SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liverpool heeft de 1e helft totaal gedomineerd. 2 ballen op de paal, penalty (schwalbe van suarez), eigen doelpunt Kos. Arsenal 1 kans 1 doelpunt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik doelde meer op wie er beter is en hoe de wedstrijd verloopt, maar toch bedankt![]()
Jij loopt achter... bij mij is het al afgelopen..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Voorlopig ligt Vermaelen op de grond bij 1-1.★★★![]()
Nou da's wel heel apart!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij loopt achter... bij mij is het al afgelopen..![]()
Ga je gang.quote:
Adams geen geel zojuist
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
Tweede helft Walcott is van een bedenkelijk niveau.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Liverpool heeft een slecht team en Arsenal ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
Tweede helft is van een bedenkelijk niveau.
Dit niveau had ik dus wel verwacht."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ach het is voor de 5de plek achter Chelsea.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Liverpool heeft een slecht team en Arsenal ook.
Dit niveau had ik dus wel verwacht.![]()
![]()
Whatever, als Arsenal maar verliest Liverpool maar wint.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Arteta een zware hersenschudding en uit voorzorg naar een plaatselijk ziekenhuis.Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:16 schreef fanneke het volgende:
Arteta een zware hersenschudding en uit voorzorg naar een plaatselijk ziekenhuis.
know'm sayin?
word? word.![]()
Dat kan helemaal niet meteen duidelijk zijn, of je een hersenschudding hebt. Heb je scans voor nodig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:16 schreef fanneke het volgende:
Arteta een zware hersenschudding en uit voorzorg naar een plaatselijk ziekenhuis.![]()
Gervinho weer hopelijk een assist aan RVP.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
respectquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef YazooW het volgende:
Wat praat Kieft veel vandaag zeg, normaal zit hij alleen maar een beetje te mompelen af te toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik doe gewoon geluid uit en naar muziek luisteren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef YazooW het volgende:
Wat praat Kieft veel vandaag zeg, normaal zit hij alleen maar een beetje te mompelen af te toe."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hij kan ook niet koppen met zijn cutt lengte.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat was wat de Engelse commentators meldden. Was laatste nieuws van medische staf van Arsenal vanuit de kleedkamer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:16 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet meteen duidelijk zijn, of je een hersenschudding hebt. Heb je scans voor nodig.
Maar altijd fijn om hier een neuroloog te hebben.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
Ja, kan best, maar medisch gezien onmogelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat was wat de Engelse commentators melden. Was laatste nieuws van medische staf van Arsenal vanuit de kleedkamer.
Maar altijd fijn om hier een neuroloog te hebben.![]()
![]()
Misschien heeft Arsenal een pocket scan mini.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ja, kan best, maar medisch gezien onmogelijk
Hoe kun je voor Arsenal zijn dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:30 schreef tech4u het volgende:
Haha, kieft die duidelijk voor Liverpool is.![]()
![]()
Kieft probeert zijn voorkeur niet eens meer te verbergen johOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Doen de Barcelona en Arsenal fappers ook nooit, dus waarom zou hij?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kieft probeert zijn voorkeur niet eens meer te verbergen johUn dann rettet kein Kavallerie,
'Wat vlag je nou man?'
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
PERSIEEEhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!Bezochte-/geplande wedstrijden:
Gatverdamme, kutploeg
Un dann rettet kein Kavallerie,
Beetje objectiviteit mag wel jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kieft probeert zijn voorkeur niet eens meer te verbergen joh
Wordt er een geweldig doelpunt gescoord terwijl ik druk aan het typen ben![]()
![]()
Hehe, bijna net zoals tegen Evertonhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Zoals de NOS als Barcelona of Arsenal speelt bedoel je, dat soort objectiviteit?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
RVP![]()
![]()
Arsenal, begin maar met een standbeeld te maken voor deze man.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wedden dat WEenger het terecht gaat vinden en eigenlijk vindt dat Arsenal nog te weinig heeft gekregen om minstens 5 redenentering wat onterecht.
![]()
WAT EEN GOAL!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Tegen Everton ja, moest ik ook aan denken!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:37 schreef YazooW het volgende:
Heeeeeeeel klein beetje vergelijkbaar met het gifje in de OP onder: prachtige doelpunten.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wie gaf de assist?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik zat de tv gids te kijken, moet jij eens raden welke Champions League wedstrijd ze gaan uitzenden dinsdag en woensdag.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoals de NOS als Barcelona of Arsenal speelt bedoel je, dat soort objectiviteit?![]()
![]()
Haha dat publiek als de grens voor buitenspel van Arsenal vlagt
Hoe krijg je 40.000 man helemaal gek?hier schreef kensei: haha komen
Bizar...
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
Lul niet al waren ze wel irritant bezig over die grensrechter vanuit hun bezemkast.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:38 schreef tech4u het volgende:
Kieft die niet tegen zijn verlies kan. Priceless![]()
April of Mei 2011 hadden we toch ook een Arsenal - Liverpool met zwaar veel blessuretijd waarin RVP en Kuyt beide scoorde in de blessuretijd?![]()
Arsenal heeft ook vaak zeer onterecht verloren dit seizoen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Wedden dat WEenger het terecht gaat vinden en eigenlijk vindt dat Arsenal nog te weinig heeft gekregen om minstens 5 redenentering wat onterecht.
Bij je club presteren en bij het nationale elftal presteren zijn ook twee verschillende dingen. Jammer dat Van Persie deze klasse niet bij het Nederlands elftal ten toon kan spreiden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:37 schreef ajacied4lf het volgende:
en toch mag hij uit Oranje van mij...
Hunter![]()
Was ergens eind april ja, prachtige match was datquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:39 schreef YazooW het volgende:
April of Mei 2011 hadden we toch ook een Arsenal - Liverpool met zwaar veel blessuretijd waarin RVP en Kuyt beide scoorde in de blessuretijd?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja via de penaltystip, vanwege zware blessure Carragher.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:39 schreef YazooW het volgende:
April of Mei 2011 hadden we toch ook een Arsenal - Liverpool met zwaar veel blessuretijd waarin RVP en Kuyt beide scoorde in de blessuretijd?![]()
Die Arsenal supporter!! hahah need gifje!Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
top 4 tt is van hem nu.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ah, Song met de assist, precies zoals tegen Everton dus.hier schreef kensei: haha komen
Wie?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:39 schreef Aguero het volgende:
Heeft Haiselbank niet meer dan 25x gescoord?![]()
![]()
Hoppa, 3 punten!hier schreef kensei: haha komen
IK HOUD VAN RVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ROBIN VAN PERSIEBezochte-/geplande wedstrijden:
robin van persie is a good player for arsenal but not so good for orange huntelaar is betterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Robin van Persie is ...........
wat zingen ze?![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
robin van persie is a good player for arsenal but not so good for orange huntelaar is better
hier schreef kensei: haha komen
Ze hebben er verstand van, eens kijken of Van Marwijk het aandurft.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
robin van persie is a good player for arsenal but not so good for orange huntelaar is better![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
robin van persie is a good player for arsenal but not so good for orange huntelaar is better
★★★![]()
Heerlijke onterechte overwinning, maar wat een doelpunt wéér zeg!! Fantastisch!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Why Always me super edition?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nou Banaanensuiker, mooie voorspelling in de TT...
Wat een klotecommentaar trouwens hoor, echt. Dan nog liever Radio 5 Live of zo
all your heroes are whores![]()
In tegenstelling tot Arsenal met hun eehhh.... oh ja: HELEMAAL NIKSquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:42 schreef YazooW het volgende:
Daar zit je dan, met je Carling Cup
[ afbeelding ]
Stuur RVP maar een thank-you card.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:45 schreef sylvietjoo het volgende:
Wat een klotecommentaar trouwens hoor, echt. Dan nog liever Radio 5 Live of zo![]()
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:45 schreef sylvietjoo het volgende:
Wat een klotecommentaar trouwens hoor, echt. Dan nog liever Radio 5 Live of zowat heb ik me geërgerd
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Arsenal met hun eehhh.... oh ja: HELEMAAL NIKS![]()
![]()
Leverkusen - Bayern Munchen is nu bezig. Met Robben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Uhm, wat zal ik nu kijken...
Komen er nog topwedstrijden?![]()
Lig hier helemaal in een deuk om je opmerking.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Arsenal met hun eehhh.... oh ja: HELEMAAL NIKS
1-2 vanmiddag
Bezochte-/geplande wedstrijden:
HE scores when HE wantshier schreef kensei: haha komen
Als je zo naar het gemiddelde van Van Persie kijkt heeft Van Nistelrooy het eigenlijk heel erg matig gedaan
of Van Persie extreem goed![]()
Die stomme van Marwijk ook, als hij RvP woensdag nou op de bank had gehouden had Robin vast een hattrick gemaakt![]()
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Leverkusen - Bayern Munchen is nu bezig. Met Robben.
★★★![]()
quote:Seriously, what is the fucking point anymore? Between gormless bent officials, the corrupt FA, the fucking woodwork and behind it all Slur fucking Baconface of Whiskeynose Ferguson how are we ever meant to get a fair crack at the title? Fuck this game and fuck my life. Absolutely seething I am![]()
![]()
Meer smileys alsjeblieft anders lijk je net serieus.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:51 schreef NLGooner het volgende:
Als je zo naar het gemiddelde van Van Persie kijkt heeft Van Nistelrooy het eigenlijk heel erg matig gedaan
of Van Persie extreem goed![]()
quote:Arsenal captain Robin van Persie:
"It means a lot to score at Anfield because it is a massive ground. We're proud of the win and I don't think we deserved it. Liverpool played better, but to nick it at the end is pleasing."all your heroes are whores![]()
He scores when he wants. He scores when he waahaant.
Robin van Persie.
He scores when he wants.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Excelsior landskampioen over paar jaar dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
He scores when he wants. He scores when he waahaant.
Robin van Persie.
He scores when he wants.![]()
Wie zegt dat?quote:
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Pff prachtige goal weer hoor die 2e. Van Persie![]()
Moet gewoon in de basis bij Oranje staan, kan niet anders.![]()
twitter:StatsZone twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 15:39:14Robin van Persie has received only two passes in the penalty area v Liverpool and scored from both: http://t.co/SWoWs99L reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sorryquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer smileys alsjeblieft anders lijk je net serieus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fixed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:03 schreef Hierro het volgende:
En daarom moet Sneijder op de bank bij OranjeVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Met Van Persie daar vlak achter.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:03 schreef Hierro het volgende:
En toch moet Huntelaar in de spits bij Oranje![]()
Zolang niemand daar eens een bal afgeeft, gaat het niks worden met dat hele Oranje niet.know'm sayin?
word? word.![]()
Ja, laten we de beste spits van Europa verkrachten op de flanken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Op rechts, Kuijt op de bank, Robben op links.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Robben moet vaker afgeven. Leuk dat ie scoort af en toe, uit een actie, maar van persie scoort altijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, laten we de beste spits van Europa verkrachten op de flanken.
Van Persie kan alles wat Huntelaar kan, maar beter.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Huntelaar kan niet voetballen, Van Persie wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Robben moet vaker afgeven. Leuk dat ie scoort af en toe, uit een actie, maar van persie scoort altijd.
Van Persie kan alles wat Huntelaar kan, maar beter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dus zet je Huntelaar in de spits en Van Persie op rechts.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Huntelaar kan niet voetballen, Van Persie wel.![]()
Van Persie is een counterspitje johquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Huntelaar kan niet voetballen, Van Persie wel.![]()
Nee ik ga niet trollen maar jouw mening is wel extreem gekleurd al is het natuurlijk een feit dat Van persie meer met een bal kan.![]()
En dan toch meer scoren, wat een geweldenaar die Huntelaar!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Persie is een counterspitje joh![]()
Nee ik ga niet trollen maar jouw mening is wel extreem gekleurd al is het natuurlijk een feit dat Van persie meer met een bal kan.![]()
Meer scoren?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:12 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan toch meer scoren, wat een geweldenaar die Huntelaar!"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wat is er nou weer extreem gekleurd aan mijn mening? Van Persie is ongeveer 3 klasses beter dan Huntelaar. In werkelijk alles.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Persie is een counterspitje joh![]()
Nee ik ga niet trollen maar jouw mening is wel extreem gekleurd al is het natuurlijk een feit dat Van persie meer met een bal kan.
Het feit dat Van Persie bij Oranje minder rendeert ligt niet aan hem. Ook Huntelaar zie ik trouwens geen goals maken in dit systeem als Nederland straks tegen landen als Duitsland moet. Allemaal wel aardig, scoren tegen Andorra. Maar dat was Van Persie ook wel gelukt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vind Van Persie ook beter, maar het blijft een feit dat Huntelaar meer doelpunten maakt, dus ja... Maar dat wil verder niet zeggen dat hij dan maar op de bank moet
edit... in Oranje.all your heroes are whores![]()
We spelen gewoon 4-4-1-1 met Huntelaar in de spits, Van Persie daar omheen en veel opkomende buitenspelers.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus zet je Huntelaar in de spits en Van Persie op rechts.Bezochte-/geplande wedstrijden:
PL > Bundesligaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, Huntelaar scoorde dit seizoen 33 keer, Van Persie (inclusief vandaag) 31 keer.
CL > ELVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En ook meer doelpunten bij Nederland, 6 om 4 omdat Van Persie 4 keer scoorde tegen San Marino.quote:![]()
![]()
Boeiend. Van Persie bewijst het keer op keer op een hoger niveau.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:18 schreef Nober het volgende:
[..]
En ook meer doelpunten bij Nederland, 6 om 4 omdat Van Persie 4 keer scoorde tegen San Marino.
Huntelaar stond trouwens toch ook basis tegen Duitsland een paar maanden terug? Of vergis ik me nu...VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waar Nederland niet over de helft kwam. Zo kun je ook stellen dat Arsenal tegen Bolton punten liet liggen door het falen van Van Persie, maar er is voor deze discussie nota bene een apart topic aangemaakt dus tijd om er hier over te stoppen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend. Van Persie bewijst het keer op keer op een hoger niveau.
Huntelaar stond trouwens toch ook basis tegen Duitsland een paar maanden terug? Of vergis ik me nu...![]()
Bij Arsenal ja, niet bij Oranje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Huntelaar stond trouwens toch ook basis tegen Duitsland een paar maanden terug? Of vergis ik me nu...Snelle Egel![]()
Maar Huntelaar scoort vaker in het Nederlands elftal (en sowieso dit seizoen), Van Persie's laatste doelpunt was tegen San Marino op 2 september.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Huntelaar stond trouwens toch ook basis tegen Duitsland een paar maanden terug? Of vergis ik me nu...
Weet niet of Huntelaar meedeed tegen Duitsland, denk het wel.![]()
Mazzelgoal, via verdediger.quote:Bezochte-/geplande wedstrijden:
Was dat nou een botsing van Arteta of kwam die verdediger ontzettend lomp in?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Iedereen die v Persie in het NL elftal wil ipv Huntelaar: Hebben jullie Engeland - Nederland eigenlijk wel gezien?Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:38 schreef Zorro het volgende:
Iedereen die v Persie in het NL elftal wil ipv Huntelaar: Hebben jullie Engeland - Nederland eigenlijk wel gezien?![]()
Jup. Jij?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:38 schreef Zorro het volgende:
Iedereen die v Persie in het NL elftal wil ipv Huntelaar: Hebben jullie Engeland - Nederland eigenlijk wel gezien?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Liverpool heeft maar 30 doelpunten in de Premier League en RVP alleen 25.
Dus ook dat v Persie geen bal raakte, NL nergens kwam en dat het gevaarlijk werd toen Huntelaar in de ploeg kwam, die een gat trekt voor Robben om te scoren en zelf scoort? Dat ook?quote:
En toch is v Persie beter in Nl elftal?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:42 schreef mrstylo het volgende:
Liverpool heeft maar 30 doelpunten in de Premier League en RVP alleen 25.![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus ook dat v Persie geen bal raakte, NL nergens kwam en dat het gevaarlijk werd toen Huntelaar in de ploeg kwam, die een gat trekt voor Robben om te scoren en zelf scoort? Dat ook?
En toch is v Persie beter in Nl elftal?![]()
Ik heb inderdaad gezien dat RVP de 1e helft geen bal heeft geraakt. Maar bijna letterlijk. Als je geen ballen krijgt, van welke kant dan ook, kun je er ook niks nuttigs mee doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus ook dat v Persie geen bal raakte, NL nergens kwam en dat het gevaarlijk werd toen Huntelaar in de ploeg kwam, die een gat trekt voor Robben om te scoren en zelf scoort? Dat ook?
En toch is v Persie beter in Nl elftal?
Dat gat voor Robben had iedere speler wel gedaan. Die kopbal heeft hij er prima ingeknikt.. Maar wel op de 1e voorzet van de hele partij.![]()
Sommigen WILLEN het ook niet zien he.
Ja, als v Persie nou zijn WK vorm terugkrijgt, dan... Oh, wacht.Un dann rettet kein Kavallerie,
In ieder top voetballand zou RvP zonder enige discussie in de basis staan, hier twijfelt men![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Bezochte-/geplande wedstrijden:
Ach ja, in 1974 waren we gewoon wereldkampioen geweest zonder Cruijff en Neeskens maar da's achteraf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:46 schreef TLC het volgende:
In ieder top voetballand zou RvP zonder enige discussie in de basis staan, hier twijfelt men![]()
![]()
Goede speler is niet altijd hetzelfde als de juiste speler.
In het NL elftal werkt het nou eenmaal niet met v Persie. Net als Nilis in het Belgisch team altijd minder was dan bij PSV. Net als dat Spanje zonder Raul beter speelt/speelde dan met.Un dann rettet kein Kavallerie,
Hij speel als een krant in oranje. Dat zie je ook aan zijn schoten/acties. Zodra hij bij Arsenal is vindt hij alles veel leuker lijkt het waardoor het wel lukt. Kijk maar naar elk schot bij oranje, allemaal ver onder de maat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:46 schreef TLC het volgende:
![]()
Als dat met vd Kuijlen en v Beveren was geweest zou dat best waar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach ja, in 1974 waren we gewoon wereldkampioen geweest zonder Cruijff en Neeskens maar da's achteraf.
Nou ja, Cruijff en Neeskens misschien niet helemaalv Beveren in plaats van Jongbloed toch wel.
Het is samen met Robben met afstand de beste speler die ons land heeft. Bert verzint maar een team om hen heen. Eerste stap is dus Sneijder op de bank gooien. Als die geen afstandschoten meer maakt speel je namelijk gewoon met 10 man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:47 schreef Zorro het volgende:
Goede speler is niet altijd hetzelfde als de juiste speler.
In het NL elftal werkt het nou eenmaal niet met v Persie. Net als Nilis in het Belgisch team altijd minder was dan bij PSV. Net als dat Spanje zonder Raul beter speelt/speelde dan met.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lol ik dacht je maakt een grap, maar het is nog waar ook. Dat is wel schandalig weinig. Geef je meer dan 100 miljoen uit aan nieuwe spelers, scoor je maar 30 goals na 26 wedstrijden. Nice one.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:42 schreef mrstylo het volgende:
Liverpool heeft maar 30 doelpunten in de Premier League en RVP alleen 25.![]()
Swansea op slag van rust 1-0 voor in Wigan, Sigurdsson.Bezochte-/geplande wedstrijden:
Carroll gaat er nog 25 maken dit seizoen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:49 schreef J2T het volgende:
[..]
Lol ik dacht je maakt een grap, maar het is nog waar ook. Dat is wel schandalig weinig. Geef je meer dan 100 miljoen uit aan nieuwe spelers, scoor je maar 30 goals na 26 wedstrijden. Nice one.![]()
![]()
ook:
http://arsenalist.com/video/?id=xp75ik
[ Bericht 32% gewijzigd door sylvietjoo op 03-03-2012 17:16:17 ]all your heroes are whores![]()
Wigan-Swansea 0-2, opnieuw Sigurdsson.Bezochte-/geplande wedstrijden:
En rood voor Dyer (Swansea) nu.quote:Bezochte-/geplande wedstrijden:
5-1, die dekselse Ambrosini.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nu nog met 5-0 winnen van Milan en all is well.![]()
![]()
2-0 Man City door die mafkees.Bezochte-/geplande wedstrijden:
Stoke-Norwich 1-0, EtheringtonBezochte-/geplande wedstrijden:
Vandaag nog?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ben benieuwd wanneer AVB eruit geknikkerd wordt.![]()
Fijn dat Arsenal een beetje voorsprong kan nemen... Nu voor de verandering eens hopen dat ManU wint (!) Dan zullen ze juist wel onderuit gaan, natuurlijk
Suarez een twat noemen terwijl hij zijn club een doelpunt geeftquote:(Behalve voor Kuijt dan ondanks zijn prima wedstrijd)
![]()
Komt van utd fanquote:Op zondag 4 maart 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Suarez een twat noemen terwijl hij zijn club een doelpunt geeft(Behalve voor Kuijt dan ondanks zijn prima wedstrijd)
![]()
![]()
Die klopt niet helemaal. In de herhaling die ingezoomd waren zag je duidelijk dat hij wel geraakt werd op de plek waar hij aangeeft. Dat het zo'n zeer zal doen zal wel niet, maar hij werd daar wel geraakt.quote:![]()
00:15 QPR: The Four Year Plan (BBC HD+BBC 2)
In 2007 Queens Park Rangers Football Club, facing relegation and bankruptcy, was rescued by four high-profile billionaires. Their vision: to take a community of reluctant fans, semi-talented players and a roster of ever-changing managers to Premiership glory. The new owners, risking ridicule and commercial failure, allowed cameras unprecedented access to record the roller-coaster ride. Though they paid for much of the filming they did not control where the cameras pointed or what ended up in the film.
One of modern football's most extraordinary stories, told from inside the boardroom, changing rooms and sidelines, the programme features the boardroom battles, telephone conversations, matches and private chats that reveal the inside story of the turbulent and dramatic developments that led to QPR's heroic promotion to the Premier League four tumultuous years later.![]()
Misschien wel wat contact maar de keeper trok duidelijk zijn been terug, en die duikeling was dus ver overdreven. Die penal had Arsenal nooit gekregenquote:Op zondag 4 maart 2012 09:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die klopt niet helemaal. In de herhaling die ingezoomd waren zag je duidelijk dat hij wel geraakt werd op de plek waar hij aangeeft. Dat het zo'n zeer zal doen zal wel niet, maar hij werd daar wel geraakt.
Het was een onterechte penalty en Kuijt heeft goed gehandeld door te missen, al had ik liever 2-2 gezien dan 1-2.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:57 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Misschien wel wat contact maar de keeper trok duidelijk zijn been terug, en die duikeling was dus ver overdreven. Die penal had Arsenal nooit gekregen![]()
Manchester City - Bolton was wel dé wedstrijd van Balotelli, de hele tijd kansen, eentje benutten en dan balotelli-style daarop reageren geweldig
Van Persie is echt een held trouwensEcht sund dat egotrippers als Robben en Sneijder in het Nederlands elftal zo belangrijk zijn en hij en Huntelaar als schlemielen behandeld worden, alleen daarom verdienen wij het niet om Europees kampioen te worden.
Die eekhoorn bij QPR op veld was trouwens ook wel ruig![]()
![]()
Ik vond het uiteraard ook geen pingel, maar hij werd wel op die plek geraakt. Hij zocht het teveel op en ging weer direct naar de grond alsof hij getorpedeerd werd.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:57 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Misschien wel wat contact maar de keeper trok duidelijk zijn been terug, en die duikeling was dus ver overdreven. Die penal had Arsenal nooit gekregen![]()
Mwah.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:21 schreef Quisho het volgende:
Terecht. Goede redding van Krul overigens zonet.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:45 schreef Quisho het volgende:
http://hasandrevillasboasbeensackedyet.com/
Di Matteo neemt de honeurs waar![]()
tevergeefs.twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 17:53:02Dear Roman, please don't fire AVB before the end of the season - useless though he is. We need him. Love from all #Arsenal fans. x reageer retweet
[ Bericht 0% gewijzigd door Banaanensuiker op 04-03-2012 15:01:05 ]![]()
Wel jammer hoe het gelopen is met AVB. De stap van Porto naar Chelsea is toch te groot gebleken. Middelmatig spelersmateriaal bij Chelsea heeft ook niet echt meegeholpen.![]()
Tottenham zonder VdV en Bale."Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
Tottenham: Friedel, Walker, King, Kaboul, Assou-Ekotto, Lennon, Livermore, Sandro, Modric, Adebayor, Saha. Subs: Cudicini, Giovani, Defoe, Dawson, Kranjcar, Rose, Nelsen.
Man Utd: De Gea, Jones, Evans, Ferdinand, Evra, Nani, Carrick, Scholes, Young, Rooney, Welbeck. Subs: Amos, Anderson, Giggs, Park, Hernandez, Fabio Da Silva, Rafael Da Silva.
Referee: Martin Atkinson (W Yorkshire)![]()
Hij had grote schoonmaak moeten houden en daar achter blijven staan, nu is hij gepiepeld door Terry en Lampard, niet dat ik het erg vind hoor want voor Chelski heb ik geen enkele sympathiequote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel jammer hoe het gelopen is met AVB. De stap van Porto naar Chelsea is toch te groot gebleken. Middelmatig spelersmateriaal bij Chelsea heeft ook niet echt meegeholpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: