abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108663666
en we kunnen verder
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zaterdag 3 maart 2012 @ 14:35:44 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108663743
Ik neem aan dat je in de fijne was geen (spijker)broeken had zitten, maar ik doe altijd de ritsen van broeken (en alle andere kleding :')) dicht om te voorkomen dat die bij het centrifugeren de shirts beschadigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108664005
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 14:35 schreef Leandra het volgende:
Ik neem aan dat je in de fijne was geen (spijker)broeken had zitten, maar ik doe altijd de ritsen van broeken (en alle andere kleding :')) dicht om te voorkomen dat die bij het centrifugeren de shirts beschadigen.
en bh's in zakjes zodat die haakjes niets kunnen doen
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zaterdag 3 maart 2012 @ 14:46:32 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108664059
Dat sowieso, maar met 1600 toeren wil ik ook voorkomen dat een shirt over de scherpe ijzeren rits van een spijkerbroek schuurt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108666089
hihi besef mij ineens dat het vandaag mijn eerste keer in 13 jaar is dat ik op deze dag niet getrouwd ben :) t was mijn trouwdag maar nu niet meer *O* feest *O*

Iemand zin in gebak ?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 15:57:04 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108666467
Op 3-3-99 getrouwd dus? Was wel een mooie datum O+
Enfin, ik hoef dus ook geen mooie datum uit te zoeken om te trouwen, als het niet lekker loopt helpt dat uiteindelijk ook niet ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108666574
jup en dat vind ik het nog steeds maar ben ook nog steeds erg blij gescheiden te zijn
pi_108666589
:* proost muks, op jou en een verder heel gelukkig leven :)

Miss wat irritant!
Wij hebben vroeger wel eens gehad dat er een haarspeldje in de wasmachine zat, zo'n schuifspeldje zeg maar. Die is toen in 1 van die gaatjes van de trommel komen te zitten en stak zo omhoog met het laatste stukje van t speldje :X wellicht toch iets wat per ongeluk in de wasmachine heeft gezeten, iets wat nog in een broekzak zat in de vorige was en wat achtergebleven is ofzo?

Ik maak het trouwens wel, een gaatje in kleding. ik ben daar gelukkig redelijk handig in dus ik kan het meestal zo repareren dat het haast niet te zien is. Moet het geen mega-gat zijn op een opvallende plek ofcourse :+
ohja en ik heb een miljoen kleurtjes garen dus altijd wel een match :') ook fijn :D
:)
pi_108666647
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef mignonne het volgende:

Miss wat irritant!
Wij hebben vroeger wel eens gehad dat er een haarspeldje in de wasmachine zat, zo'n schuifspeldje zeg maar. Die is toen in 1 van die gaatjes van de trommel komen te zitten en stak zo omhoog met het laatste stukje van t speldje :X wellicht toch iets wat per ongeluk in de wasmachine heeft gezeten, iets wat nog in een broekzak zat in de vorige was en wat achtergebleven is ofzo?

Ik maak het trouwens wel, een gaatje in kleding. ik ben daar gelukkig redelijk handig in dus ik kan het meestal zo repareren dat het haast niet te zien is. Moet het geen mega-gat zijn op een opvallende plek ofcourse :+
ohja en ik heb een miljoen kleurtjes garen dus altijd wel een match :') ook fijn :D
Ja hier ook en vaak is het een kwestie van een paar steekjes en het even netjes ophalen zoals je met kousen vroeger deed.
pi_108666670
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef mignonne het volgende:

Miss wat irritant!

idem hier..en mijn nieuwe fascinatie is om afbeeldingen van vilt op vieze shirts van elin te naaien (dus vlekken die er niet meer uit kunnen)
pi_108666744
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

idem hier..en mijn nieuwe fascinatie is om afbeeldingen van vilt op vieze shirts van elin te naaien (dus vlekken die er niet meer uit kunnen)
Zag ze voorbijkomen op FB, erg leuk hoor !!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:31:11 #12
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_108667654
Hallo, ik heb geen zin meer om te witten :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_108667908
Alles wel goed gelukt kim ? En beetje opgeschoten of moet je nog heul veul
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:50:27 #14
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_108670348
We zijn weer klaar nu. Het schiet nu wel op, alles is voor de derde keer gewit, en nu zijn het nog wat kleine dingetjes :).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_108670423
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:31 schreef k_i_m het volgende:
Hallo, ik heb geen zin meer om te witten :').
hahah witten is saai idd, veel leuker is het om een muur een tof kleurtje te geven :)

welke muziek is t geworden trouwens ? :+
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:32:31 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108673396
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Vilt vlekt wel enorm in de was! Je kan ook flock-folie gebruiken. Mooi spul!
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 19:40:47 #17
5428 crew  miss_sly
pi_108673619
Stoppen van de gaatjes is echt geen optie. Het zijn er meerdere bij elkaar een paar centimeter boven de onderkant, echt waar het zo'n beetje op de knoop rust.

Er zat niets in de wasmachine, zeker weten. Bovendien zouden er dan in meerdere kledingstukken ook op andere plekken gaatjes zitten.

Nou ja, ik hou het dan maar op de knoop. Had gehoopt dat er hier misschien briljante ideeën of tips zouden zijn. Dat van het vilt of die strijkfolie zou nog kunnen, maar wat kan ik er dan op plakken dat niet te belachelijk voor woorden is voor een volwassene? :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2012 @ 19:43:00 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_108673681
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:40 schreef miss_sly het volgende:
Stoppen van de gaatjes is echt geen optie. Het zijn er meerdere bij elkaar een paar centimeter boven de onderkant, echt waar het zo'n beetje op de knoop rust.

Er zat niets in de wasmachine, zeker weten. Bovendien zouden er dan in meerdere kledingstukken ook op andere plekken gaatjes zitten.

Nou ja, ik hou het dan maar op de knoop. Had gehoopt dat er hier misschien briljante ideeën of tips zouden zijn. Dat van het vilt of die strijkfolie zou nog kunnen, maar wat kan ik er dan op plakken dat niet te belachelijk voor woorden is voor een volwassene? :')
bloemetjes en strikjes schijnen hip te zijn volgens H&M :+
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 19:44:01 #19
5428 crew  miss_sly
pi_108673712
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef moussy het volgende:

[..]

bloemetjes en strikjes schijnen hip te zijn volgens H&M :+
Ik vind mezelf niet meer echt een bloemetjes en strikjes type :') dan maar iets minder hip :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108673724
quote:

gewoon je knoop er doorheen steken en zeggen dat het hoort :D
misschien creëer je wel een trend :Y)
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2012 @ 19:46:04 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_108673768
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind mezelf niet meer echt een bloemetjes en strikjes type :') dan maar iets minder hip :+
:D

Ik heb ook wel in kleine laddertjes in shirts, vanuit de sticksels, vind ik ook een slechte zaak en dat zijn dan heus geen zeemannetjes.
pi_108673781
maak anders eens een foto van het shirt? dan kan ik nadenken over wat je ermee kunt :)
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2012 @ 19:46:51 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_108673795
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:46 schreef mignonne het volgende:
maak anders eens een foto van het shirt? dan kan ik nadenken over wat je ermee kunt :)
ja, dan pinteresten we er ff op los.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:47:43 #24
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_108673819
quote:

Ik heb dat ook. Onderaan shirts. En het zijn doorgaans ook niet de goedkoopste. Van Esprit enzo.
Ik draag ook geen riem dus daar ligt het niet aan...
pi_108673836
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:46 schreef moussy het volgende:

[..]

ja, dan pinteresten we er ff op los.
ja! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')