Duidelijk dat jij er gisteravond niet was? En waarom begin je nu ineens zo hatelijk te doen. Typisch vrouwengedrag. Een man zal dit nooit zo zeggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet positieve quotes over jezelf bewaren, maar die heb je vast niet.
Sorry zit niet echt het topic te volgen vandaag reageer een beetje random en ben met tien andere dingen tegelijk bezig broertje vriendin andere vriendin etc.quote:
Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zuur de laatste tijd he?
Je bent wat je eet drinkt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zuur de laatste tijd he?
voor een besparing van 7 euro is een beetje zuur niks mis mee. Basisregel van elke horetjesloper.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent wat je eet drinkt.
Ach...we lopen je ook een beetje te pesten met z'n allen.
Dat pesten heb ik even gemist danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent wat je eet drinkt.
Ach...we lopen je ook een beetje te pesten met z'n allen.
Gast, ze zijn weer als vanouds slecht he.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
voor een besparing van 7 euro is een beetje zuur niks mis mee. Basisregel van elke horetjesloper.
Zitten een paar mooie uitslagen tussen knulquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jojoortje heeft last van Kampioensdepressie
Makkelijk als je voor Twente Ajax en Psv bentquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Had ik al gezegd dat je hilarisch bent?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Makkelijk als je voor Twente Ajax en Psv bent
Het niveau van mijn posts? Ja ik heb de hoop op verbetering al jaren opgegeven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ze zijn weer als vanouds slecht he.
Je was er vroeg bij dan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het niveau van mijn posts? Ja ik heb de hoop op verbetering al jaren opgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |