Ik heb ze van een maatquote:Op zondag 4 maart 2012 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
12 aktieve speakers voor 2 dagen huren voor maar 50 euro? Geloof je het zelf? Ik ben dan heel erg benieuwd wat voor een speakers het dan zijn en welk bedrijf ze levert.
TS wil ons vast wel een linkje geven, want voor die bedragen wil ik ook het veld wel een keertje vol zetten.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
12 aktieve speakers voor 2 dagen huren voor maar 50 euro? Geloof je het zelf? Ik ben dan heel erg benieuwd wat voor een speakers het dan zijn en welk bedrijf ze levert.
Nee schatteboutquote:
we reden op de N351 richting Wolvegaquote:
Maar, hoe zit het nu met het aanhangertje, jullie weten dat dat illegaal is?quote:
Door dit topic kwamen we erachter dat het niet mocht, maar we zijn veilig thuisgekomen zonder problemenquote:Op zondag 4 maart 2012 11:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar, hoe zit het nu met het aanhangertje, jullie weten dat dat illegaal is?
Net zo raar.quote:
Wat was dat andere topic van speakers verhuren in Amsterdam met een bakfiets dan?quote:
Mijn OP was eerder, kijk maarquote:Op zondag 4 maart 2012 11:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat was dat andere topic van speakers verhuren in Amsterdam met een bakfiets dan?
denkt het ook mattiequote:
zaterdagmiddag jaquote:
Maar was het de moeite waard?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:33 schreef haan33 het volgende:
Morgenmiddag de boxen terugbrengenweer 4u in die pest auto
jazeker, er was ook veel vrouwelijk volk. En iedereen nam drank mee, zodat wij niet voor alle kosten hoefden op te draaien. Al met al een geslaagde avondquote:
Wanneer ga je leren voor je toets danquote:Op zondag 4 maart 2012 11:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
jazeker, er was ook veel vrouwelijk volk. En iedereen nam drank mee, zodat wij niet voor alle kosten hoefden op te draaien. Al met al een geslaagde avond
Kutquote:
Stevenmac blij dat het zijn boxen niet waren.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:47 schreef haan33 het volgende:
Godver iemand heeft bier in de boxen lopen smijten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |