Het is ook niet in mijn omgeving, meer op stap of in de stad. Zijn ook altijd dezelfde soort meisjes.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb écht nog geen negatieve vrouwen gehoord op mijn hoge hakken. Of ben ik zo ignorant dat ik het niet eens zie? Kan best hoor
Meesten op het werk zeggen dat ze het echt super stoer vinden dat ik er op kan lopen en vinden ze erg tof

Nee alleen mijn 'schoonzusje'quote:Op zondag 4 maart 2012 21:03 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik ook echt nog nooit..
Wat ik me ook afvraag.. Dragen jullie vriendinnen/zussen/familie ook niet veel heels dan? In mijn omgeving heeft iedere vrouw/meisje meer heels dan platte schoenenIk zie het juist zoveel op me heen.. Ook op mn school etc..

Haaahahahaha.. het moet niet veel gekker worden! Sorry hoor maar als mensen niet meer tegen me zouden praten omdat ik er leuk uitzie zou ik ze echt keihard uitlachen! Lekker oppervlakkig zeg!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het is ook niet in mijn omgeving, meer op stap of in de stad. Zijn ook altijd dezelfde soort meisjes.
Een van mijn vriendinnen heeft een groepje vriendinnen om zich heen die helemaal niets aan hun uiterlijk doen (zij zelf ook niet) en die praten niet met mij op een feestje, daarnaast mogen hun vriendjes ook niet met mij praten.![]()
Als reactie daarop ga ik altijd over de top gekleed naar die feestjes, in loeistrakke jurkjes met toren hoge hakken en mooie make-up op. Maar uiteindelijk heb ik daar alleen mezelf mee want niemand praat dan nog met me haha![]()
Behalve natuurlijk die vriendin van me, zij doet niets aan haar uiterlijk maar doet ook niet jaloers of stom als ik er dan wel mijn best voor doe

Haha dat kanquote:

ja ik moest ook wel lachen, het is toch juist hartstikke leuk om er leuk uit te zien!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:06 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haaahahahaha.. het moet niet veel gekker worden! Sorry hoor maar als mensen niet meer tegen me zouden praten omdat ik er leuk uitzie zou ik ze echt keihard uitlachen! Lekker oppervlakkig zeg!

Ja daarom doe ik ook altijd juist extra mijn best. Ik vind het prachtig om ze een beetje extra ermee te steken als zij zo achterlijk tegen me doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:06 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haaahahahaha.. het moet niet veel gekker worden! Sorry hoor maar als mensen niet meer tegen me zouden praten omdat ik er leuk uitzie zou ik ze echt keihard uitlachen! Lekker oppervlakkig zeg!

Nou dat is dus het mooiste van alles, ik heb al 5 jaar een vriend en die is er op die feestjes ook gewoon bij.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
och ik had dat vroeger ook wel eens op feestjes, toen ik nog vrijgezel was. Dat vrouwen niet zo content reageerden als je met hun vent stond te kleppen. En ik ben nooit een standaard babe type geweest. Zo zijn vrouwen gewoon

Oh ja als je weinig weegt en vet eten af sla, wat een gezeur kan je daar op krijgen zeg. Ik haat taart, en op verjaardagen sla ik dus ook over, nou wat een gezeur krijg je aan je kop zeg "ben je aan het lijnen", oh ze zal vast niet durven eten, en dat soort onzin.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik ook altijd juist extra mijn best. Ik vind het prachtig om ze een beetje extra ermee te steken als zij zo achterlijk tegen me doen.
Maar ze moeten mij sowieso al niet omdat ik de enige ben die onder 60 kg weegt dus ik kan het toch nooit goed doen (en me dan extra vuil aankijken als ik de gefrituurde hapjes afsla, echt te triest)
Dus de laatste keer had ik een kort, strak, zwart jurkje aan, met rode lippenstift + pumps.
Nou toen was ik blijbaar te ver gegaan want toen vonden ze het echt niet meer leuk
haha ja als ze het nooit gezien hebben dan kennen ze je niet op zon manier natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm zit me net te bedenken dat ik mijn vriendinnen ook nog niet in high heels heb gezien.... Maar ze hebben mij ook nog niet gezien in mijn uberheels eigenlijkBen wel benieuwd hoe zij zouden reageren eik

Pfff sowieso haat ik het al als wijven zo belachelijk jaloers en bezitterig zijn over hun vriendjes..quote:Op zondag 4 maart 2012 21:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik ook altijd juist extra mijn best. Ik vind het prachtig om ze een beetje extra ermee te steken als zij zo achterlijk tegen me doen.
Maar ze moeten mij sowieso al niet omdat ik de enige ben die onder 60 kg weegt dus ik kan het toch nooit goed doen (en me dan extra vuil aankijken als ik de gefrituurde hapjes afsla, echt te triest)
Dus de laatste keer had ik een kort, strak, zwart jurkje aan, met rode lippenstift + pumps.
Nou toen was ik blijbaar te ver gegaan want toen vonden ze het echt niet meer leuk

Hahahahaquote:Op zondag 4 maart 2012 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg altijd vuile blikken als ik wel de frituurhap pak

ach weet je er zullen altijd wel mensen zijn die vuile blikken gevenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg altijd vuile blikken als ik wel de frituurhap pak
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:13 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Pfff sowieso haat ik het al als wijven zo belachelijk jaloers en bezitterig zijn over hun vriendjes..
Even een voorbeeld van feestje met vriendinnen:
[ afbeelding ]
Ben nu extra blij dat mn vriendinnetjes zich wel altijd optutten haha
Dat is toch alleen maar mooiquote:Op zondag 4 maart 2012 21:13 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Pfff sowieso haat ik het al als wijven zo belachelijk jaloers en bezitterig zijn over hun vriendjes..
[ afbeelding ]

Jaa mijn eigen vriendinnetjes duiken altijd in mijn kledingkast op mijn feestjes omdat ze ook leuke kleren aan willenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:13 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Denk dat het meer te maken heeft met onzekerheid.. Van die andere meisjes bedoel ik dan he.. Binnen onze groep is er totaal geen jaloezie en afgunst en eigenlijk altijd alleen maar complimentjes etc maar komt denk ik ook wel omdat iedereen redelijk zelfverzekerd is.. Ook wat betreft de vriendjes enzo.. Iedereen is leuk met iedereenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik snap het zelf ook niet, als ik met een vriendin afspreek en ik zie eruit als shit omdat ik geen tijd heb om me op te tutten of wat dan ook. Maar zij ziet er wel fantastisch uit dan zeg ik dat gewoon tegen haar!
En ook meisjes die ik niet zo lang ken maar erg gaaf uit zien geef ik gewoon complimenten, zo moeilijk is dat toch niet?

mooi inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn vriendinnetjes op een feestje met allemaal mijn kleren en hakken aan (ik ben de 2e van rechts)
even de gezichten onherkenbaar gemaakt weet niet of ze op fok willen staan![]()

Mooi lichaam heb je (haha nu klink ik net als een van de mannen die jullie omschrijvenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn vriendinnetjes op een feestje met allemaal mijn kleren en hakken aan (ik ben de 2e van rechts)
even de gezichten onherkenbaar gemaakt weet niet of ze op fok willen staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |