en bh's in zakjes zodat die haakjes niets kunnen doenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:35 schreef Leandra het volgende:
Ik neem aan dat je in de fijne was geen (spijker)broeken had zitten, maar ik doe altijd de ritsen van broeken (en alle andere kleding) dicht om te voorkomen dat die bij het centrifugeren de shirts beschadigen.
Ja hier ook en vaak is het een kwestie van een paar steekjes en het even netjes ophalen zoals je met kousen vroeger deed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef mignonne het volgende:
proost muks, op jou en een verder heel gelukkig leven
![]()
Miss wat irritant!
Wij hebben vroeger wel eens gehad dat er een haarspeldje in de wasmachine zat, zo'n schuifspeldje zeg maar. Die is toen in 1 van die gaatjes van de trommel komen te zitten en stak zo omhoog met het laatste stukje van t speldjewellicht toch iets wat per ongeluk in de wasmachine heeft gezeten, iets wat nog in een broekzak zat in de vorige was en wat achtergebleven is ofzo?
Ik maak het trouwens wel, een gaatje in kleding. ik ben daar gelukkig redelijk handig in dus ik kan het meestal zo repareren dat het haast niet te zien is. Moet het geen mega-gat zijn op een opvallende plek ofcourse
ohja en ik heb een miljoen kleurtjes garen dus altijd wel een matchook fijn
idem hier..en mijn nieuwe fascinatie is om afbeeldingen van vilt op vieze shirts van elin te naaien (dus vlekken die er niet meer uit kunnen)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef mignonne het volgende:
proost muks, op jou en een verder heel gelukkig leven
![]()
Miss wat irritant!
Wij hebben vroeger wel eens gehad dat er een haarspeldje in de wasmachine zat, zo'n schuifspeldje zeg maar. Die is toen in 1 van die gaatjes van de trommel komen te zitten en stak zo omhoog met het laatste stukje van t speldjewellicht toch iets wat per ongeluk in de wasmachine heeft gezeten, iets wat nog in een broekzak zat in de vorige was en wat achtergebleven is ofzo?
Ik maak het trouwens wel, een gaatje in kleding. ik ben daar gelukkig redelijk handig in dus ik kan het meestal zo repareren dat het haast niet te zien is. Moet het geen mega-gat zijn op een opvallende plek ofcourse
ohja en ik heb een miljoen kleurtjes garen dus altijd wel een matchook fijn
Zag ze voorbijkomen op FB, erg leuk hoor !!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem hier..en mijn nieuwe fascinatie is om afbeeldingen van vilt op vieze shirts van elin te naaien (dus vlekken die er niet meer uit kunnen)
hahah witten is saai idd, veel leuker is het om een muur een tof kleurtje te gevenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:31 schreef k_i_m het volgende:
Hallo, ik heb geen zin meer om te witten.
Vilt vlekt wel enorm in de was! Je kan ook flock-folie gebruiken. Mooi spul!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem hier..en mijn nieuwe fascinatie is om afbeeldingen van vilt op vieze shirts van elin te naaien (dus vlekken die er niet meer uit kunnen)
bloemetjes en strikjes schijnen hip te zijn volgens H&Mquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:40 schreef miss_sly het volgende:
Stoppen van de gaatjes is echt geen optie. Het zijn er meerdere bij elkaar een paar centimeter boven de onderkant, echt waar het zo'n beetje op de knoop rust.
Er zat niets in de wasmachine, zeker weten. Bovendien zouden er dan in meerdere kledingstukken ook op andere plekken gaatjes zitten.
Nou ja, ik hou het dan maar op de knoop. Had gehoopt dat er hier misschien briljante ideeën of tips zouden zijn. Dat van het vilt of die strijkfolie zou nog kunnen, maar wat kan ik er dan op plakken dat niet te belachelijk voor woorden is voor een volwassene?
Ik vind mezelf niet meer echt een bloemetjes en strikjes typequote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef moussy het volgende:
[..]
bloemetjes en strikjes schijnen hip te zijn volgens H&M
gewoon je knoop er doorheen steken en zeggen dat het hoortquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:40 schreef miss_sly het volgende:
Stoppen van de gaatjes is echt geen optie. Het zijn er meerdere bij elkaar een paar centimeter boven de onderkant, echt waar het zo'n beetje op de knoop rust.
Er zat niets in de wasmachine, zeker weten. Bovendien zouden er dan in meerdere kledingstukken ook op andere plekken gaatjes zitten.
Nou ja, ik hou het dan maar op de knoop. Had gehoopt dat er hier misschien briljante ideeën of tips zouden zijn. Dat van het vilt of die strijkfolie zou nog kunnen, maar wat kan ik er dan op plakken dat niet te belachelijk voor woorden is voor een volwassene?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet meer echt een bloemetjes en strikjes typedan maar iets minder hip
ja, dan pinteresten we er ff op los.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:46 schreef mignonne het volgende:
maak anders eens een foto van het shirt? dan kan ik nadenken over wat je ermee kunt
Ik heb dat ook. Onderaan shirts. En het zijn doorgaans ook niet de goedkoopste. Van Esprit enzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:40 schreef miss_sly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |