SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond er weinig aan.. toch maar die screener gekeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef Cardizzle14 het volgende:
Wat een kutevent voor mijn picks
Net Andy's Docu gezien, toch wel een paar interessante dingen in terug gezien:o
Nee ik heb me wel vermaakt met die docu, DW die Anderson loopt te bashen in zijn eigen documentaire hahaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond er weinig aan.. toch maar die screener gekeken.
Klopt! Ik had wel het gevoel dat het soms niet helemaal oprecht was, zoals dat er heel erg nadruk gelegd werd op zijn rib blessure en dat hij al zei dat hij Chael zou subben, maar voor de rest vond ik m iig wel vermakelijk..quote:Op zondag 4 maart 2012 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
Je moet niet alleen het goede laten zien he.. en DW zijn bash was wel terecht, daar betalen mensen geen grof geld voor om zoiets te zien..
Dat is selectief monteren inderdaad.. maarja hij kwam wel met zijn Gi naar buiten wat hij voglens mij daarvoor nooit deed.. Maarja, daar hecht ik niet te veel waarde aanquote:Op zondag 4 maart 2012 00:52 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Klopt! Ik had wel het gevoel dat het soms niet helemaal oprecht was, zoals dat er heel erg nadruk gelegd werd op zijn rib blessure en dat hij al zei dat hij Chael zou subben, maar voor de rest vond ik m iig wel vermakelijk..
Haha ja tsja die gi was soieso een statement, met of zonder sub. En hij verteld het tegen Nog alsof hij een keus heeft, en dat had ie niet, dus een beetje cheesy omdat zo te monterenquote:Op zondag 4 maart 2012 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is selectief monteren inderdaad.. maarja hij kwam wel met zijn Gi naar buiten wat hij voglens mij daarvoor nooit deed.. Maarja, daar hecht ik niet te veel waarde aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |