom was er eigenlijk geen 12e minuut actie?
Ben het niet geheel met je eens. Team begon zoals Caland al zei achteruit te lopen en we hadden maar een 1-0 voorsprong. Hoe vaak is er in het recente verleden met 1-0 gewonnen? Ja, het is een beetje gay maar ik vind het wel geoorloofd om die 3 punten veilig te stellen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee niet. Opflikkeren met dat onsportieve gedoe.
Volgende keer hoop ik dat ze er eentje finaal onderuit trappen.
Ik ook man. Die mag wat mij betreft doorgeselecteerd worden. Zit geen enkele rek meer in.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:47 schreef Caland het volgende:
Wat is die Vlaar trouwens een matige voetballer zeg.Kapot lopen ergeren aan die vent.
Oh wist ik niet, tegen Ajax nog wel toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Is bijna nooit meer, al best een tijdje trouwens.
Wat een prachtige doeken hangen er trouwens in de legioenzaal zeg. Hulde voor de makers.
Ook hulde voor de scheids op dat moment. Meeste scheidsrechters in de eredivisie geven dan maar een vrije trap of ingooi aan de tegenstander om van het gezeik af te zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben het niet geheel met je eens. Team begon zoals Caland al zei achteruit te lopen en we hadden maar een 1-0 voorsprong. Hoe vaak is er in het recente verleden met 1-0 gewonnen? Ja, het is een beetje gay maar ik vind het wel geoorloofd om die 3 punten veilig te stellen.
een keertje moet kunnen, maar is al de zoveelste keer dit seizoen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben het niet geheel met je eens. Team begon zoals Caland al zei achteruit te lopen en we hadden maar een 1-0 voorsprong. Hoe vaak is er in het recente verleden met 1-0 gewonnen? Ja, het is een beetje gay maar ik vind het wel geoorloofd om die 3 punten veilig te stellen.
Top van vandaag:quote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook man. Die mag wat mij betreft doorgeselecteerd worden. Zit geen enkele rek meer in.
Begon volgens mij pas rond de 88e minuut.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
een keertje moet kunnen, maar is al de zoveelste keer dit seizoen.
daarbij spelen wij A thuis en B ook nog eens tegen 10 man.
3 minuten is niet erg, maar de laatste 10 minuten was het alleen dat gekut aan de zijlijn. daarvoor kom ik niet kijken hoor
Guidetti speelde ook weer nuttig hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Top van vandaag:
1 Clasie
2 BMI
3 El Ahmadi
4 Schaken
Vlaar, Bakkal en Mokotjo waren echt slecht...
Eerder. Vind het gewoon geen gezicht.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Begon volgens mij pas rond de 88e minuut.
Hij wilde te graag waardoor hij overal en nergens liep, behalve in de spits.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Guidetti speelde ook weer nuttig hoor.
Ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef Caland het volgende:
Probeerde El Ahmadi die open kans in de tweede helft nou achter het standbeen in te tikken of zag ik dat verkeerd? Vrij debiel bij een 1-0 stand.
Dat probeerde die, maar hij had geen andere keus want het passje van Bakkal kwam achter hemquote:Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef Caland het volgende:
Probeerde El Ahmadi die open kans in de tweede helft nou achter het standbeen in te tikken of zag ik dat verkeerd? Vrij debiel bij een 1-0 stand.
Bal kwam volgens mij iets achter hem.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |