Tja met dit Ajax moet je blij zijn met iedere overwinning, hoe dan ookquote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zullen we deze keer blij zijn met 2-1?
Krijgt de RVC geen salaris?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ze krijgen er geen salaris voor . maar eerder de status
had nooit gemoeten. Elke andere willekeurige speler had beter geweest....quote:Op zondag 4 maart 2012 16:01 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij werd ingebracht voor Sulejmani..
Waarom maakt een PSV supporter zich druk om een Ajax opstelling...quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die kunnen er ook niets van. net als de trainer met z'n fantasieopstelling.
Ik dacht het niet, zij wilden het voorstellen, maar dat werd niet in dank afgenomenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
volgens mij niet.. kweet niet zeker
Zo ver ben ik niet geïnformeerd.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is eerder dat groepje erachter met Coronel, van Os en Henrichs dat ik triester vind
ja maar het zijn die ereleden die denken dat Ajax van hun is. Ze wilden vroeger en nu nog ten koste van alles Cruijff buiten de deur houdenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo ver ben ik niet geïnformeerd.Ik weet wat ik in de media lees en vaak sla ik t over omdat ik moe wordt van al dat negatieve rond Ajax. Ze moeten gewoon oprotten zodat er weer gebouwd kan worden aan een nieuwe structuur.
Dat snap ik maar kijken die sukkels adn niet naar hoe Barca nu draait?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja maar het zijn die ereleden die denken dat Ajax van hun is. Ze wilden vroeger en nu nog ten koste van alles Cruijff buiten de deur houden
idd het wereldtalent...quote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef Tarado het volgende:
Wat loopt die Eriksen te kloten, gelukkig toch een goal
Ons Theorie klopte nietquote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef Tarado het volgende:
Wat loopt die Eriksen te kloten, gelukkig toch een goal
nogmaals ze denken dat ajax van hun is.. en ze weten dat cruijff ze eruit wilt hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar kijken die sukkels adn niet naar hoe Barca nu draait?Daar heeft Cruijff ook de boel omgegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |