Okeeeeequote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb wat maten van buiten de FOK!s in huis vanavond.
Alleen Pall Jan zit op FOK! We zijn al vroeg dronken sowieso, beter ander keertje
Oh, beter andere keer gquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nou ik wil weer chillings zetten maar ik ben nog een beetje ziek dus ik ga niet
Goed dat je het zegt. Even m'n planten water gevenquote:
Nee, daar ga ik niet heenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sorry dushi. Maar ik zie je dinsdag toch wel in Amsterdam?
ik wil jouw brood wel smerenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK GA BROOD SMEREN EN VERDER MET STAR WARS KIJKEN
Weet je dat heel zeker?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:13 schreef Plastic_zak het volgende:
monks ik ga maandag als ik weer op m'n stage ben heel de dag pokemon spelen, dat is waarschijnlijk het enige wat die faal pc's aankunnen
Pc's afkraken op school en op werk/stage en vergelijken met de pc die je thuis hebt staanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:13 schreef Plastic_zak het volgende:
monks ik ga maandag als ik weer op m'n stage ben heel de dag pokemon spelen, dat is waarschijnlijk het enige wat die faal pc's aankunnen
hey je bent weer een man?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:15 schreef monkyyy het volgende:
Een pokemon in de safari zone vangen is moeilijker dan het medicijn voor aids uitvinden volgens mij.
It's magic!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hey je bent weer een man?
Ik raar verward
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |