No shit, dat zien wij ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:25 schreef PunkAap het volgende:
Lees dit net op Nu.nl
Bossen stuurt Verbeek naar tribune
[ [url=ALKMAAR - AZ-trainer Gertjan Verbeek is zaterdagavond tijdens de wedstrijd tegen Heracles Almelo naar de tribune gestuurd.
Scheidsrechter Ruud Bossen stuurde de coach van het veld wegens zijn aanmerkingen op de leiding. De Alkmaarders leidden op dat moment met 3-1.
AZ was even voor het wegsturen van Verbeek met tien man komen te staan. Nick Viergever kreeg de rode kaart vanwege hands.
Het publiek in het AFAS Stadion keerde zich daarop tegen arbiter Bossen.]afbeelding[/url] ]
© ANP
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:25 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Klopt, dat was een misser. Ik neem aan dat Verbeek daarvoor geen schorsing krijgt.
Ik zat meer te denken aan "waar er getwijfeld wordt aan het beroep van Bosse z'n moeder", maar da's te langquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wou inde TT:
Bossen, Bossen je moeder is een...
Het is imo juist AZ die het beter doet. Goed verdedigen, waardoor Heracles niets meer klaar speeltquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:34 schreef Oidipous het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk hoe Heracles de wedstrijd uit haar handen laat glippen. De eerste minuten waren goed, nu ze tegen 10 man staat krijgen de mannen van Verbeek niets meer klaar. Wanneer gaan ze eens die bal naar voren pompen? Meer opportunisme mag wel als het voetballend niet lukt.
naja ik kan wel leven met het vertoonde spelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:34 schreef Oidipous het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk hoe Heracles de wedstrijd uit haar handen laat glippen. De eerste minuten waren goed, nu ze tegen 10 man staat krijgen de mannen van Verbeek niets meer klaar. Wanneer gaan ze eens die bal naar voren pompen? Meer opportunisme mag wel als het voetballend niet lukt.
Zeker, hulde voor Heraclesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja ik kan wel leven met het vertoonde spelHeracles is niet weggetikt door AZ.
Toch kreeg hij Heracles aan de praatquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Verbeek man, mafketel. doe is normaal
Ik heb fases gezien in de tweede helft waar Heracles een paar minuten in de verdediging doelloos aan het rondtikken was. Volgens mij geloofde ze er zelf niet meer in.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja ik kan wel leven met het vertoonde spelHeracles is niet weggetikt door AZ.
is?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Verbeek man, mafketel. doe is normaal
Zeker! Dankzij hem zitten we nog in de eredivisie! En Bosz heeft Heracles in de eredivisie gebrachtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch kreeg hij Heracles aan de praat
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:30 schreef Einthovuh het volgende:
Goedemiddag! De voetbalzondag is weer begonnen
Nog niet helemaalquote:Op zondag 4 maart 2012 12:30 schreef Einthovuh het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:30 schreef Einthovuh het volgende:
Top6clubs zijn bekend. Maar de indeling moet nog komenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:40 schreef RvLaak het volgende:
[..], Laat Vitesse maar lekker op een flinke achterstand staan
Ik denk dat ik voor de rest van het seizoen mijn gebruikelijke realisme @ Feyenoord semi laat varen en begin met dromen van een top3 plaatsquote:Op zondag 4 maart 2012 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Top6clubs zijn bekend. Maar de indeling moet nog komen
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor de rest van het seizoen mijn gebruikelijke realisme @ Feyenoord semi laat varen en begin met dromen van een top3 plaats
Goeie verdediger dus. Je zou denken dat hij weinig speelt maar speelt zo'n beetje alle wedstrijden.quote:
Heb ik niet gezien, ik kwam net pas invallen... Is er gebeurt?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:44 schreef Paul-89 het volgende:
Nijhuis had die van De Graafschap net ook geel moeten geven.
Flinke sliding op Ibarra.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, ik kwam net pas invallen... Is er gebeurt?
De arbitrage is vrij blind dit seizoenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Maar is de speler zo goed, de rest zo slecht, of de arbitrage zo blind? Da's dan de vraag
Er heerst dus een eenoogquote:Op zondag 4 maart 2012 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De arbitrage is vrij blind dit seizoen
Komt die neger eigenlijk vandaan van origine?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon 7 graden en dan handschoenen
Ivoorkust.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Komt die neger eigenlijk vandaan van origine?
Je zou kunnen stellen dat dat nog niet lang genoeg is om aan het klimaat te wennen... Praag is nou ook niet 1 van de koudste plekken op Aarde...quote:Op zondag 4 maart 2012 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds Januari 2011. Gekocht van Sparta Praag ofz.
Ech welquote:
De club Vitesse is ook zeer saai en bedroevend. Perfect dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse moet echt een kleiner stadion zoeken. Al die lege plekken op de tribune zien er zeer saai en bedroevend uit.
Terwijl er toch genoeg lawaai is...quote:Op zondag 4 maart 2012 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse moet echt een kleiner stadion zoeken. Al die lege plekken op de tribune zien er zeer saai en bedroevend uit.
nee man, bij europees voetbal is dat straks volquote:Op zondag 4 maart 2012 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De club Vitesse is ook zeer saai en bedroevend. Perfect dus.
Volgend jaar geen Europees voetbal voor Vitesse.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee man, bij europees voetbal is dat straks vol
FC Hollywood a/d Rijn is nimmer saai!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De club Vitesse is ook zeer saai en bedroevend. Perfect dus.
Nog 3 doelpunten na de rustquote:Op zondag 4 maart 2012 13:13 schreef Quisho het volgende:
Nja ik ga newcastle kijken, zal niet veel meer gebeuren in deze wedstrijd
1 2 3 4 | Alderweireld - Ooijer - Vertonghen Anita Eriksen - De Jong - Janssen Sulejmani - Bulykin - Ozbiliz |
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[ code verwijderd ]
3-4-3, net als de uitwedstrijd.
Oke, voor jou passen we dat aan!quote:
Waarom? Jij zal er toch nooit komen.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou het stadion ook wat verkleind kunnen worden?
Alleen jammer dat de akoestiek daar bijna net zo slecht is als in de Arena...quote:Op zondag 4 maart 2012 13:42 schreef Type-R het volgende:
Ik vermaak me altijd optimaal in het Gelredome tijdens Qlimax
Beetje sneu jaquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:20 schreef RvLaak het volgende:
Zo, nu naar het echte voetbal kijken... Uiteraard komt dat vanuit Amsterdam
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft hij de hele Reis van de bank naar het veld voor niets gemaakt
Moet Excelsior nog een keer???quote:Op zondag 4 maart 2012 14:20 schreef RvLaak het volgende:
Zo, nu naar het echte voetbal kijken... Uiteraard komt dat vanuit Rotterdam
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:21 schreef Paxcon het volgende:
Komop Groningen
Hopelijk deze week geen vernedering
5/6-1 denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 14:21 schreef Paxcon het volgende:
Komop Groningen
Hebben v/d Brom en Reis 'ruzie'?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja fucking faal van de trainer om hem nog in te laten vallen.
Groningen uitquote:Op zondag 4 maart 2012 14:21 schreef Paxcon het volgende:
Komop Groningen
Stond klaar om nog in te vallen in 92ste minuut (+3 extra tijd) en toen werd er afgefloten en heeft ie niet in mogen vallenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]kut heb ik gemist ,wat deed die junk?
Ik vind dat altijd zo debiel die wissels, als ik speler was had ik gezegd dat ik mooi bleef zittenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:22 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Stond klaar om nog in te vallen in 92ste minuut (+3 extra tijd) en toen werd er afgefloten en heeft ie niet in mogen vallen
Is gewoon even laten zien wie de baas is, heeft Reis blijkbaar nodigquote:Op zondag 4 maart 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo debiel die wissels, als ik speler was had ik gezegd dat ik mooi bleef zitten
'Tijd rek' taktiek my ass, gewoon die wedstrijd uitspelen, stel mietjes.. ga me toch niet meer inspannen voor 3 minuten.
Wat Reis nodig heeft is een nije knie.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon even laten zien wie de baas is, heeft Reis blijkbaar nodig
Theo Reitsma danquote:Op zondag 4 maart 2012 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijngod, Leo Driessen weer. Lekker Radio1 aan.
Even goochelenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Waar blijft die stream voor de mooiste club van Nederland?
www.eredivisielive.nlquote:Op zondag 4 maart 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Al heeft ie vandaag wat minder Valium's op, hij klinkt redelijk opgewekt.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik merkte het al toen ik de voorbeschouwing zat te kijken op EL2.
Matig commentatorsveld
Er zijn streams voor Ajax op firstrow hoor. Zelfs eentje in het arabisch.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
zag 't net. Gelijk door het goede druk zetten.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:31 schreef RvLaak het volgende:
Feyenoord begint lekker aanvallend, met meteen al een mogelijkheid voor Super G
Hilversum=Ajax. Daaromquote:Op zondag 4 maart 2012 14:32 schreef Einthovuh het volgende:
Waarom Ajax op eredivisie live 1 in plaats van Feyenoord - Grunn wat toch een spraakmakendere wedstrijd is... ?
Roda uit is denk ik beter dan Groningen uit, niet? +Wat hierboven gezegd wordt. Maar logisch dit.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:32 schreef Einthovuh het volgende:
Waarom Ajax op eredivisie live 1 in plaats van Feyenoord - Grunn wat toch een spraakmakendere wedstrijd is... ?
Idd, normaal is Engels commentaarquote:Op zondag 4 maart 2012 14:33 schreef Paxcon het volgende:
Verschrikkelijk saai commentaar bij Feyenoord op firstrow..
Ajax staat hoger dan Feyenoordquote:Op zondag 4 maart 2012 14:32 schreef Einthovuh het volgende:
Waarom houd jij de overwinningen van Ajax bij in je signature?quote:
Wat moet ik er anders in zetten?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom houd jij de overwinningen van Ajax bij in je signature?
Omdat die zeldzaam zijn dit seizoenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom houd jij de overwinningen van Ajax bij in je signature?
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:38 schreef Quisho het volgende:
[..]
Als ze van Roda verliezen haal ik het wel weg
iehl.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er wordt idd goed gepenetreerd in de achterste regionen van de tegenstander
Vlaar is slow.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:41 schreef Merkie het volgende:
Vlaar mag die ballen op de keeper wel iets sneller en beter geven.
tot nu toe zijn er 17 clubs in de eredivisie die beter spelen dan Ajax... Is dus niet zo bijzonder meerquote:
Maar toch wel frappant om te zien.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
tot nu toe zijn er 17 clubs in de eredivisie die beter spelen dan Ajax... Is dus niet zo bijzonder meer
Hoezo staat Ajax dan in de top 6?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
tot nu toe zijn er 17 clubs in de eredivisie die beter spelen dan Ajax... Is dus niet zo bijzonder meer
En jouw vader is Ronald Koeman? Pieter Huistra? Wie?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zeg 4-1, mijn pa smst '1-1 wordt het' .. ik ben benieuwd.
Ruttequote:Op zondag 4 maart 2012 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
En jouw vader is Ronald Koeman? Pieter Huistra? Wie?
Mijn vader is een tovenaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
En jouw vader is Ronald Koeman? Pieter Huistra? Wie?
Met de nadruk op weer.quote:
Het gevaar komt altijd van rechts... Of het nou voetbal, verkeer of politiek is...quote:Op zondag 4 maart 2012 14:44 schreef Merkie het volgende:
Al het gevaar komt weer over rechts, wat is Cabral toch waardeloos.
da kan toch niequote:
Bij jong oranje paar dagen geleden kwam hij er ook al nooit langs met z'n doorzichtige schijnbeweginkjes.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:44 schreef Merkie het volgende:
Al het gevaar komt weer over rechts, wat is Cabral toch waardeloos.
Lol even opslaan voor als je weer zeurt dat PSV saai is.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gejank weer omdat Ajax prut speelt. Gaat om het resultaat na 90 minuten.
Roepen ajacieden altijd terwijl Ajax zelf altijd prutst.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lol even opslaan voor als je weer zeurt dat PSV saai is.
Flavor of the month February .. nu gaan ze echt om hem letten en gaan ze de negatieve shit opnoemen en zeggen dat hij inderdaad niet zo goed is.quote:
Traint Koeman niet echt op .quote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom zijn corners nooit gevaarlijk bij Feyenoord
Meestal neemt die ze met de hand meequote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mist Messi ook zulke opgelegde kansen dan?
Goede vraag.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom zijn corners nooit gevaarlijk bij Feyenoord
Strootman is overrated.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef Doublepain het volgende:
Clasie heeft de strijd al verloren tegen de Stroot
Iedereen verliest tegen de Stroot.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef Doublepain het volgende:
neem aan dat corners aanleerbaar zijn?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kan nog zoveel trainen, als je spelers het talent missen, zal het nooit echt goed worden
De Stroot moet alleen eens beginnen goed te spelen tegen alles boven degradatiekandidatenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef Doublepain het volgende:
quote:
Zelfs dat gebeurt nog niet altijd even goed, daar is nog verbetering te halenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef Quisho het volgende:
[..]
Koeman traint alleen op pasen naar Guidetti?
Traint hij zo weinig?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef Quisho het volgende:
[..]
Koeman traint alleen op pasen naar Guidetti?
der overrated spelers.quote:
Strootman is overrated.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, is gewoon net als Eriksen even uit vorm.
En Clasie is underrated ofcquote:Op zondag 4 maart 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
der overrated spelers.
[..]
Strootman is overrated.
Net zoals Mertens en Toivonenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
der overrated spelers.
[..]
Strootman is overrated.
haha ik moest lachen, zullen veel Ajacieden niet leuk vindenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef Adames het volgende:
[..]
De Stroot moet alleen eens beginnen goed te spelen tegen alles boven degradatiekandidaten
Ditquote:Op zondag 4 maart 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom hebben we het überhaupt over Strootman?
Laten we overgaan naar de actuele wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |