Omdat ie toen zei: Dit is jojoortje, dat is mijn vriendinquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Door wie?
[..]
Hoe weet jij nou dat ik dat ben dan?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ie toen zei: Dit is jojoortje, dat is mijn vriendin
Je was het wel maar geeft niksquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, dan weet je nu al dat ik dat niet ben. "Mijn vriendin"
half 3 gewoonquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
Morgen Ajax om half 1 trouwens? Moet ik vroeg op.
12:30 Vitesse - De Graafschap dacht ik dus die kan je wel overslaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
Morgen Ajax om half 1 trouwens? Moet ik vroeg op.
Mooi tijd om aan mn bioverslag te werken ondertussenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
12:30 Vitesse - De Graafschap dacht ik dus die kan je wel overslaan.
Waarom zou het niet kunnen dat jij het wasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nogmaals: hoe weet je dat? Ben je nou echt zo naïef?
Oke dm eens wie jij bentquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Eerst postte ik alleen in Klb, allemaal bazentopics had je toen
En vandaar dat je hier komt om 'klb-bazen' te posten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Eerst postte ik alleen in Klb, allemaal bazentopics had je toen
Haarkleur?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen dat jij het was
Bruinquote:
Ja manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En vandaar dat je hier komt om 'klb-bazen' te posten?
Nou ja, ik vind het grappig dat jij er vanuit gaat dat ik dat ben. Terwijl je geen idee hebt wie ik benquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen dat jij het was
ja zou kunnen, maar dan gaan wij niet vanuitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het grappig dat jij er vanuit gaat dat ik dat ben. Terwijl je geen idee hebt wie ik benMisschien ben ik wel een kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |