je negeerde me gewoonquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Had je ook, ik had er alleen geen melding van gehad, er stond nergens een 1'tje ofzo.
nee dusquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:04 schreef CherryLips het volgende:
Oh ik dacht altijd dat het tweede vinkje voor gelezen stond.
Die kan ook automagisch weer verdwijnen is mijn beleving.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Maar hij stond ook niet in die nieuwsbalk bovenin en ik heb nog wel meer mensen berichtjes gestuurdnou ja stom.
Trustequote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik loop te sarren![]()
ik ga n dutje doen![]()
![]()
Jij hebt Androidquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kan ook automagisch weer verdwijnen is mijn beleving.
Jij kickt blijkbaar op merken. Daar ben ik na de lagere school al mee gestopt.quote:
Ik begin nu pasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kickt blijkbaar op merken. Daar ben ik na de lagere school al mee gestopt.
Nog een jaar of vijf en dan kun je beginnen met je puberteit.quote:
Oja die nieuwe toko ging vandaag open.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet wel n beetje![]()
![]()
om die applestore bezoekers echt he, als je nou fikse kortingen krijgt of what so ever, ok maar niks van dat alles
![]()
![]()
idioten
Hopelijk werkt m'n uiterlijk een beetje mee dan. Minus de puisten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een jaar of vijf en dan kun je beginnen met je puberteit.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
om die applestore bezoekers echt he, als je nou fikse kortingen krijgt of what so ever, ok maar niks van dat alles
![]()
![]()
idioten
beetje? Beetje heel ergquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
![]()
![]()
idioten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |