quote:Op zondag 4 maart 2012 18:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hahahaa.. true!
Hij heeft maar 1 paar schoenen en ik iets van 8 paar, waarvan 5 paar heels!
Kijk anders eens bij Clarks, een vriendin van mij heeft ook plofkuiten sorry for the word![]()
Ze hebben daar namelijk laarzen voor mensen met dikkere kuiten
En ik wil je madden girls ook nogquote:
Oh ik ken dat wel... Vriend heeft zo'n 5 a 6 paar staan maar draagt er eigenlijk ook maar 2 of 3... zijn allstars voor in het weekend en zijn nette schoenen tijdens de weekquote:Op zondag 4 maart 2012 18:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Eigenlijk 2 als je het zo bekijkt..
Doordeweeks moet hij altijd netjesVindt tie vaak niet zo leuk en in de weekenden zijn 'vrije tijds' schoenen.. Dat zijn deze paar, want die andere tel ik niet mee
![]()
Ik heb m al vaker aangemoedigd voor nog een paar extra want ik vind het zelf ook niet zo leuk hoor!
Die beige??quote:
Ze zijn ook.... errrrrrug mooi hequote:
Meh, strikjequote:Op zondag 4 maart 2012 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Deze Maddens vind ik echt prachtig:
[ afbeelding ]
Strikjes.quote:
Een subtieler strikje had me meer gedaanquote:
Met een paars pakquote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een subtieler strikje had me meer gedaan
Ik ben nog steeds gek op:
[ afbeelding ]Maar ik denk toch niet dat ik ze koop. Ik weet niet waar ik ze mee moet combineren in mijn kledingkast
Perfectquote:Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met een paars pak
[ afbeelding ]
hoef je ook je make-up en haren niet te doen
misschien dat je er beter uitziet in een groen pak dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo, daar zou ik echt niet mee wegkomen. Soort Paarse Blob ben ik dan. Wel met kekke schoenen though. Paarse gelatinepudding, dat omschrijft het wel.
Oh die zijn mooi jaquote:Op zondag 4 maart 2012 17:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ja, tegenover de Mediamarkt op het Binnenwegplein zit een New Look
Lang leve altijd koopzondag..
[..]
Wat grappig, ik ben er ook nog even naar binnen gelopen en... Fail!
Kwaliteit van de foto wat crappy...
Maar heb der een paar pumps gekocht, waar k gewoon in 1 keer op weg liep!
Ik wist niet wat me overkwam..
[ afbeelding ]
ja ik normaal ook maar met pumps vind ik dat zo moeilijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik wil best je personal shopper worden.![]()
Ik vind dingen combineren namelijk leuk en makkelijk.
Move over Danie Bles.
Waarom vind je pumps zo 'lastig' ?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja ik normaal ook maar met pumps vind ik dat zo moeilijk,
Seriously?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef marike1977 het volgende:
Ow sorry! Is niet de bedoeling! Kwam deze site tegen en wilde weten of iemand van jullie misschien daar al wat gekocht had? Wat had ik beter kunnen doen?
Nee manquote:Op zondag 4 maart 2012 20:36 schreef kruidkoekje het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen maar zeuren dat het te erge trouwschoenen zijnals ze in maat 36 online zijn bestel ik ze direct denk ik
ik hoef niet iemand zijn buurman te shoppenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef marike1977 het volgende:
Hallo!
Kennen jullie deze site? http://www.shopjessicabuurman.com/
groetjes marike
Ik vind het ook trouwschoenachtig, al zou ik nooit mn trouwschoenen bij New Look kopenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:36 schreef kruidkoekje het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen maar zeuren dat het te erge trouwschoenen zijnals ze in maat 36 online zijn bestel ik ze direct denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |