Uiteraard je moet nooit hoge verwachtingen scheppen. Op die wijze stoort niemand zich aan je gedrag en maak je indruk met iets kleins.quote:
Goeie post mang.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard je moet nooit hoge verwachtingen scheppen. Op die wijze stoort niemand zich aan je gedrag en maak je indruk met iets kleins.
Hoe oud is je broertje danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn broertje schijt in ze broek van Red dead redemtion zombie mode
Nee wel een pannenkoek met kaas op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goeie post mang.Eet even een kaasstengel ofzo.
Nog klappen uitgedeeld of ben je een moderne vader?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:58 schreef DonRaja het volgende:
Eindelijk thuis. Iedereen kan de pot op, ik ga slapen
Boos?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:58 schreef DonRaja het volgende:
Haha...deze man. Een hele dag in de weer geweest om in de Efteling babysitter te spelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:58 schreef DonRaja het volgende:
Dertienquote:
Mijn zus kijkt met me mee als ik Fok.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, even iets anders: Wie heeft er ooit vrienden/familie zo ver gekregen ook een Fok!-user te worden?
En wie loopt er tegen enorm veel onbegrip aan voor z'n activiteiten m.b.t. Fok!?
Ik ben door mijn broer op fok gekomenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, even iets anders: Wie heeft er ooit vrienden/familie zo ver gekregen ook een Fok!-user te worden?
En wie loopt er tegen enorm veel onbegrip aan voor z'n activiteiten m.b.t. Fok!?
Moderne vader my ass... Ik had alleen niet enkel mijn eigen kids mee. En om nou andermans kinderen een 'kleine' tik te geven ging me te ver. Maar ik heb serieus getwijfeld.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee wel een pannenkoek met kaas op.
[..]
Nog klappen uitgedeeld of ben je een moderne vader?
Ow!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
M'n verzoenende tekening is af. Ik had er zelf meer van verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |