Jajajjajjajajaa, next...quote:Op zondag 4 maart 2012 04:29 schreef amenth het volgende:
hahaha ik ruk niet hoor als ik tekort heb bel ik wel 1 van me chiemdis
Opa heeft geen achterhoofd.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:30 schreef BBQSausage het volgende:
Een bericht van mij staat bij de FA's in het achterhoofd, als ik Opa.B mag geloven.
Kweenie het is een ongelijke strijd 3 blauwen tegen mijquote:Op zondag 4 maart 2012 04:31 schreef amenth het volgende:
[..]
hey man hoe is het? waarom ben jij loner volgens dit topic dan
Ja, verhaal slome. Of we geloven je nooit meer.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:31 schreef DrDentz het volgende:
BBQSausage ga ergens anders bij die blauwen slijmen
Nee, zolang dit topic openblijft houd ik me aanbevolen. Ligt dus volkomen aan jezelf.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:31 schreef DrDentz het volgende:
BBQSausage ga ergens anders bij die blauwen slijmen
ahahah heef de popo je opgehaald dat je alleen in je celletje zat of bedoel je de adminsquote:Op zondag 4 maart 2012 04:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kweenie het is een ongelijke strijd 3 blauwen tegen mij
Niet geneukt? Niet eens dichtbij geweest? Goeie band gezien dan? Of wat?quote:
Nou ja,je wilde zo graag je verhaal kwijt. Geef ik je de ruimte omdat te doen,doe je het niet.quote:
Dommer dan dom. ¿Zei ik het je niet Ludo?quote:Op zondag 4 maart 2012 04:38 schreef amenth het volgende:
snakey jij luisterd metallica enzo zeker? denk ik zo aan je plaatje te zien
wat heeft ludo sanders hier mee te makequote:Op zondag 4 maart 2012 04:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dommer dan dom. ¿Zei ik het je niet Ludo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |