Oeh...de pikanterietjes van Jojoortje maken me nu wel heeeel erg nieuwsgierig. Misschien toch eens beginnen zoeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:17 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Haha, ze had toch van die foto´s dat ze op een grasveld lag?
Ik ken wel een foto van ene griekjeee die op een grasveld lag, maar ik heb een andere van jojoortje gezienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:17 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Haha, ze had toch van die foto´s dat ze op een grasveld lag?
Nee want:quote:
Welke dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ken wel een foto van ene griekjeee die op een grasveld lag, maar ik heb een andere van jojoortje gezien
Dat je op een stoel zitquote:
weet niet, het was een foto en geen filmpjequote:
Een vrij gangbaar verschijnsel overigens. Alleen zitten de meeste mensen er niet achterstevoren op en mét hun kleren aan.quote:
Ik ken die foto iig nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
weet niet, het was een foto en geen filmpje
Het is al een jaar geleden dat ik die foto kreeg van paulquote:
Heb je hem niet meer dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is al een jaar geleden dat ik die foto kreeg van paul
Ik weet alleen iig dat je niet op een grasveld lag
Nee, waarom zou ik hem bewarenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je hem niet meer dan?
Zo'n grasveldfoto ken ik wel, maar die was van heeeeel ver gemaakt, dus dan zag je nog niks.
Vraag me af of je wel de juiste foto hebt. Paul stuurt geen foto's van mij door.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik hem bewaren
En van de fok.rar wist ik nog niet af toen
Paul dm't mij altijd huildm's om uitslagen van utrecht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vraag me af of je wel de juiste foto hebt. Paul stuurt geen foto's van mij door.
Geloof je het toch nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vraag me af of je wel de juiste foto hebt. Paul stuurt geen foto's van mij door.
Nossa, Nossa. Assim voce te mataquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb heel de dag al SWEEEEEEEEEt Caroline ooh ooh oh in mijn hoofd... daar is dat Brazil nummer niets bij.
Haha ik ga stuk hierquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een vrij gangbaar verschijnsel overigens. Alleen zitten de meeste mensen er niet achterstevoren op en mét hun kleren aan.
Door wie?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje, eigenlijk word je wel veel gepest hier he. Misschien moeten we wat liever voor je zijn.
Hoe weet jij nou dat ik dat ben dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geloof je het toch niet
Hij was toch echt van jou, had tegelijk met paul een ban en we zaten op een ander forum, en had hem toen ook emmersen, en toen kreeg ik hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |