quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze heeft rode krullen volgens mij
licht bruin danquote:
Je was alleen zijn neukertje?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, dan weet je nu al dat ik dat niet ben. "Mijn vriendin"
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Rode krullen? Man denk je nog steeds dat ik Babs Barend ben?
Zonde, zonde was een mooi fobo toenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik weet wie Roffamannetje is
Hij heeft nog een gedichtje ooit voor mij gemaakt, stond in mijn fobo maar Danny had mij een fobo ban gegeven waardoor ik alles kwijt was
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Zonde, zonde was een mooi fobo toen
Stop eens met liegen dankjewel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je postte laatst een foto, rood haar .. was in het buitenland.
Volgende keer bewaren in Word ofzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Allemaal legendarische quotes enzo
Ja. Ajaxquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Is het je rode periode ofzo dat je zo aangebrand bent jojoortje>
Ik wil ook een leuk fobo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgende keer bewaren in Word ofzo.
Ik zou stuk gaan als mijn fobo ineens weg zou gaan. Al die jaren aan verzameling
Je moet positieve quotes over jezelf bewaren, maar die heb je vast niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil ook een leuk fobo.Kunnen jullie niet iets leuks plaatsen. Een mooie tekening van een huisje met schoorsteen ofzo?
Je bent wel een beetje chagrijnig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet positieve quotes over jezelf bewaren, maar die heb je vast niet.
Ja maar ik had iemand belachelijk gemaakt in mijn fobo en die ging janken bij danny en die heeft hem toen leeg gehaaldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgende keer bewaren in Word ofzo.
Ik zou stuk gaan als mijn fobo ineens weg zou gaan. Al die jaren aan verzameling
Ik sta in Yvonnes FoBo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet positieve quotes over jezelf bewaren, maar die heb je vast niet.
VBL he de beste verdediging is de aanval... ik vind je een lul.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje chagrijnig de laatste tijd.
nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |