En dat terwijl het aantal mensen met Android véle malen meer is tegenwoordig. Maar marketingmensen zijn Apple-fanboys, dus wordt er een iPhone-app gemaakt...quote:
Pien!!quote:
Eens!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:26 schreef alors het volgende:
Ik luister ook nog even, op tv is toch ook niks, chill muziekje wel..
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Pien!!![]()
![]()
Volgens mij luister ik als enige![]()
Niet met veel plezier trouwens, maar tv is nog niet zoveel aan en lezen heb ik geen zin in
Nou dat.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl het aantal mensen met Android véle malen meer is tegenwoordig. Maar marketingmensen zijn Apple-fanboys, dus wordt er een iPhone-app gemaakt...
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de FOK!Stok
FOK!STOK door Nederland #124 De Kapel (Maringo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg ik hier nu ook respect?
Hier ook gemakszucht en ik kan geen BBC kijken hierquote:Op zondag 4 maart 2012 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik luister ook nogTe lui om hem ergens anders op te zetten
![]()
Hoi, ik heb gewerkt en zit er nog. Moet slapen, maar daarin heb ik geen zin.quote:
Welke filmsch?quote:
OMG slapen op je werk foeifoei NOESquote:Op zondag 4 maart 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gewerkt en zit er nog. Moet slapen, maar daarin heb ik geen zin.
Ik hoor morgenochtend bij de vroege ochtendploeg![]()
![]()
ik ga zo mijn bed maar eens opzoeken. morgen lange dag. werken en dan naar Theo Maassenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gewerkt en zit er nog. Moet slapen, maar daarin heb ik geen zin.
Ik hoor morgenochtend bij de vroege ochtendploeg![]()
![]()
The Descendants (met Clooney) en Carnage (met oa Foster en Winslet)quote:Op zondag 4 maart 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke filmsch?
[..]
OMG slapen op je werk foeifoei NOES
Oh ja ik ben zaterdagavond met mijn schatje naar Pater Moeskroen in Vianen geweest. Wat een bazen blijven dat tochquote:Op zondag 4 maart 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga zo mijn bed maar eens opzoeken. morgen lange dag. werken en dan naar Theo Maassen
Hoort erbij, mien jong! Ik hoef gemiddeld maar 2 keer per maand te slapen hier, scheeltquote:Op zondag 4 maart 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
OMG slapen op je werk foeifoei NOES
Woepie!!quote:
dan ben ik blij dat ik je schatje niet benquote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja ik ben zaterdagavond met mijn schatje naar Pater Moeskroen in Vianen geweest. Wat een bazen blijven dat toch
Tof!! Ooit wel eens naar een optreden van ze geweest hier op het dorp, ik wist niet eens dat ze nog bestondenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja ik ben zaterdagavond met mijn schatje naar Pater Moeskroen in Vianen geweest. Wat een bazen blijven dat toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |