Inderdaad, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Als het ECHT zo is, waarom dan niet?
De bedrijven hebben wel geprofiteerd hoor van de euro... de werknemers dan weer niet.|quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:07 schreef RetepV het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk.
Dus Wilders' taak is duidelijk: onomstotelijk bewijzen dat het echt zo is.
Tot dat hem dat lukt, stel ik voor geen actie te ondernemen. Want zonder definitieve uitkomst staat het nemen van actie gelijk aan gokken.
Koningshuizen gokken met landen en volkeren, politici niet.
Overigens: als het ECHT zo is, dan zou een Nederlands bedrijf ook wel met deze conclusie zijn gekomen. Want wie heeft er meer belang bij om geld te verdienen (of verliezen te beperken) dan onze eigen Nederlandse bedrijven? En wij hebben bedrijven zat die in staat zijn om dit soort onderzoek te doen.
En waarom ben ik de enige die zich deze vragen stelt?
Ja in mijn spaarpotquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Zou dat geld overigens nog ergens zijn bewaard?Of is alles verbrand en omgesmolten?
Wel een beetje jammer dat ie tegelijkertijd Rutte zo bij de ballen heeft dat NL nu, even, het lachertje van de EU is, omdat er niet gehervormd/bezuinigd kan worden door de PVV.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:26 schreef LXIV het volgende:
De invoering van de euro was zeker een slechte zaak. Ik denk dat herinvoering van de gulden toch ook nadelig is. Maar wel goed dat er nog één politicus is die zelfstandig durft na te denken en iets durft te roepen wat een taboe is.
Wat mensen vergeten is 13 jaar inflatie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Nederlanders zich dan pas echt rot gaan schrikken van de prijs van veel dingen
Daarbij is het een onderbuikpraatje, want als er iets onverstandig is dan is het wel terug gaan naar de gulden als de economie niet stabiel is. Daarbij, wat denk je dat dat wel niet kost?
Prijsstijgingen van ruim 100% tov de gulden is nog altijd 70% meer dan met inflatie...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:38 schreef Hyperdude het volgende:
En inflatie bij de pomp is weer zichtbaarder dan via de energierekening. Er wordt door veel te veel mensen gedacht dat er geen inflatie zou zijn geweest. Misschien wel mede door de officiële inflatiecijfers die de werkelijkheid een beetje onderschatten?
15 gulden voor een pakje sigaretten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Nederlanders zich dan pas echt rot gaan schrikken van de prijs van veel dingen
Daarbij is het een onderbuikpraatje, want als er iets onverstandig is dan is het wel terug gaan naar de gulden als de economie niet stabiel is. Daarbij, wat denk je dat dat wel niet kost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |