SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Je kunt via internet toch ook gold fixen?! Anders ff op Xbox world forum kijken, hadden ze volgens mij ook een topic met 48 uur kaartenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand met zo'n 2 dagen gold kaartje voor mij?
Ja heb zo'n Kortingskaart van de intertoys die deze week verjaard en die wou ik daar dus voor gebruiken.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kunt via internet toch ook gold fixen?! Anders ff op Xbox world forum kijken, hadden ze volgens mij ook een topic met 48 uur kaarten
Gewoon volgend seizoen nog wat miljoenen vragen, misschien lukt het dan welquote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef SoldMayor het volgende:
Het is de schuld van de gemeente die hebben niet genoeg geld gegeven.
okquote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef Michhas het volgende:
Al die voetbalpraat oké, die TT is echter een vette hell no.
Vind ik leuk +1quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef Michhas het volgende:
Al die voetbalpraat oké, die TT is echter een vette hell no.
Als dit natrappen is, dan weet ik het ook niet meer hoorquote:
ik doe straks wel meequote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef Rossdale het volgende:
Die intro van Dead Island is wel echt baas trouwensDe game is ook wel leuk om met meerdere te spelen.
Beetje hetzelfde als met Borderlands denk ik. Verhaal is niet echt boeiend en in je uppie spelen is doodsaai. Echter als je met 4 man rond rent lijkt het me fantastisch
True, Borderlands verhaal. Als je nou van de week niet elke keer BF3 opstart doe ik wel meequote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef Rossdale het volgende:
Die intro van Dead Island is wel echt baas trouwensDe game is ook wel leuk om met meerdere te spelen.
Beetje hetzelfde als met Borderlands denk ik. Verhaal is niet echt boeiend en in je uppie spelen is doodsaai. Echter als je met 4 man rond rent lijkt het me fantastisch
Jij snapt er dus niks van?!quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij snapt er dus niks van?!
Aanvaller voor verdediger, meer niet
tv voor de scheids? 50" led?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef SoldMayor het volgende:
KOM OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
TWENTE STORT IN!!!!
Blablablaquote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Doopy-X- het volgende:
Zou toch wat zijn als p$v door die belachelijke rode kaart toch nog terug komt in de wedstrijd. Zou wel helemaal in de lijn van dit seizoen liggen trouwens
Ja wat is daarquote:
Dan haal je fer/chadli er uit, niet je beste speler op het veld...dat ik dit nog moet uitleggenquote:
Fer heb je nog iets aan in de lucht , helemaal als je met een man minder speeltquote:Op zondag 4 maart 2012 17:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dan haal je fer/chadli er uit, niet je beste speler op het veld...dat ik dit nog moet uitleggen
Geel is toch onderhand wel terecht?! Is al sinds de 1-0 bezig :/quote:
Chadli krijgt de bal niet eens voor.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Fer heb je nog iets aan in de lucht , helemaal als je met een man minder speelt
Aightquote:Op zondag 4 maart 2012 17:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True, Borderlands verhaal. Als je nou van de week niet elke keer BF3 opstart doe ik wel mee
Ok laat maar zitten, ik snap het al, wij kijken een andere wedstrijdquote:Op zondag 4 maart 2012 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geel is toch onderhand wel terecht?! Is al sinds de 1-0 bezig :/
Wtf? Lul niet, hij staat al sinds 1-0 te kuttenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ok laat maar zitten, ik snap het al, wij kijken een andere wedstrijd
en dan moet je nog een keer me2 doen om met die character de complete verhaallijn te doenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Michhas het volgende:
Mass Effect 2 drie keer uitgespeeld, dus van de week maar begonnen met Mass Effect 1, die had ik nog nooit gedaan.
Gloeiende gloeiende wat een ijzersterke game
Die cheevo krijg je ook als je 2x ME2 uit hebtquote:Op zondag 4 maart 2012 17:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en dan moet je nog een keer me2 doen om met die character de complete verhaallijn te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |