BAMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Nee, maar vertel alsjeblieft verder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:46 schreef twi het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de allerlekkerste sinaasappelen uit de historie van de sinaasappel in huis heb gehaald?
Nee!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:46 schreef twi het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de allerlekkerste sinaasappelen uit de historie van de sinaasappel in huis heb gehaald?
Ohja, op één na lekkerste.quote:
Je vriend heeft haar gedaan, en dat is slecht afgelopen. Of ze willen de schijn tegenhouden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar vertel alsjeblieft verder.
Voor wat het waard is: ik ontdek net dat mijn ex geen faceboekvriend meer is van een vriend van me. Vraag me af waarom ze dat gedaan heeft eigenlijk.
Ja, ik koop er alleen zo weinig voor hè? Kom je dinsdag nog gezellig naar John Carter met mij en 598 andere autisten?quote:
Kan altijd, maar zo is hij niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
Misschien heeft je vriend dat wel gedaan?
Ik gun het hem van harte, zo'n avontuurtje. Maar ook dit lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja, op één na lekkerste.
[..]
Je vriend heeft haar gedaan, en dat is slecht afgelopen. Of ze willen de schijn tegenhouden.
Post je verhaal hier!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:49 schreef heloef het volgende:
Ik heb ooit een verhaal geschreven over een cougar.
Kutuitdagingen.
Nee man, het is een seksverhaal.quote:
Oh in dat geval:quote:
quote:
Blijf van me lul af!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
niet gehad, want we gingen wat halen bij de snackbar, dus ik bewaar mquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijf van me lul af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wees hier maar ff zoet mee u_uWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijf van me lul af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet zo tegen mijn Rokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oppassen of je krijgt petsen.quote:
Allemaal voor jou.quote:
Ja.quote:
Snackbar is te lekker.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
niet gehad, want we gingen wat halen bij de snackbar, dus ik bewaar m
pizza vind ik wel lekkerder, maar snackbar is somehow bijzonder, want dat doen we niet zovaakquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Snackbar is te lekker.Maar al tijden niet gegeten want ik ben hard af aan het proberen te vallen.
Je mist wat.quote:
quote:
Bij uitgaan stelt iedereen altijd voor om patat te halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pizza vind ik wel lekkerder, maar snackbar is somehow bijzonder, want dat doen we niet zovaak
ahh, ja, dan zijn vette hapjes sowieso een no-go, maar wel des te verleidelijker
mja, wat moet je dan.. met een bakje salade gaan zitten terwijl hun lekker frietjons etenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bij uitgaan stelt iedereen altijd voor om patat te halen.Ik doe veel te vaak mee hieraan.
oefff lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
ik faal ook, want ik had de hele dag nog niets gehad en toen snackbarvoedsel en dat merk ik nu ook in m'n maagquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:09 schreef twi het volgende:
Ik heb vandaag gebakken sliptong met patat op. En een gevulde koek. Ik faal in mijn gezond eten.
Ja, maar er passen twee rokjes in mij. Er passen geen twee twietjes in jou.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik faal ook, want ik had de hele dag nog niets gehad en toen snackbarvoedsel en dat merk ik nu ook in m'n maag
i was like O.oquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar er passen twee rokjes in mij. Er passen geen twee twietjes in jou.
Alhoewel...
die heb je natuurlijk ook dubbel en dwars verdiendquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond het een vrij briljante twist. Ik heb mezelf net blozend een schouderklopje gegeven.
heel versieren-sc ineens aan de pizzaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
Ik heb pizza in de oven, tot zover de mededelingen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar er passen twee rokjes in mij. Er passen geen twee twietjes in jou.
Alhoewel...
Nee ik was aan de lekkerbekquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heel versieren-sc ineens aan de pizza![]()
ook lekker, behalve dan dat ie te zoutig was.. ik zou de dader een pets gevenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee ik was aan de lekkerbek![]()
Hij was alleen een beetje zout vond ik
Of gewoon niks. Deed ik ook best vaak. Maar de laatste paar keer geen frietjes gehaald, gelukkig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja, wat moet je dan.. met een bakje salade gaan zitten terwijl hun lekker frietjons eten
Het is patat!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of gewoon niks. Deed ik ook best vaak. Maar de laatste paar keer geen frietjes gehaald, gelukkig.
Zo, afwas gedaan, was ligt klaar voor morgen. Even douchen en ik ben klaar voor bed.
da's netjes.. maar ik zou het te zwaar vinden.. wat eten betreft heb ik geen ruggengraatquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of gewoon niks. Deed ik ook best vaak. Maar de laatste paar keer geen frietjes gehaald, gelukkig.
Zo, afwas gedaan, was ligt klaar voor morgen. Even douchen en ik ben klaar voor bed.
ik zeg het allemaal.. patat, friet, gefrituurde aardappelreepjes.. een pot natquote:
Heb je in bed ook geen ruggengraat?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's netjes.. maar ik zou het te zwaar vinden.. wat eten betreft heb ik geen ruggengraat![]()
dan al?
Raspatat pinda met uitjes. Omnomnom.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zeg het allemaal.. patat, friet, gefrituurde aardappelreepjes.. een pot nat
hihi ze zei..... nvm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je in bed ook geen ruggengraat?
[..]
Raspatat pinda met uitjes. Omnomnom.
nee, ik ben vrij lenigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
(die raspatat dan, niet wat er onder die spoiler staat)
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:24 schreef benzin het volgende:
On topic:arme otooooooooooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Lenige meiden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, ik ben vrij lenig![]()
OMG LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
(die raspatat dan, niet wat er onder die spoiler staat)
ik heb heul lang aan turnen op vrij hoog niveau gedaanquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:24 schreef benzin het volgende:
On topic:AUTOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |