Vechten tegen de bierkaai dus...quote:Op zondag 4 maart 2012 16:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nogmaals ze denken dat ajax van hun is.. en ze weten dat cruijff ze eruit wilt hebben
henrichs is ook voorzitter van de bestuursraad die de nieuwe comissarissen aanstelt dus ja het gezeik begint van voor af aanquote:
Pakte de voorgaande wedstrijden (2x tegen Roda) prima uit. Daarom probeerde hij het gewoon..quote:Op zondag 4 maart 2012 16:10 schreef truedestiny het volgende:
3-4-3 snap ik niet hea. Dat zet die 2 belgen in een rol waar ze zich helemaal niet in thuis voelen.
Dit is dus onzin:quote:Op zondag 4 maart 2012 16:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
henrichs is ook voorzitter van de bestuursraad die de nieuwe comissarissen aanstelt dus ja het gezeik begint van voor af aan
Ja maar je ziet gewoon dat het spel zo statisch is. Niemand beweegt.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pakte de voorgaande wedstrijden (2x tegen Roda) prima uit. Daarom probeerde hij het gewoon..
Dat kun je vooraf niet voorspellen. Je won de twee uitwedstrijden 4-0 van Roda.. dus ik had dit ook gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:12 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja maar je ziet gewoon dat het spel zo statisch is. Niemand beweegt.
heel naief om iemand te geloven die zelfs heeft gezegd dat de lijn cruijff ook zonder cruijff kanquote:Op zondag 4 maart 2012 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit is dus onzin:
http://www.voetbalprimeur(...)edenraad_volgen.html
De volgende moet ik dus ook niet geloven?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
heel naief om iemand te geloven die zelfs heeft gezegd dat de lijn cruijff ook zonder cruijff kan
kan die zo weer anderen aanstellen die Cruijff tegenwerken , de rat..quote:Op zondag 4 maart 2012 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De volgende moet ik dus ook niet geloven?
http://www.voetbalprimeur(...)vertrek_van_rvc.html
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan die zo weer anderen aanstellen die Cruijff tegenwerken , de rat..
helemaal eens, wel goed zijn blunder hersteldquote:Op zondag 4 maart 2012 16:19 schreef Ferdii het volgende:
haha ebecilio
toch hoort ebecilio niet in de basis, daar blijf ik bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |