Ik heb net van mijn vrouw 2 ibuprofen en een caipirinha gekregen. Of ze begrijpt me, of ze wil me gewoon niet meer horen de rest van de avond...quote:
Jojoortje heeft al een vriend.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Als dit niet de 1e vbl relatie oplevert dan weet ik het ook niet meer
alles kan stukquote:
Hell no hij haat Fok! gelukkigquote:
Veel. Maar ik werk niet goed onder druk. Je hoopt toch dat dit de mensen dichter bij elkaar brengt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel kracht heb je gegeven voor de tekening?
Geen verliefde modjes hier hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Als dit niet de 1e vbl relatie oplevert dan weet ik het ook niet meer
GGMM, Naast moderator nu ook liefdesbedrijverquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel. Maar ik werk niet goed onder druk. Je hoopt toch dat dit de mensen dichter bij elkaar brengt.
Liefdesbedrijver?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, Naast moderator nu ook liefdesbedrijver
Je haalt woorden weer pijnlijk door elkaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, Naast moderator nu ook liefdesbedrijver
laten we de late avond de schuld gevenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je haalt woorden weer pijnlijk door elkaar.
Hoor jij niet allang al in bed te liggen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laten we de late avond de schuld geven
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoor jij niet allang al in bed te liggen?
Idd. Hoe zit dat Ajacied422? Home alone?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoor jij niet allang al in bed te liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |