SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de Mol? - Aflevering 9
Anne-Marie
Hadewych
Liesbeth
Tussenstand:
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
FOK! op het spoor van De Mol 2012 - Aflevering 9
[ Bericht 5% gewijzigd door jcdragon op 03-03-2012 18:27:39 ]Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
AM zou ik geen beste mol vinden, want dat zou betekenen dan alle kandidaten van de laatste 5 afleveringen haar allang zagen als de mol (want de afvallers vlogen er uit ondanks dat ze op haar hadden gestemd). Enkel de regie heeft het spelletje dan nog weten te redden voor de kijker en niet zijzelf. Tevens heeft ze meer geld in de pot gebracht dan de andere 2 kandidaten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Als AM of Hadewych de mol is, hebben we juist de beste mol sinds jaren.
Weinig verdacht, niet opvallend en de laagste pot ooit.
Als Liesbeth de mol is was ze wel erg obvious en heeft ze heeeeel slecht geacteerd.
Dat het de laagste pot ooit is ligt dan alleen niet aan de mol. Die heeft namelijk zelf geld binnengehaald op momenten dat het niet nodig was.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Als AM of Hadewych de mol is, hebben we juist de beste mol sinds jaren.
Weinig verdacht, niet opvallend en de laagste pot ooit.
Als Liesbeth de mol is was ze wel erg obvious en heeft ze heeeeel slecht geacteerd.
Marit zat zelfs ook nog op AM, en Frits is de enige waarvan het niet bekend is..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:41 schreef Westsidee het volgende:
[..]
AM zou ik geen beste mol vinden, want dat zou betekenen dan alle kandidaten van de laatste 5 afleveringen haar allang zagen als de mol (want de afvallers vlogen er uit ondanks dat ze op haar hadden gestemd). Enkel de regie heeft het spelletje dan nog weten te redden voor de kijker en niet zijzelf. Tevens heeft ze meer geld in de pot gebracht dan de andere 2 kandidaten.
Dat boogschieten weet je niet zeker, aangezien ze ook gewoon zou kunnen roepen dat het haar pijl was om zich minder verdacht te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:04 schreef Felagund het volgende:
O.a. boogschieten 2500 Euro. En ze zorgt voor de beslissende hint bij de laatste opdracht, weer 2500 euro. Dat is bijna de helft van de huidige pot.
Andere kandidaten hebben bevestigd dat zij het was, geloof ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:59 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat boogschieten weet je niet zeker, aangezien ze ook gewoon zou kunnen roepen dat het haar pijl was om zich minder verdacht te maken.
Ik dacht dat het Hadewych was. Dan zou het logisch zijn als ze mee gaat in de verdenking naar AM.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:01 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Andere kandidaten hebben bevestigd dat zij het was, geloof ik.
Ligt eraan wat slecht is he... Als je weinig binnenhaalt (wat Liesbeth gedaan heeft) of als je niet opvalt (wat Hade gedaan heeft)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:59 schreef roos94 het volgende:
Liesbeth zou echt een slechte mol zijn. Hadewych is de mol
Dit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:59 schreef roos94 het volgende:
Liesbeth zou echt een slechte mol zijn. Hadewych is de mol
Ik vond Liesbieth in de preview bij de laatste aflevering ook opvallend spontaan lachen aan tafel alsof er een last van der schouders was. In andere afleveringen vind ik haar juist geforceerd en kil overkomen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:05 schreef jcdragon het volgende:
Promo aflevering 10
http://www.nederland1.nl/programma/wie-is-de-mol
[ afbeelding ]
Iedereen kijkt ernstig, maar Liesbeth glimlacht. Zou zij dan toch de mol zijn?
Lijkt mij duidelijk, Tim is hetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:05 schreef jcdragon het volgende:
Promo aflevering 10
http://www.nederland1.nl/programma/wie-is-de-mol
[ afbeelding ]
Iedereen kijkt ernstig, maar Liesbeth glimlacht. Zou zij dan toch de mol zijn?
In mijn ogen hoort een mol te mollen, onzichtbaar is slechts een 2e doel. Onzichtbaar zijn zonder te mollen is namelijk geen kunst. Onzichtbaar zijn, veel geld binnen halen, en dan 1 of 2 keer 'toevallig' eens wat verkeerd doen is in mijn ogen gewoon een slechte mol. Dan liever Liesbeth, weinig geld binnen halen, en een finale-uitzending waarin niemand van de medekandidaten haar verdenkt. Beter kan niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:22 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat slecht is he... Als je weinig binnenhaalt (wat Liesbeth gedaan heeft) of als je niet opvalt (wat Hade gedaan heeft)
Ohja. Maar goed, 1 verdenking is prima score. Op die manier zou Anne-Marie het geweldig gespeeld en gewonnen hebben. Denk dat dat de ontknoping is waar ik het meest vrede mee zou kunnen hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:33 schreef Jabberwocky het volgende:
Anne-Marie verdenkt Liesbeth. Het is Hadewych die niet wordt verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |