Linux ontdekt TS zal je bedoelen. Immers, de TS is vele malen slimmer dan alle andere ICT-ers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:14 schreef .Neovo. het volgende:
Straks ontdekt TS Linux, ben benieuwd wanneer we daar een topic van kunnen verwachten
Denk niet dat het zijn PC is eerlijk gezegd. Zal wel een trollactie zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:52 schreef .Neovo. het volgende:
naja, TS weet tenminste wel hoe die een poort moet openen in een router. ik kan zijn server gewoon bereiken met remote desktop
lol hahaha hoe kom je aan zn ip dan ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:52 schreef .Neovo. het volgende:
naja, TS weet tenminste wel hoe die een poort moet openen in een router. ik kan zijn server gewoon bereiken met remote desktop
gezien de usernames (4 stuks) kan het wel.. als ik verder zoek op de namen dan kom ik uit op oostzaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk niet dat het zijn PC is eerlijk gezegd. Zal wel een trollactie zijn.
Je gelooft niet dat het een windows server is! Laat me het demonstreren dat het werkt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien de usernames (4 stuks) kan het wel.. als ik verder zoek op de namen dan kom ik uit op oostzaan
dus of de persoon achter het account heeft van te voren tijd erin gestoken.. of hij is het echt
goed voor jouquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:35 schreef dannytimmer het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat het een windows server is! Laat me het demonstreren dat het werkt.
Ik heb een demo account voor je aangemaakt!
ip:
Gebruikersnaam: fok
Wachtwoord: Wachtwoord123
Waarvan de eerste letter een hoofdletter is nerdjes!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:11 schreef Antal het volgende:
Hee opzouten, ik was bezig om C: te formatteren.
Hoaxquote:
Ik kan wel even een webserver op zijn server neerzettenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef .Neovo. het volgende:
Zeg, TS, ik heb nog een webhoster nodig voor mijn website. Mag ik van je server gebruik maken? aangezien jij de expert bent in beveiliging hier.
soort aanvulling op jou tip 3: laat nooit administrators remote in kunnen loggen, tenzij je weet wat je doetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:40 schreef totalvamp het volgende:
Webserver up & running
http://77.248.219.137/
Tip1: Zet nooit alle poorten openof zet uPnP uit.
Tip2: Wachtwoorden moeten moeilijk achterhaalbaar zijn.
Tip3: Zet nooit remote control aan bij een server tenzij het goed is beveiligd.
Tip4: Luister naar wat mensen zeggen in dit topic.
Kan iemand me verder aanvullen?
Tip 4: Zoek een baan en neem je eigen internet zodat je alleen zelf de dupe bent en niet het netwerk van iemand anders verkloot. Je kan flink in de problemen komen als ze hierachter komen - en dat is ook niet zo moeilijk aangezien je alles onder je echte naam postquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:18 schreef mschol het volgende:
[..]
soort aanvulling op jou tip 3: laat nooit administrators remote in kunnen loggen, tenzij je weet wat je doet
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:40 schreef totalvamp het volgende:
Webserver up & running
geef gebruiker maar beperkte rechten en dus geen admin rechten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:40 schreef totalvamp het volgende:
Webserver up & running
dat doet windows 2008/7 gelukkig al grotendeels uit zichzelfquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
geef gebruiker maar beperkte rechten en dus geen admin rechten.
Geef gebruikers een eigen stukje ruimte voor hun bestanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |