We moeten toch weet terug naar Reeuwijk-Dorp waar die maat woontquote:
Weet niet hoe ze hetenquote:
Nee, ik zit nu in de auto en we zijn pas bij Lelystad, dus ik verveel mequote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké, dus je dacht: jeej, ik open een topic, dat zal ze leren?
Als je zelf al niet weet waar het over gaat zou je dan tevens kunnen overwegen om ons hier niet mee lastig te vallen.quote:
Ik zit in de auto en het is een toetsquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu in de auto en we zijn pas bij Lelystad, dus ik verveel me
Jezus man, je zit in Reeuwijk, hebt boxen gehuurd in Almere, die hebben ze niet, dus bel je naar Emmen of all places om ze daar op te halen. Natuurlijk hebben Rotterdam of Utrecht die boxen niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
We moeten toch weet terug naar Reeuwijk-Dorp waar die maat woont
Citroen C1quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef H-D het volgende:
in de auto kan je ook leren jwz
watvoor auto btw?
Ja, want we kunnen er 12 voor 50euro lenen 2 dagen. en heb geen zin 300euro te dokken voor die krengenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef starla het volgende:
[..]
Jezus man, je zit in Reeuwijk, hebt boxen gehuurd in Almere, die hebben ze niet, dus bel je naar Emmen of all places om ze daar op te halen. Natuurlijk hebben Rotterdam of Utrecht die boxen niet.
Hoeveel benzine ben je kwijt voor dat klere eind?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
Citroen C1
[..]
Ja, want we kunnen er 12 voor 50euro lenen 2 dagen. en heb geen zin 300euro te dokken voor die krengen
Zijn werk betaalt al zijn benzine, omdat hij voor zijn werk elke dag 50km heen en weer moet rijdenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef starla het volgende:
[..]
Hoeveel benzine ben je kwijt voor dat klere eind?
Oh, dan had ik ze in in Berlijn opgehaald, daar zijn ze een duppie goedkoper.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef haan33 het volgende:
[..]
Zijn werk betaalt al zijn benzine, omdat hij voor zijn werk elke dag 50km heen en weer moet rijden
We hebben er een karretje achter hangenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef hottentot het volgende:
Dat zijn dan ook wel kleine bosjes als je er 12 van kwijt kunt in een C1
hoeveel kg mag je trekken met een C1 dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:21 schreef haan33 het volgende:
[..]
We hebben er een karretje achter hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |