dat kan je als normale user ook niet bij een tweede topicquote:
nee nuquote:
Als Frankrijk van Engeland wint ook.. dan heb je onderling duel tussen Frankrijk en Wales om de eindzegequote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:02 schreef Nielsch het volgende:
Als Engeland dit weekend van Frankrijk wint wordt het nog spannend op de laatste speeldag.
Die is er sowieso wel, ook als Engeland van Frankrijk wint. Als Wales dit weekend van Italië wint en Frankrijk verliest, dan staat Frankrijk 2 punten achter op Wales. Bij een overwinning in de laatste speelronde van Frankrijk op Wales zouden ze gelijk komen, maar door het onderling resultaat eindigt Frankrijk dan boven Wales. Daarna is Frankrijk dus nog eens afhankelijk van de uitslag van Ierland - Engeland.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Frankrijk van Engeland wint ook.. dan heb je onderling duel tussen Frankrijk en Wales om de eindzege
Volgens dit artikel zou hij er live bij zijn in het stadion:quote:
22-24, frankrijk miste nog een dropgoal op een paar meter in slotminuut (was iets te kort)quote:
Maar hij eindigde naar wensquote:Op zondag 11 maart 2012 17:57 schreef Nielsch het volgende:
Hmmm, eigenlijk is het maar een saaie editie dit jaar. .
Weinig. Uitzendrechten van heel veel rugbywedstrijden liggen bij Sky Sports en ITV (in Groot-Britannië althans). Volgens mij worden de End of Year Test Matches (in november) wel uitgezonden door de BBC, maar verder eigenlijk alleen de Six Nations.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:27 schreef ß het volgende:
Ik heb de smaak nu wel aardig te pakken gekregen. Zendt de BBC vaker rugby uit?
Nee, uitzendrechten zomertour liggen bij Sky Sports.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:39 schreef knnth het volgende:
En wellicht wordt er ook wat van de zomertour (juni, IRE naar NZ, ENG naar RSA, WAL naar AUS, FRA en ITA naar ARG) uitgezonden. Verder inderdaad erg weinig.
Leuk voor Italië, ik gun ze deze overwinning wel. Mooi om te zien dat het stadion helemaal vol zat. Je kan wel zeggen dat de overstap van Stadio Flaminio naar Stadio Olimpico een succes is geweest! Thuiswedstrijden van Italië trekken gewoon meer toeschouwers dan thuiswedstrijden van Ierlandquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:21 schreef borisz het volgende:
13-6. De houden lepel gaat naar Schotland.
Ah, balen.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, uitzendrechten zomertour liggen bij Sky Sports.
Inderdaad, ze gaan alleen wel terug naar Flaminio zodra de verbouwing klaar isquote:Op zondag 18 maart 2012 09:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Leuk voor Italië, ik gun ze deze overwinning wel. Mooi om te zien dat het stadion helemaal vol zat. Je kan wel zeggen dat de overstap van Stadio Flaminio naar Stadio Olimpico een succes is geweest! Thuiswedstrijden van Italië trekken gewoon meer toeschouwers dan thuiswedstrijden van Ierland
Dat is nog maar de vraag. Ik geloof dat de voorzitter van de Italiaanse bond onlangs heeft gezegd dat a) de verbouwing van Flaminio totaal niet opschiet, als het überhaupt al van de grond is gekomen en b) dat hij eigenlijk niet inziet waarom ze terug zouden gaan naar een stadion van 25.000 man als je ook 72.000 tickets kan verkopen.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:00 schreef knnth het volgende:
Inderdaad, ze gaan alleen wel terug naar Flaminio zodra de verbouwing klaar is
Ja, al tijdens de bouw van 't nieuwe Lansdowne was daar kritiek op. Volgens mij zijn er zelfs maar 50k plaatsen.quote:(Onbegrijpelijk trouwens dat Lansdowne Road maar 55k plaatsen heeft. Tijdens de herbouw was alles in Croke Park (82k) steevast uitverkocht)
Nog steeds erg weinig, vergeleken met Twickenham, Millennium stadium en Murrayfieldquote:
Niet heel veel, maar er is vast wel een kroeg bij jou in de buurt te vinden met een sky-abo.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:27 schreef ß het volgende:
Ik heb de smaak nu wel aardig te pakken gekregen. Zendt de BBC vaker rugby uit?
Dat denk ik niet, maar er is een mooi alternatief: Big Game V, eind december. Londen met de kerst is natuurlijk altijd al mooi en de Big Game series zijn al diverse jaren een spektakel dat afgelopen december ook helemaal uitverkocht was.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:05 schreef knnth het volgende:
Prachtig stadion. Hoop er een keer een wedstrijd mee te maken (net als Millennium, Lansdowne en Flaminio nog) ... gaat dat Super Rugby experiment van vorig jaar (Crusaders-Sharks) nog een vervolg krijgen? Zou echt mooi zijn.
quote:Six Nations: Wales flanker Dan Lydiate takes Six Nations crown
Wales flanker Dan Lydiate has been named Six Nations player of the tournament after playing a major part in their 2012 Grand Slam triumph.
Lydiate, who won man-of-the-match awards in wins over Scotland and France , took 25% of the 30,000 votes.
He beat Ireland fly-half Jonathan Sexton, who secured 12% of the vote, while Italian captain Sergio Parisse finished third with 11.6% of the vote.
"It's something I didn't expect to be honest," said 23-year-old Lydiate.
"The feeling of being a Grand Slam winner, I thought nothing could top that.
"To receive this award now I can't put words to it. I'm so happy and so chuffed.
"I looked at the trophy - you have Shane Williams and Brian O'Driscoll on there. Legends of the game. It seems strange for me to pick up the award. It's a massive honour to me.
"It's always nice to get pats on the back but I didn't expect anything like this."
Wales dominated the Six Nations player shortlist as captain Sam Warburton, wing Alex Cuthbert and scrum-half Mike Phillips were nominated.
Scotland duo David Denton and Ross Rennie, French trio Julien Malzieu, Yoann Maestri and Imanol Harinordoquy and Ireland's Donnacha Ryan were also nominated.
All players winning man-of-the-match awards during the first four rounds of the Championship were automatically placed in contention for the award.
Lydiate's reputation was enhanced during the tournament for his number of big defensive hits culminating in an impressive display in Wales' clinching Grand Slam 16-9 triumph over France.
"It tops off an amazing competition for me and for Wales," said Lydiate.
"To be part of such a talented Wales team and win the Grand Slam in Cardiff on Saturday was incredible in itself but to then be voted player of the championship is absolutely unbelievable."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |