SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Je kunt via internet toch ook gold fixen?! Anders ff op Xbox world forum kijken, hadden ze volgens mij ook een topic met 48 uur kaartenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand met zo'n 2 dagen gold kaartje voor mij?
Ja heb zo'n Kortingskaart van de intertoys die deze week verjaard en die wou ik daar dus voor gebruiken.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kunt via internet toch ook gold fixen?! Anders ff op Xbox world forum kijken, hadden ze volgens mij ook een topic met 48 uur kaarten
Gewoon volgend seizoen nog wat miljoenen vragen, misschien lukt het dan welquote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef SoldMayor het volgende:
Het is de schuld van de gemeente die hebben niet genoeg geld gegeven.
okquote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef Michhas het volgende:
Al die voetbalpraat oké, die TT is echter een vette hell no.
Vind ik leuk +1quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef Michhas het volgende:
Al die voetbalpraat oké, die TT is echter een vette hell no.
Als dit natrappen is, dan weet ik het ook niet meer hoorquote:
ik doe straks wel meequote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef Rossdale het volgende:
Die intro van Dead Island is wel echt baas trouwensDe game is ook wel leuk om met meerdere te spelen.
Beetje hetzelfde als met Borderlands denk ik. Verhaal is niet echt boeiend en in je uppie spelen is doodsaai. Echter als je met 4 man rond rent lijkt het me fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |