Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
quote:Geeftjeenergie
Lindgren.
Toefjes
zerokil
kamikazie
dudeweiser
walxie
rijst
pascal08
reemi
detennismaster
We doen gewoon nog mee om de titel, en laat de halve finale van dde beter nou thuis tegen Heracles zijnquote:
Zet je mij ook even bij die lijst?ps3 gamertags?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:03 schreef stoereboii het volgende:
wat is de beste rb in la liga voor onder 3k?
Thanks, heb net een beetje gebouwd en kwam op redelijk hetzelfde uit;)!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:45 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fCbCZanEbc12Z
Dankjewel!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik speel hiermee, maar iedereen hier heeft weer een ander team. Vooral het middenveld en de wingers zijn vaak verschillend.
Het leukste zou zijn als Ajax morgen wint en Twente gelijk speelt tegen PSV.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax doet ook nog mee om de titel
Maar wie staat er morgen LB? Blind? Of gaan ze 3-4-3 spelen? Ik hoop het anders staat Blind LB
AZ kan nu trouwens nog wel spannend worden.
Waarom zet ie me niet bij de Gamertags?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgende lapo mag Stoereboii niet hebben, negeerlijstje weer invoeren
Omdat het een kutbelg is die weg moetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:09 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Waarom zet ie me niet bij de Gamertags?
ok dan nu een hall of shamequote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgende lapo mag Stoereboii niet hebben, negeerlijstje weer invoeren
Hierom mag niemand je, je lult onzinnig en doet fucking irritantquote:
Waarschijnlijk, en ik hoop het van harte, 3-4-3 ja. Zo niet, dan zal Anita wel weer naar LB moeten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax doet ook nog mee om de titel
Maar wie staat er morgen LB? Blind? Of gaan ze 3-4-3 spelen? Ik hoop het anders staat Blind LB
AZ kan nu trouwens nog wel spannend worden.
QFTquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wanneer ga je het nu eindelijk zien? Niemand mag je en je moet gewoon oprotten.
grammar nazi en pedo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wtf doen Lindgren en Toefjes daar, dat zijn helden
je vond me nochtans zo leukquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eigenlijk is het best grappig om te zien hoe stoereboii zich gedraagt
Echt zo een rasmongool in hart en nieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ja, ik snap niet hij verdedigde je een paar topics geleden nog, maar ik heb blijkbaar wat gemist.quote:
je vond me nochtans zo leuk, en je moest maar geen negeerlijst makenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij zouden aardig wat personen hier flink geld inleggen om je goed op je belgische kutkop te slaan
ik deed al niet mee vuile rsca wipperquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben eventueel wel bereid om stoereboii te vervangen in het toernooi
maak er nou geen woorden aan vuil, zometeen gaat deze reeks nog dicht door zo'n onzinnige Belg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij zouden aardig wat personen hier flink geld inleggen om je goed op je belgische kutkop te slaan
Dit komt aan alsof je een cadeau van God bentquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben eventueel wel bereid om stoereboii te vervangen in het toernooi
hij doet gwn mee met de stroom om er bij te horenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:17 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet hij verdedigde je een paar topics geleden nog, maar ik heb blijkbaar wat gemist.
Hij noemde me all of the sudden een mongoolquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:17 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet hij verdedigde je een paar topics geleden nog, maar ik heb blijkbaar wat gemist.
en jij mij dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij noemde me all of the sudden een mongool
Jongen doe normaal of rot op, seriouslyquote:
Stem erop los mensenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Poll: Moet Stoereboii weg?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Op Ja drukkenquote:
Ik erger me kapot aan dat mannetjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:23 schreef Thorb het volgende:
GJE waar ben je nou mee bezig man. Eerst zeggen dat iedereen hem moet negeren en dan dit soort dingen. Zo'n poll heeft toch geen zin en maakt het alleen erger. Helaas zijn er hier geen mods die mensen bannen.
Ditquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:23 schreef Thorb het volgende:
GJE waar ben je nou mee bezig man. Eerst zeggen dat iedereen hem moet negeren en dan dit soort dingen. Zo'n poll heeft toch geen zin en maakt het alleen erger. Helaas zijn er hier geen mods die mensen bannen.
''jij bent de zwakste schakel.''quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:26 schreef Thorb het volgende:
En wat heb je aan die uitslag, niets. Mja dat zal wel aan mij liggenOf kan je hier mensen wegstemmen
Misschien liet ik me even gaan, maar hij moet gewoon inzien dat niemand hem moet en iedereen hem weg wil hebbenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:26 schreef Thorb het volgende:
En wat heb je aan die uitslag, niets. Mja dat zal wel aan mij liggenOf kan je hier mensen wegstemmen
ik denk ook wel dat iedereen jou weg wou...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien liet ik me even gaan, maar hij moet gewoon inzien dat niemand hem moet en iedereen hem weg wil hebben
Bevestigend materiaal zo'n poll
ik heb vandaag een <80 Serie A 4222 gemaaktquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef GuRBuH het volgende:
Wie postte hier gister die 4-2-2-2 cheap Serie A? Pic plz
Met Suazo en Hernandez ofzo? Dan was het die...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb vandaag een <80 Serie A 4222 gemaakt
Kim Dae Yeol?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Reemi het volgende:
Haha, ik las gisteren hier dat die 41 rated RM uit Korea uit pakjes was gehaald, dus ik had hem er voor de grap voor 4500 BIN opgezet. Hij is verkocht.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Met Suazo en Hernandez ofzo? Dan was het die...
Geniaal, ik heb er nog 1!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Reemi het volgende:
Haha, ik las gisteren hier dat die 41 rated RM uit Korea uit pakjes was gehaald, dus ik had hem er voor de grap voor 4500 BIN opgezet. Hij is verkocht.
Ik zag hem laatst voor 6000 ofzo weggaan op de Xbox. Er stond gisteren 1 voor 1k SP en 2k BIN en die werd niet verkocht. Ik had 1k moeten biedenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Reemi het volgende:
ok ik kom je wel ff afmakenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand potje op PS3?
Heb dankzij Poker4lifee m'n team af kunnen maken
quote:
Het was een grapjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
heb 3 keer tegen em gespeeld en 3 keer meer dan 5 goals verschil
Zal ik mijn teams anders even posten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan iemand het niveau weer omhoog halen?
twitter:Vandermar twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 01:00:00Zo maar eens even douchen en op naar huize reidsma. Morgen weer lekker vroeg voetballen, bah! reageer retweet
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:12 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:Vandermar twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 01:00:00Zo maar eens even douchen en op naar huize reidsma. Morgen weer lekker vroeg voetballen, bah! reageer retweet
Ik heb teveel teams. ik heb ze hier volgens mij wel eens eerder gepost (niet alle teams omdat ze niet allemaal af zijn)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zal ik mijn teams anders even posten?En posts jij ze ook is.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]even de naam en avatar aanpassen
'K ga slapen, mabe tomorrowquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen enkele PS3'ers die nog willen clubben of potje willen spelen?
Trustuhquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:29 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
'K ga slapen, mabe tomorrowsee ya!
Ik ga helemaal stuk hier!quote:
Ik kwam in de finale van het zilveren toernooi 1-0 voor in de 90e minuut. Toch werd het door een sweaty goal 1-1quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:52 schreef poker4lifee het volgende:
aah brons toernooi echt te hoog niveau, doodgezweet halve finale en finale![]()
ergste was nog moment in de finale dat ik 1 op 1 kwam en zo dood nerveus was dat ik maar aflegde ipv schoot en naast schoot, instant karma got me.
haha maar goed dat je nog won danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kwam in de finale van het zilveren toernooi 1-0 voor in de 90e minuut. Toch werd het door een sweaty goal 1-1
Maar ik won 3-1 na verlenging. In het bronzen toernooi won ik bij de eerste poging met mijn Engelse bronzes (maar met heel veel geluk) maar met mijn MLS lag ik er in de halve finale uit.
Jou BraSilver team is echt top. Vooral mooi om te zien voor welke prijzen je sommigen hebt gehaald, bijvoorbeeld Marlos voor 72K en Manoel voor 7,6Kquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik post nu een paar van mijn teams.
Prim Div Mex: http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kyH8mN4Ubc18d
EreSilver (IF Schenkeveld moet worden vervangen door Marcelo): http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#be1hgJH3bc18g
Zero weight (geen serieus team) Kijk ook naar de naam![]()
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#cNCbvjyPbc18l
BraSilver: http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fXmX5ra8bc18s
Liga BBVA silver: http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#ikxuTDGvbc18B
Ik heb ook nog een MLS silver maar daar ben ik niet zo tevreden over. Mijn Engelse bronze en MLS bronze heb ik hier volgens mij wel eens gepost.
Ik heb er net 1 in 433 voor 350c BIN gekocht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die gaat gewoon voor 300c op de xbox
Ik had Manoel helemaal in het begin gekocht en Marlos was een paar maanden geleden toen ik hem kocht ongeveer zo duur. Het is wel een duur team maar het speelt niet altijd even goed.. ik heb moeite als mensen de hele tijd druk zetten omdat ik zo weinig mogelijk lange ballen probeer te spelen. Maar soms is het beter om die bal gewoon naar voren te schieten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:55 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Jou BraSilver team is echt top. Vooral mooi om te zien voor welke prijzen je sommigen hebt gehaald, bijvoorbeeld Marlos voor 72K en Manoel voor 7,6KDie prijzen zijn flink over de kop gegaan.
Ja kan ook gewoon, das het mooie. Maar er zijn steeds gekken die hem kopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb er net 1 in 433 voor 350c BIN gekocht.
Je hebt het vast over Wynne. Die heeft inderdaad 96 pace maar dat merk ik ook niet. Hij is snel moe door zijn high attack work rate maar ik heb hem op RB. Maar dat MLS silver team speelt niet echt goed. Mijn Oduro heeft ook 92 pace maar die wordt er ook vaak uit gelopen. Maar dat kan ook komen doordat ik hem niet in 4-1-2-1-2 heb.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit is raar, ik word eruit gesprint door een 72 pace en heb zelf 96 pace
Volgorde is Random! Maar anders zou Vela ook op 1 staan.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:02 schreef poker4lifee het volgende:
zelfs als de volgorde random is hoort Kandji als eerste te staan imo.
Neequote:Op zondag 4 maart 2012 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt het vast over Wynne. Die heeft inderdaad 96 pace maar dat merk ik ook niet. Hij is snel moe door zijn high attack work rate maar ik heb hem op RB. Maar dat MLS silver team speelt niet echt goed. Mijn Oduro heeft ook 92 pace maar die wordt er ook vaak uit gelopen. Maar dat kan ook komen doordat ik hem niet in 4-1-2-1-2 heb.
Dan weet ik het nietquote:Op zondag 4 maart 2012 00:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee
Heb het over Walcott en Subotic
http://futhead.com/12/compare/3839/5769quote:Op zondag 4 maart 2012 00:05 schreef GuRBuH het volgende:
Heeft ook allemaal te maken met acceleration, lengte van de speler etc.
Is je chemistry wel 9 en moraal en conditie 99?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/compare/3839/5769
Met alles is mijn Walcott beter
Chem en conditie wel, moraal is 80quote:Op zondag 4 maart 2012 00:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is je chemistry wel 9 en moraal en conditie 99?
Klinkt bekend ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik krijg bijna altijd goals tegen in de 45e minuut of ik scoor in de 45e minuut. Scripted
Walcott heeft hogere 'hoort-genaaid-te-worden-want-is-pacehoer'-stats.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/compare/3839/5769
Met alles is mijn Walcott beter
Ik ga nog een paar potjes met hem spelen, als het nog niet bevalt ga ik voor Gervinhoquote:Op zondag 4 maart 2012 00:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Walcott heeft hogere 'hoort-genaaid-te-worden-want-is-pacehoer'-stats.
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Walcott heeft hogere 'hoort-genaaid-te-worden-want-is-pacehoer'-stats.
FOREHEAAADD!!quote:Op zondag 4 maart 2012 00:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga nog een paar potjes met hem spelen, als het nog niet bevalt ga ik voor Gervinho
Was m'n eerste potje dit, moraal groeit naar 99 geloof ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de morale van mijn spelers altijd op 99, volgens mij maakt dat best veel uit. Vorig jaar in ieder geval wel.
Ik heb laatst zelf is uitgezocht hoeveel invloed chemistry eigenlijk heeft op spelers.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was m'n eerste potje dit, moraal groeit naar 99 geloof ik.
Bij m'n MLS is dit wel het geval
Dat is wel interessant, houd me op de hoogte alsjelieftquote:Op zondag 4 maart 2012 00:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb laatst zelf is uitgezocht hoeveel invloed chemistry eigenlijk heeft op spelers.
Wat bleek, chem 9 heeft ongeveer een rating boost van 2 punten. Sommige attributen krijgen geen boost, andere soms wel 4 of 5 punten. Ik kan uit m'n testje niet echt een verband concluderen, want soms krijgt een 82 paced speler 2 punten chemboost en een 74 paced speler 0.
Ik zal morgen ook eens testen hoe het zit met moraal en conditie.
Prima. Ik ga in ieder geval ook testen of meer dan 9 chem nog invloed heeft op de stats.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is wel interessant, houd me op de hoogte alsjelieft
En hoe test je dat dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Prima. Ik ga in ieder geval ook testen of meer dan 9 chem nog invloed heeft op de stats.
Iemand nog suggesties voor andere tests?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op zondag 4 maart 2012 01:11 schreef tochweerhenk het volgende:
ach tfoooeee pace hoeren
jullie proberen mijn a mattie Nectar een slechte reputatie te geven....
nee nee, dat gaat niet gebeure niet
als ik nog 1 keer zie dat jullie slechte reputatie's over hem bombarderen, zijn jullie nog niet lang getrouwd
ga poepen, allemaal
jullie hebben nog nooit 1 echte giant gehad, want jullie zijn daar te bang voor
en nu zeg ik: ga lekker pagga slaan, jezelf lekker pachen
en als ik nog 1 keer een slechte reputatie zie over mijn a mattie Nectar, zijn jullie nog niet verloofdga ergens anders dronken doen wil je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 waarschuwing, niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga ergens anders dronken doen wil je.
Jij weet niet, wat er stond in die reactie.quote:
Wellus.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij weet niet, wat er stond in die reactie.
aaahhhh mang jij snapt het niet echt niet swa mang zeg die ding tfoequote:
Je bent bezopen lul, je denkt niet meer goed na!quote:Op zondag 4 maart 2012 01:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
aaahhhh mang jij snapt het niet echt niet swa mang zeg die ding tfoe
jij denkt bezopen, ik denk de mening van het leven te hebben begrepen.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent bezopen lul, je denkt niet meer goed na!
Ik vond Nectar een vervelend, naar mannetje.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
jij denkt bezopen, ik denk de mening van het leven te hebben begrepen.
Vraag het aan je hond.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond Nectar een vervelend, naar mannetje.
Zo, wat gaat er nu gebeuren?
a mang ik ben je hond woef ahahhaquote:
Plezier mang.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:50 schreef detennismaster het volgende:
Zo, ik ga nu voor een week naar Berlijn!
Niet?quote:
Henk, en nog veel plezier in Berlijn.quote:
Ik moet zeggen dat je een aidsshond bent, sorry.quote:
Please! Not this shit again!quote:Op zondag 4 maart 2012 01:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je een aidsshond bent, sorry.
Ok, zal het niet meer zeggen.quote:
beetje zat, niet grappigquote:Op zondag 4 maart 2012 02:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hi ha ho je bent zat, of niet, maar je bent wel grappig.
Cabaretier van het jaar echt.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hi ha ho je bent zat, of niet, maar je bent wel grappig.
Geeft niet! Tot morgen xquote:Op zondag 4 maart 2012 02:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Sorry voor de dronken reactie's hier van mij hiero.
Ik zit al een uur naar dat konijn te kijken, wanneer krijgt hij het flesje?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Sorry voor de dronken reactie's hier van mij hiero.
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:45 schreef Doublepain het volgende:
Zo net thuis, ff kijken of het nog mohelijk is om te winne!!
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 03:19 schreef Doublepain het volgende:
valt me op dat mijn CR7 UI, gewoon epic naar mijn posts kijkt.
Goeie morgenquote:Op zondag 4 maart 2012 09:13 schreef Toefjes het volgende:
Goedemorgen, we gaan er weer een mooi FIFA dagje van maken![]()
Tennismaster: veel plezier in Berlijn als je dit nog leest!
Mijn voetbal is afgelastquote:Op zondag 4 maart 2012 09:13 schreef Toefjes het volgende:
Goedemorgen, we gaan er weer een mooi FIFA dagje van maken![]()
Tennismaster: veel plezier in Berlijn als je dit nog leest!
Ik wil ook op zondag voetballenquote:Op zondag 4 maart 2012 09:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn voetbal is afgelast. Fifa-day it is!
Ik sta aan de top mattiequote:
14 dagen, bronze 2,5k silver 3,5kquote:Op zondag 4 maart 2012 10:50 schreef laucas het volgende:
Is er al meer bekend over het tournooi? Ik ga echt niet alles terug lezen
Ik denk dat Rijst de loting heeft getrokken voor Xboxquote:Op zondag 4 maart 2012 10:50 schreef laucas het volgende:
1-4 verloren.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:37 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de eerste keer in de Silver finale!
Netjes, jammer van de lostquote:Op zondag 4 maart 2012 10:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1-4 verloren.![]()
![]()
Echt een superleuk potje
![]()
![]()
Rage!quote:Op zondag 4 maart 2012 10:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1-4 verloren.![]()
![]()
Echt een superleuk potje
![]()
![]()
Ik heb al gelootquote:Op zondag 4 maart 2012 10:50 schreef laucas het volgende:
Mooiquote:Op zondag 4 maart 2012 11:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb al geloot
5 ThorB
1 Rijst
3 n0Ir
7 BDIL
2 vandermar
6 Kamikazie
8 DANNYDEKO
4 Laucas
5at the backquote:Op zondag 4 maart 2012 11:37 schreef Toefjes het volgende:
Ik ook zojuist mijn eerste bronze finale verloren. tegenstander: MLS, 5 at the back, en iedereen een trainingkaartje
Als het aan mij ligt vandaag, alleen weet ik niet exact welke mensen meedoen. Koenie95 wilde meedoen maar heeft al een aantal dagen niet gepost. Tot nu toe zit ik opquote:Op zondag 4 maart 2012 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij ons toernooi beginnen GJE?
Ik wil wel meedoen, maar mijn team is helemaal niet wauwquote:Op zondag 4 maart 2012 11:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt vandaag, alleen weet ik niet exact welke mensen meedoen. Koenie95 wilde meedoen maar heeft al een aantal dagen niet gepost. Tot nu toe zit ik op
-Toefjes
-Lindgren.
-Fuszy
-GJE
Doe mij er ook maar bij. Heb alleen geen goed team meer, maar dat maakt niet zo veel uit.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt vandaag, alleen weet ik niet exact welke mensen meedoen. Koenie95 wilde meedoen maar heeft al een aantal dagen niet gepost. Tot nu toe zit ik op
-Toefjes
-Lindgren.
-Fuszy
-GJE
2 poules van 3, en kruis finales? Of wachten op 8?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
-Toefjes
-Lindgren
-Fuszy
-Pietjuuhh
-GekkeGerrit
-GJE
6 man, een mooi even getal.
Ronaldo als LCM, wat een verspilling.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:48 schreef Toefjes het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/93089
Een beetje controversieel, maar denk dat dit wel erg leuk gaat spelenAls SIF Falcao en IF Navas verkocht zijn even kijken of dit te creeeren valt.
Denk maar beginnen, tenzij jullie nog iemand weten die wel mee zou willen doen. Volgens mij is dit het wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2 poules van 3, en kruis finales? Of wachten op 8?
Ronaldo én UP Nani, dat is magiequote:Op zondag 4 maart 2012 11:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ronaldo als LCM, wat een verspilling.
Maar wacht eens even, ik heb wel maar een 2de bundesliga teampje héé! geen Messi en Cr.Ronaldo équote:Op zondag 4 maart 2012 11:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk maar beginnen, tenzij jullie nog iemand weten die wel mee zou willen doen. Volgens mij is dit het wel.
/care, iedereen speelt gewoon met zijn beste team.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:53 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Maar wacht eens even, ik heb wel maar een 2de bundesliga teampje héé! geen Messi en Cr.Ronaldo é
2 of 3k, weet niet wat het gros prefereertquote:
Als 2K al veel voor je is, waarom zouden we dan 3K doen? Gaat mij om de lol en de eerquote:Op zondag 4 maart 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
2 of 3k, weet niet wat het gros prefereert
Inderdaad, die Navas vind ik sowieso een zak.. Sanchez zakt wel érg ver terug hé?quote:Op zondag 4 maart 2012 10:39 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga Sanchez halen ipv IF Navas. Drama die gozer.
Klopt, daarom zit ik na te denken over een variant waarin ik Arjen Robben kwijt zou kunnen, al speelt Sanchez wel een stuk lekkerder dan IF Navasquote:Op zondag 4 maart 2012 12:15 schreef Walxie het volgende:
[..]
Inderdaad, die Navas vind ik sowieso een zak.. Sanchez zakt wel érg ver terug hé?
Persoonlijk vind ik Robben lekkerder spelen dan Navas en Sanchez.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, daarom zit ik na te denken over een variant waarin ik Arjen Robben kwijt zou kunnen, al speelt Sanchez wel een stuk lekkerder dan IF Navas
Voor mij ook, maar ik wil ook meedenken met de restquote:Op zondag 4 maart 2012 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als 2K al veel voor je is, waarom zouden we dan 3K doen? Gaat mij om de lol en de eer
Ik had het druk afgelopen dagen dus vandaar dat ik niet gepost had, maar als het kan zou ik graag nog meedoenquote:Op zondag 4 maart 2012 11:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
-Toefjes
-Lindgren
-Fuszy
-Pietjuuhh
-GekkeGerrit
-GJE
6 man, een mooi even getal.
Thanks Rijstquote:Op zondag 4 maart 2012 12:06 schreef Rijst het volgende:
Ik loot wel voor je
-GekkeGerrit
-Toefjes
-Fuszy
-GJE
-Pietjuuhh
-Lindgren
Dan zitten we op 7, dan hebben we nog iemand nodigquote:Op zondag 4 maart 2012 12:25 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik had het druk afgelopen dagen dus vandaar dat ik niet gepost had, maar als het kan zou ik graag nog meedoen
Laat Koekie95 maar in mijn plek dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan zitten we op 7, dan hebben we nog iemand nodig
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:30 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Laat Koenie 95 maar in mijn plek dan.**
lol, eindelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 12:33 schreef Pietjuuhh het volgende:
Ik moest zeggen van stoereboiii dat hij wilt meedoen.. maar hij is banned.
8quote:Op zondag 4 maart 2012 12:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan zitten we op 7, dan hebben we nog iemand nodig
Je neemt toch wel het zwarte kaartje van Van Persie?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:48 schreef Toefjes het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/93089
Een beetje controversieel, maar denk dat dit wel erg leuk gaat spelenAls SIF Falcao en IF Navas verkocht zijn even kijken of dit te creeeren valt.
SIF Reus?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef Rijst het volgende:
Welke spits kan ik het beste hier neerzetten? Pizarro vind ik maar mehh. Gomez wil ik niet in mijn team hebben
??? (ST)- Huntelaar (ST)
SIF podolski (cf)
UP Schurrlequote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef Rijst het volgende:
Welke spits kan ik het beste hier neerzetten? Pizarro vind ik maar mehh. Gomez wil ik niet in mijn team hebben
??? (ST)- Huntelaar (ST)
SIF podolski (cf)
Reus ombouwen? Verder weet ik geen bundesliga spitsenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef Rijst het volgende:
??? (ST)- Huntelaar (ST)
SIF podolski (cf)
Ik wil helemaal geen zilvers maken, TT is foutiefquote:
Komende week overdagquote:
Maar in Belgenland heb je niets te willen.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen zilvers maken, TT is foutief
Is VDM een belgquote:Op zondag 4 maart 2012 13:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar in Belgenland heb je niets te willen.
Neen! Friesland boppe de rest van de wereld in de groppe, JWT! Fryslân hooligans.quote:
Maar dat betekent zeker geen Serero in de basis?quote:
Rape fest want Ooijer en Jansenquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:27 schreef Rijst het volgende:
vandermar je neefjeHij zij
ik ben opnieuw begonnen met FUT
Hoezo?
Gewoon
xD
De meesten spelen hier PS3 & Xbox. Er zijn hier ook wel eens mensen die op de PC spelen, maar die zie je hier niet zo vaakquote:Op zondag 4 maart 2012 13:28 schreef PewDiePie het volgende:
FUT !! =D
Ik heb echt lang gezocht naar een forum als dit.
Spelen sommigen van jullie ook op PC, of alleen PS3 en Xbo?
Oneerlijkquote:Op zondag 4 maart 2012 13:34 schreef PewDiePie het volgende:
Trouwens, ik had voor 6 euro of iets een aantal FIFA points gekocht, en ik dacht: Laat ik maar een Gold Jumbo pack kopen. Meestal naait EA mij echt hard als ik packs koop, maar nu kreeg ik gewoon een IF Dani Alves =D
Dat een koe meer schijt dan een geitquote:
Malki legt ze er allemaal opquote:Op zondag 4 maart 2012 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gelukkig geen Blind bij Ajax maar ik ben ook niet echt blij dat Ooijer meedoet
Ok.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat een koe meer schijt dan een geit
Roke jo geiten ek?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat een koe meer schijt dan een geit
Jij bedanktquote:Op zondag 4 maart 2012 13:38 schreef STING het volgende:
Ik snap de reacties, maar ga het nu niet verder uitdagen, dank u
Was een garpje hoorquote:
Ik won 7-0 van hem. hij gebruikte dat teamquote:
tl;drquote:Op zondag 4 maart 2012 13:52 schreef poker4lifee het volgende:
pff zieke halve finale weer.
hij de 1-0 omdat ik focking dom bal wegkopte in voet van zn spits die vrij in kon schiete..toen hij 2-0 door ander kutdoelpunt..rust.. ik 2-1.. ik 2-2 hij 3-2 80e minuut vervolgens gelijk bal achter rondtikken maar ik zette zo ziek druk 2x pijltje rechts ftw halve elftal kwam naar vorenmoest ie wel aanvallen
89e minuut ik 3-3, 103e minuut ik 4-3, 105e minuut hij met afstandschot 4-4
105e minuut ik 5-4 en over
/cool story brah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |