Weet je hoe grappig die gasten zijn? En knalgoeie muzikanten. Echt de moeite waard.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik je schatje niet ben
het trekt me niet zo. sorryquote:Op maandag 5 maart 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weet je hoe grappig die gasten zijn? En knalgoeie muzikanten. Echt de moeite waard.
Dat mag uiteraard, maar jij houdt van lachen als ik zo voorbij zie komen waar jij heen gaat in theaters. Derhalve kan ik het echt erg sterk aanbevelen om een theatervoorstelling van deze koningen te checkenquote:
Tof nummer, maar ik ben het niet eens met de titel.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:06 schreef borisz het volgende:
De 2005 versie maar even van een maandagnummer
nja, maar je hebt lachen en lachen. en bij pater moeskroen moet ik denken aan onderbroekenlol en dat is niet zo mijn ding. maar ik kan het mishebben natuurlijk. ik zal er eens over nadenken als ze toevallig een keer in de buurt spelen...quote:Op maandag 5 maart 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard, maar jij houdt van lachen als ik zo voorbij zie komen waar jij heen gaat in theaters. Derhalve kan ik het echt erg sterk aanbevelen om een theatervoorstelling van deze koningen te checken
Nee absoluut geen onderbroekenlol. Ze vertellen op zeer grappige manier een verhaal met daaromheen toffe muziek.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar je hebt lachen en lachen. en bij pater moeskroen moet ik denken aan onderbroekenlol en dat is niet zo mijn ding. maar ik kan het mishebben natuurlijk. ik zal er eens over nadenken als ze toevallig een keer in de buurt spelen...
mocht ik ze zie staan in een theaterboekje zal ik me er eens in verdiepenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee absoluut geen onderbroekenlol. Ze vertellen op zeer grappige manier een verhaal met daaromheen toffe muziek.
Trusten!quote:Op maandag 5 maart 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht ik ze zie staan in een theaterboekje zal ik me er eens in verdiepen
nu ga ik mij verdiepen in mijn eigen bed.
slaap lekker allemaal en tot de volgende knoop!
Slaap lekkerquote:Op maandag 5 maart 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mocht ik ze zie staan in een theaterboekje zal ik me er eens in verdiepen
nu ga ik mij verdiepen in mijn eigen bed.
slaap lekker allemaal en tot de volgende knoop!
Slaap lekker, ik ga ook zoquote:Op maandag 5 maart 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
Mja ik duik ook maar onder de wol
laters!
bye bye man bye byequote:
Die vuilakkerij hebben ze hier ookquote:Op maandag 5 maart 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
Hallo, wat gaan jullie snel opeensIk ga ook maar eens slapen, ik moet voor 10.00 uur 's ochtends bellen als ik een afspraak met de dokter wil maken
en deze danquote:
voor 10u 's ochtends is in de meeste gevallen toch niet zo vroeg? alleen de nachtwerkers mogen klagen vind ik! de rest gaat maar op rijd naar bedquote:Op maandag 5 maart 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Die vuilakkerij hebben ze hier ook![]()
Slaap lekker
quote:Op maandag 5 maart 2012 07:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor 10u 's ochtends is in de meeste gevallen toch niet zo vroeg? alleen de nachtwerkers mogen klagen vind ik! de rest gaat maar op rijd naar bed![]()
goedemorgen
(ja, ik hap)quote:Op maandag 5 maart 2012 07:23 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat je (net als vroegâh) gewoon lekker de hele dag naar de praktijk kan bellen, assistentes vijlen hun nagels maar in hun eigen tijd
Yay, happerds!!quote:Op maandag 5 maart 2012 07:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
(ja, ik hap)
ik vermoed dat ze ook nog wel andere dingen moeten doen dan afspraken inplannen. Volgens mij hebben huisartsen steeds minder assistenten in dienst en hebben die assistenten steeds meer werk te doen. En als je niet constant wordt gestoord door kneuzen met wintertenen die een afspraak willen maken verzet je meer werk.
mmm, dan ben ik verkeerd geïnformeerd......gewoon de hele dag door bellen dus! gloeiendegloeiende. oplichters zijn het! 1000bommen en granaten.quote:Op maandag 5 maart 2012 08:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay, happerds!!![]()
![]()
Bij ons zitten er nu 3 assistentes, terwijl een jaar of 2 geleden hetzelfde werk door 1 werd gedaan. Daarnaast is de praktijk uitgebreid met een extra huisarts en 2 praktijkondersteuners dus ik vind het klinkklare onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |