abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108716508
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb écht nog geen negatieve vrouwen gehoord op mijn hoge hakken. Of ben ik zo ignorant dat ik het niet eens zie? Kan best hoor :')
Meesten op het werk zeggen dat ze het echt super stoer vinden dat ik er op kan lopen en vinden ze erg tof :Y
Het is ook niet in mijn omgeving, meer op stap of in de stad. Zijn ook altijd dezelfde soort meisjes.

Een van mijn vriendinnen heeft een groepje vriendinnen om zich heen die helemaal niets aan hun uiterlijk doen (zij zelf ook niet) en die praten niet met mij op een feestje, daarnaast mogen hun vriendjes ook niet met mij praten. :')
Als reactie daarop ga ik altijd over de top gekleed naar die feestjes, in loeistrakke jurkjes met toren hoge hakken en mooie make-up op. Maar uiteindelijk heb ik daar alleen mezelf mee want niemand praat dan nog met me haha _O-
Behalve natuurlijk die vriendin van me, zij doet niets aan haar uiterlijk maar doet ook niet jaloers of stom als ik er dan wel mijn best voor doe
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108716608
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:03 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Ik ook echt nog nooit..

Wat ik me ook afvraag.. Dragen jullie vriendinnen/zussen/familie ook niet veel heels dan? In mijn omgeving heeft iedere vrouw/meisje meer heels dan platte schoenen :P Ik zie het juist zoveel op me heen.. Ook op mn school etc..
Nee alleen mijn 'schoonzusje'
Voor de rest hebben mijn vriendinnen wel een paar heels maar niet zoals ik ze draag.
En op school draag ik zelf ook geen jurkjes en heels (studeer fysiotherapie) dat is gewoon niet praktisch en voel ik me ook niet bij op mn gemak.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 4 maart 2012 @ 21:06:19 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_108716616
alle vrouwen om me heen lopen op sneakers en platte laarzen. 1 vriendin draagt wel hakken, maar niet van die hele hoge. En mijn enige vrouwelijke collega is zestig :')
de enige meiden die ik ken die hakken diggen, ken ik via fok _O- (zoals priem O+)
disclaimer
pi_108716619
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Het is ook niet in mijn omgeving, meer op stap of in de stad. Zijn ook altijd dezelfde soort meisjes.

Een van mijn vriendinnen heeft een groepje vriendinnen om zich heen die helemaal niets aan hun uiterlijk doen (zij zelf ook niet) en die praten niet met mij op een feestje, daarnaast mogen hun vriendjes ook niet met mij praten. :')
Als reactie daarop ga ik altijd over de top gekleed naar die feestjes, in loeistrakke jurkjes met toren hoge hakken en mooie make-up op. Maar uiteindelijk heb ik daar alleen mezelf mee want niemand praat dan nog met me haha _O-
Behalve natuurlijk die vriendin van me, zij doet niets aan haar uiterlijk maar doet ook niet jaloers of stom als ik er dan wel mijn best voor doe
Haaahahahaha.. het moet niet veel gekker worden! Sorry hoor maar als mensen niet meer tegen me zouden praten omdat ik er leuk uitzie zou ik ze echt keihard uitlachen! Lekker oppervlakkig zeg!
pi_108716634
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind die wittige ook niet echt iets :N
Haha dat kan :@ Ieder zijn meningen natuurlijk :D

En overigens, mijn "kennissen" vriendinnen kan ik niemand meer noemen , draagt er echt niemand hoge hakken. Heb nog nooit iemand van men kennissen/vriendinnen nu of vroeger met hakken gezien :P
pi_108716732
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:06 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Haaahahahaha.. het moet niet veel gekker worden! Sorry hoor maar als mensen niet meer tegen me zouden praten omdat ik er leuk uitzie zou ik ze echt keihard uitlachen! Lekker oppervlakkig zeg!
ja ik moest ook wel lachen, het is toch juist hartstikke leuk om er leuk uit te zien!
pi_108716791
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:06 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Ja daarom doe ik ook altijd juist extra mijn best. Ik vind het prachtig om ze een beetje extra ermee te steken als zij zo achterlijk tegen me doen.
Maar ze moeten mij sowieso al niet omdat ik de enige ben die onder 60 kg weegt dus ik kan het toch nooit goed doen (en me dan extra vuil aankijken als ik de gefrituurde hapjes afsla, echt te triest)

Dus de laatste keer had ik een kort, strak, zwart jurkje aan, met rode lippenstift + pumps.
Nou toen was ik blijbaar te ver gegaan want toen vonden ze het echt niet meer leuk :D
pi_108716829
Hmmm zit me net te bedenken dat ik mijn vriendinnen ook nog niet in high heels heb gezien.... Maar ze hebben mij ook nog niet gezien in mijn uberheels eigenlijk :D Ben wel benieuwd hoe zij zouden reageren eik :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 4 maart 2012 @ 21:10:22 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_108716882
och ik had dat vroeger ook wel eens op feestjes, toen ik nog vrijgezel was. Dat vrouwen niet zo content reageerden als je met hun vent stond te kleppen. En ik ben nooit een standaard babe type geweest. Zo zijn vrouwen gewoon :')
disclaimer
pi_108716888
Ik snap het zelf ook niet, als ik met een vriendin afspreek en ik zie eruit als shit omdat ik geen tijd heb om me op te tutten of wat dan ook. Maar zij ziet er wel fantastisch uit dan zeg ik dat gewoon tegen haar!
En ook meisjes die ik niet zo lang ken maar erg gaaf uit zien geef ik gewoon complimenten, zo moeilijk is dat toch niet?
pi_108717004
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
och ik had dat vroeger ook wel eens op feestjes, toen ik nog vrijgezel was. Dat vrouwen niet zo content reageerden als je met hun vent stond te kleppen. En ik ben nooit een standaard babe type geweest. Zo zijn vrouwen gewoon :')
Nou dat is dus het mooiste van alles, ik heb al 5 jaar een vriend en die is er op die feestjes ook gewoon bij.
Maar je weet hoe dat gaat, 1 van die meisjes heeft mijn vriend ooit leuk gevonden dus ben ik al de vijand. En als ik dan ook nog eens mijn best doe op mijn uiterlijk ben ik voor altijd verbannen uit de groep. En mij boeit het totaal niet maar ik vind het altijd erg grappig!
pi_108717006
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja daarom doe ik ook altijd juist extra mijn best. Ik vind het prachtig om ze een beetje extra ermee te steken als zij zo achterlijk tegen me doen.
Maar ze moeten mij sowieso al niet omdat ik de enige ben die onder 60 kg weegt dus ik kan het toch nooit goed doen (en me dan extra vuil aankijken als ik de gefrituurde hapjes afsla, echt te triest)

Dus de laatste keer had ik een kort, strak, zwart jurkje aan, met rode lippenstift + pumps.
Nou toen was ik blijbaar te ver gegaan want toen vonden ze het echt niet meer leuk :D
Oh ja als je weinig weegt en vet eten af sla, wat een gezeur kan je daar op krijgen zeg. Ik haat taart, en op verjaardagen sla ik dus ook over, nou wat een gezeur krijg je aan je kop zeg "ben je aan het lijnen", oh ze zal vast niet durven eten, en dat soort onzin.

Te ver gegaan, pff triest zeg :') _O-

quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm zit me net te bedenken dat ik mijn vriendinnen ook nog niet in high heels heb gezien.... Maar ze hebben mij ook nog niet gezien in mijn uberheels eigenlijk :D Ben wel benieuwd hoe zij zouden reageren eik :D
haha ja als ze het nooit gezien hebben dan kennen ze je niet op zon manier natuurlijk.
Ik heb niet echt vriendinnen meer, dus kan er niet over mee praten :+
  zondag 4 maart 2012 @ 21:13:43 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_108717135
ik krijg altijd vuile blikken als ik wel de frituurhap pak :')
disclaimer
pi_108717151
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Pfff sowieso haat ik het al als wijven zo belachelijk jaloers en bezitterig zijn over hun vriendjes..

Even een voorbeeld van feestje met vriendinnen:

:D

Ben nu extra blij dat mn vriendinnetjes zich wel altijd optutten haha :D
pi_108717222
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hahahaha :') ach joh straks als je op je streefgewicht bent kun je trots op jezelf zijn! Mag je een extra paar heels kopen! ;)
pi_108717438
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
ach weet je er zullen altijd wel mensen zijn die vuile blikken geven
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:13 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Pfff sowieso haat ik het al als wijven zo belachelijk jaloers en bezitterig zijn over hun vriendjes..

[ afbeelding ]

quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is toch alleen maar mooi *O* En leuk!
slanke figuurtjes, dat wil ik van de zomer ook voor elkaar krijgen O+ , ben niet dik maar men buikje mag ook wel zo mooi slank zijn :D
pi_108717459
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Jaa mijn eigen vriendinnetjes duiken altijd in mijn kledingkast op mijn feestjes omdat ze ook leuke kleren aan willen :D
  zondag 4 maart 2012 @ 21:18:28 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_108717491
wat een babes op die foto :9
disclaimer
pi_108717562
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik snap het zelf ook niet, als ik met een vriendin afspreek en ik zie eruit als shit omdat ik geen tijd heb om me op te tutten of wat dan ook. Maar zij ziet er wel fantastisch uit dan zeg ik dat gewoon tegen haar!
En ook meisjes die ik niet zo lang ken maar erg gaaf uit zien geef ik gewoon complimenten, zo moeilijk is dat toch niet?
Denk dat het meer te maken heeft met onzekerheid.. Van die andere meisjes bedoel ik dan he.. Binnen onze groep is er totaal geen jaloezie en afgunst en eigenlijk altijd alleen maar complimentjes etc maar komt denk ik ook wel omdat iedereen redelijk zelfverzekerd is.. Ook wat betreft de vriendjes enzo.. Iedereen is leuk met iedereen :Y Die meiden zijn hoogstwaarschijnlijk een beetje bang voor je omdat ze weten dat hun vriendjes jou er wss beter uit vinden zien dan hun eigen vriendin :P
pi_108717634
Hoeveel euro geven jullie eigenlijk uit aan kleding per maand, ik heb t meeste uit gegeven aan jasjes, schoenen, jurkjes heb ik er helaas niet heel veel :P dus moet ook maar eens shoppen, maar ik vind nooit jurkjes :+
  zondag 4 maart 2012 @ 21:24:31 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_108717952
momenteel nul :+
disclaimer
pi_108717962

Mijn vriendinnetjes op een feestje met allemaal mijn kleren en hakken aan (ik ben de 2e van rechts)
even de gezichten onherkenbaar gemaakt weet niet of ze op fok willen staan :P
  zondag 4 maart 2012 @ 21:25:29 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_108718039
nog meer chicks *O*
disclaimer
pi_108718106
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn vriendinnetjes op een feestje met allemaal mijn kleren en hakken aan (ik ben de 2e van rechts)
mooi inderdaad :Y, waar haal jij jouw jurkjes:@ ik ben dol op jurkjes maar vind ze nooit!
pi_108718115
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooi lichaam heb je (haha nu klink ik net als een van de mannen die jullie omschrijven :P hahaha maar het is echt zo!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')