Je bakkes dichthouden.quote:
Heb ik jou gevraagd om op mij te reageren?quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 03:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 10000000000x gepost, vandaar.
Ooooooh. Dat vind ik eigenlijk geen goede rede.quote:Op zondag 4 maart 2012 03:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 10000000000x geneukt, vandaar.
jaquote:Op zondag 4 maart 2012 03:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ik jou gevraagd om op mij te reageren?
tien miljard keer jongûhquote:Op zondag 4 maart 2012 03:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 10.000.000.000x geneukt, vandaar.
We hebben een piskutje in ons midden Ludo, al gezien?quote:Op zondag 4 maart 2012 03:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ooooooh. Dat vind ik eigenlijk geen goede rede.
quote:Op zondag 4 maart 2012 04:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
We hebben een piskutje in ons midden Ludo, al gezien?
Altijd al gedacht dat jij niet in staat was zinnen op correcte wijze te interpreteren.quote:
Ik wou het al in dat andere topic vertellen maar ieder emotioneel verhaal wordt afgekapt met een slotjequote:Op zondag 4 maart 2012 03:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Van mij wel. Komop, we zitten op het puntje van onze stoel.
Huphup, wel opschieten ajb
Te makkelijk, te trollerig. Oprotten met die obvious kutkloontjes.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
We hebben een piskutje in ons midden Ludo, al gezien?
Helaas. Geen kloon. Gewoon nieuwsgierig.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Te makkelijk, te trollerig. Oprotten met die obvious kutkloontjes.
Leuk, ik schrijf het op en neem het mee.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat jij niet in staat was zinnen op correcte wijze te interpreteren.
Niet om de hete brei draaien ajb. We hebben allerlei users die op je zitten te wachten. Kom op met dat verhaal.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wou het al in dat andere topic vertellen maar ieder emotioneel verhaal wordt afgekapt met een slotje
bi-schierigquote:Op zondag 4 maart 2012 04:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Helaas. Geen kloon. Gewoon nieuwsgierig.
Oké, neem er je tijd voor, verder ben je weinig interessant namelijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk, ik schrijf het op en neem het mee.
Mooiquote:Op zondag 4 maart 2012 04:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, neem er je tijd voor, verder ben je weinig interessant namelijk.
Het is facebook maar, je gaat er niet dood aan.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:04 schreef DrDentz het volgende:
Het is door FOK! gekomen denk ik want eerst was ik wel gewoon normaal en nu maken mijn oude vrienden nieuwe Facebooks aan en voegen ze mij niet toe.
het is meervoudquote:Op zondag 4 maart 2012 04:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het is facebook maar, je gaat er niet dood aan.
Ludo? Kan jij in de auto springen en deze nitwit een goede slapping geven ajb?quote:Op zondag 4 maart 2012 04:04 schreef BBQSausage het volgende:
Waar is het misgegaan met ONZ, hoe heeft dit kunnen gebeuren.
hahaquote:Op zondag 4 maart 2012 04:07 schreef DrDentz het volgende:
Hey wietparkiet wil je mn vriend worden gaan we samen blowen.
Ik doelde op de kutkloontjes, die opeens uit het niets verschijnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ludo? Kan jij in de auto springen en deze nitwit een goede slapping geven ajb?
Thanks.
NU is je kans. Opschieten, anders ga je mee met de rest van het vuil.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wou het al in dat andere topic vertellen maar ieder emotioneel verhaal wordt afgekapt met een slotje
En je zit er de hele tijd naast, stumpert.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik doelde op de kutkloontjes, die opeens uit het niets verschijnen.
Ik verdenk hem van een swarma-scan.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
En je zit er de hele tijd naast, stumpert.
Dat zijn geen kloontjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |