Huh, moeten we nou van meneer Wilders ineens buitenlanders gaan vertrouwen? Die man die flipflopt er ook maar een eind op los.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:15 schreef tong80 het volgende:
Onderzoek namens de PVV
[...]
Het onderzoek is uitgevoerd door een Brits bureau
In hoeverre is hier een causaal verband met de (invoering van de) euro?quote:Oorzaak is onder meer de tegenvallende economie
Maandag wordt het denk ik gepubliceerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:14 schreef Arth_NL het volgende:
Waar is het onderzoek zelf te vinden? Lijkt me toch wel handig dat het door iedereen ingezien kan worden voordat er over referenda gepraat wordt.
Big fat DUH.. Heeft vast niks te maken met de globale crisisquote:Uit het onderzoek zou blijken dat de
invoering van de euro veel meer gekost
heeft dan opgeleverd.
De invoering vd euro heeft ervoor gezorgd dat de Piggs landen te goedkoop konden lenen en daardoor zijn ze in de problemen gekomen. Voor de euro waren hoge rentes voor hun normaal dus konden ze niet zo goedkoop lenen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:24 schreef timmmmm het volgende:
En hoe is dat onderzocht?
[..]
Big fat DUH.. Heeft vast niks te maken met de globale crisis
Zonder de Euro was er geen crisis....De Euro(pese unie) brengt alleen maar ellendequote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:24 schreef timmmmm het volgende:
En hoe is dat onderzocht?
[..]
Big fat DUH.. Heeft vast niks te maken met de globale crisis
Oooooo, het ligt aan de euro! Zeg dat danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:37 schreef QBay het volgende:
[..]
Zonder de Euro was er geen crisis....De Euro(pese unie) brengt alleen maar ellende.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:47 schreef Resistor het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)lgens_Het_Parool.png
is ook wel een mooi plaatje voor in dit topic
(maar hotlinkbeveiligd)
je vergeet wel ff de inflatie, de gestegen loonkosten in lage en hoge loonlanden, stijgende grondstofprijzen en het onderbuikgevoel van jequote:[b]Op zaterdag 3 maart 2012 08:20 schreef --Immortal-- het volgende:
Want hoewel omrekenen niet meer mag, doen we dat natuurlijk nog wel eens.
En als ik dan in het ziekenhuis ben en daar voor mijn kind en mij 2 ikaasbroodjes neem, daar 4,50 voor moet betalen, valt dat best mee.....hoewel... dat is 10 gulden!!
Houderschapsbelasting van mijn auto 146 euro per maand. 10 jaar geleden was er geen haar op mn hoofd die er aan dacht om maandelijks 330 gulden te betalen , alleen maar voor het hebben van een auto. Neem eens een patatje mayo... 2- 2,50.. Gewoon de guldenprijs,maar dan in euro;s En zo is het met vele dingen gegaan hoor, prijzen zijn met 110% gestegen
Als je er een pact van zou kunnen maken met Duitsland en de Scandinavische landen zou je er zomaar sterker uit kunnen springen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:55 schreef simmu het volgende:
of de euro nou een goed idee was of niet maakt niet meer uit. herinvoering van de gulden kost op dit moment ook een heleboel geld, dus is het niet handig om dat nu te doen. dan betalen we helemaal dubbel! eerst dokken voor de euro, dan dokken voor de gulden.
ahja, maar dat is geen terugkeer naar de gulden hequote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je er een pact van zou kunnen maken met Duitsland en de Scandinavische landen zou je er zomaar sterker uit kunnen springen.
De scandinavische landen hebben geen euro, waarom zouden die samen een munt willen met een land dat er uitstapt zodra het een beetje tegenzit?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je er een pact van zou kunnen maken met Duitsland en de Scandinavische landen zou je er zomaar sterker uit kunnen springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |