quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:07 schreef allesbeterweter het volgende:
Mooie talen vertalen(giller).
Vette film..BORATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Gertje-Plongers op 17-03-2012 17:19:53 ]Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
Begrijp dat e.e.a. verkeerd over kan komen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat blijf je toch ook een pijpzeikerd
Oh, dat rijmt niet.
Eens met Staal,quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:04 schreef Staal het volgende:
GRMBL...Heb serieus met een kladpapiertje op de bank gezeten en het hele gezin mee laten rijmen en die kunnen het ook al niet.
Feit is dat dit een favoriete reeks van mij is. Gertje Plongers is er mee begonnen. Hij heeft iets ontwapenends en met een aantal users houden we in leven zonder neusjes omhoog. Het is leuk. Althans dat vind ik en ik niet alleen.
En daarom gaan we niet naar het café,quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Eens met Staal,
met Gertje begon het allemaal
Goed ritme idd in dit gedicht, Staal.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Begrijp dat e.e.a. verkeerd over kan komen.
In de eerste post die ik met Joipoi wisselde vond ik haar een feeks
Inmiddels is het lang zo dat ik met haar juist prima door 1 deur kan stomen
En dat we na de verkiezingen altijd met veel lol posten in o.a. in deze reeks.
Dat ik kansloos ben in rijmen is zelfs al niet eens meer publiek geheim
Bosbeetle is ook niet gek maar dankzij Gertje Plongers posten we hier steeds met zijn allen voor de kek.
Nee, jij hielp. Ik had publiek geheim en jij kwam met het woord katzijm.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goed ritme idd in dit gedicht, Staal..
Ja, dat zit er wel in, ritme.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goed ritme idd in dit gedicht, Staal..
Het schijnt dat jij eraan hebt meegeholpen als lid van het gezin,quote:
Ik vind dat jij dat moet doen eigenlijk. Onrust uit de lucht op naar het volgende deel!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:15 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Nog even ruziën wie het nieuwe deel gaat openen...over welgeteld 6 posten van nu, wie ow wie zal al rijmend in het ander topic verschijnen ?
Als je niet kunt dichten moet je het ook eigenlijk doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het schijnt dat jij eraan hebt meegeholpen als lid van het gezin,
Maar je zet Staal
dus gewoon voor paal,
en ze is nog wel je vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |