vanwege die ene dronken striptease?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kreeg al een berichtje van een collega, dat nr blijft me achtervolgen...
maar 10jr??quote:
twitter:Robstenders twitterde op zondag 04-03-2012 om 14:45:01Wil je dinsdagavond as mee naar de voorvertoning van de film Contraband in Amsterdam mail dan naar robradio@powned.tv reageer retweet
Yup...quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vanwege die ene dronken striptease?
[..]
maar 10jr??![]()
ze zoeken sowieso iedere week wel mensen en Amsterdam is me net iets te ver weg. moet ook nog terug naar huis. bovendien ga ik maandag al naar Theo Maassen en wellicht donderdag naar een concert van een Nine Inch Nailscoverband en een A Perfect Circle/Toolcoverbandquote:Op zondag 4 maart 2012 14:54 schreef CindieY het volgende:
3rdRock, niks voor jou?twitter:Robstenders twitterde op zondag 04-03-2012 om 14:45:01Wil je dinsdagavond as mee naar de voorvertoning van de film Contraband in Amsterdam mail dan naar robradio@powned.tv reageer retweet
quote:
Hier welquote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
Doet http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb het niet meer?
Moet je wachten op morgen, Domien is een weekendje naar Londen geweest en heeft allemaal hippe clubs bezocht waar hij graag over wil praten.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat is die Bart Arens toch saai man, met zijn verhalen dat die Lenny Kravitz zo te gek vindt maar nog niet eens heeft gezien. Boeiende info![]()
![]()
Oh nooooquote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je wachten op morgen, Domien is een weekendje naar Londen geweest en heeft allemaal hippe clubs bezocht waar hij graag over wil praten.
Ik zit al klaar om 10uquote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je wachten op morgen, Domien is een weekendje naar Londen geweest en heeft allemaal hippe clubs bezocht waar hij graag over wil praten.
Als ze leuke muziek draaien wel, anders zet ik zelf wel wat op.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:08 schreef CindieY het volgende:
Nog mensen die mee luisteren met PS Radio?
Dat valt dan tot nu toe vies tegen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze leuke muziek draaien wel, anders zet ik zelf wel wat op.
Ik keek op 3fmfan maar ik heb Young Wild and Free gewoon niet gehoordquote:
Die heb ik dus wel gehoordquote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik keek op 3fmfan maar ik heb Young Wild and Free gewoon niet gehoordverdrongen ofzo
Nou iddquote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef CindieY het volgende:
Wat een raar verhaal. Dit gaat nog van die typische awkward momenten opleveren.
Zoals je hoort, het levert altijd gevoelens van minimaal 1 van de 2 op.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nou iddmaar sowieso het hele fenomeen van scharrel/fuckbuddy/whatever is echt niets voor mij.
Volgens mij begonnen ze met Days van Tim Knol.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:43 schreef alors het volgende:
Is Jet nou twee keer gedraaid, ik was beide keren weg, maar hij staat wel 2x op 3fmfan, aan het begin van het uur en om half 9...
20:30| Jet - Are You Gonna Be My Girl
20:22| Moss - What You Want
20:19| Ilse Delange - doluv2luvu
20:12| Snoop Dogg, Wiz Khalifa & Bruno - Young Wild And Free
20:09| Tim Knol - Days
20:03| Jet - Are You Gonna Be My Girl
Okay, ik schakelde tijdens Days in dus wist niet of er daarvoor nog een plaat was gedraaidquote:Op zondag 4 maart 2012 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij begonnen ze met Days van Tim Knol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |