We'll survive.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Fuck koken, ik ga proberen een broodje te brdtellen bestellen*
Tot morgen fokkers uitstervend ras
Probeer eens zonder eten naar bed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Fuck koken, ik ga proberen een broodje te brdtellen bestellen*
Tot morgen fokkers uitstervend ras
Dát heet stijl en klassequote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan gelukkig zo de hoek om en kapsalon vreten. Die is tot 5 uur open in het weekend
Als je dronken bent kan je echt niet slapen zonder etenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:15 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Probeer eens zonder eten naar bed.
Of nietquote:
Dat weet ik niet wat ik drink geen drank.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je dronken bent kan je echt niet slapen zonder eten
Rotterdamse onderwereld alles. Om het uur keiharde drive-by shootings bij de MacDo' tussen bloods en cribs. Harde leven van de straten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of niet
Dat is het voordeel van de grote stad.
Nadeel is al dat gezeik met drugs en schietpartijen enzo
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:16 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Dat weet ik niet wat ik drink geen drank.
Mama zegt dat drank heel slecht is.
Net als sigaretten. En seks
Probeer het eens voor de garp allemaal in één keer te combineren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:16 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Dat weet ik niet wat ik drink geen drank.
Mama zegt dat drank heel slecht is.
Net als sigaretten. En seks
Op zich wel, maar de kater de ochtend erna is dan echt niet te hardenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je dronken bent kan je echt niet slapen zonder eten
Ja toch. Leusden centrum vs Leusden Zuid. Altijd op de Julianalaan knokken met die gasten van Zuid. Hardcore gangsters hamershof allesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Rotterdamse onderwereld alles. Om het uur keiharde drive-by shootings bij de MacDo' tussen bloods en cribs. Harde leven van de straten.
033-represent strijder van de straten, deze veteraan van het harde leven weet er alles van.
Ehm. Wacht. Dan moet ik heel diep in m'n geheugen graven.quote:
Reactie en Respect = rug. Juist.quote:
respect and reply = back. Dus als iemand je foto 'respect' geeft (ik gebruik hyves al jaren niet meer) en een comment, dan moet je ook respect en een comment achterlaten bij die persoon. Best kansloos eigenlijk.quote:
De lagere G's schuren en hosselen in de prikkeldisco, de hogere rangen playen en berijden bij de brugger-disco. Spanning en sensatie in de Til, uitgaanscentrum van midden-nederland.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja toch. Leusden centrum vs Leusden Zuid. Altijd op de Julianalaan knokken met die gasten van Zuid. Hardcore gangsters hamershof alles
En altijd maximaal chillen bij Jacco
als je een Reactie en een Respect achterlaat bij iemand zijn foto krijg jij op jou foto ook een Reactie en een Respectquote:
De Tilquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De lagere G's schuren en hosselen in de prikkeldisco, de hogere rangen playen en berijden bij de brugger-disco. Spanning en sensatie in de Til, uitgaanscentrum van midden-nederland.
Daar heb je je eventjes uitermate smooth onderuit gepraat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
respect and reply = back. Dus als iemand je foto 'respect' geeft (ik gebruik hyves al jaren niet meer) en een comment, dan moet je ook respect en een comment achterlaten bij die persoon. Best kansloos eigenlijk.
het is tien voor half 3quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:19 schreef WarcraftNerd het volgende:
Om half 2 zijn de servers weer in de lucht.
Ga ondertussen even poepie doen
Daar voor het laatst in groep 8 geweest geloof ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De Tilwhahaha, maat van me woont daar tegenover
![]()
Zo vaak stiekem roken achter de Til waar de Lidl zit
En dan kochten we altijd blikjes goedkope energydrank hahahaha
Ja smerige zooi, maar toen kon je nog je welvaart tonen aan iedereen door een hele tray te kopen in je eentjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Daar voor het laatst in groep 8 geweest geloof ik
Ja, van die ranzige shit van ¤0,10 ofzo___!
30 cent en die van appie is beterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Daar voor het laatst in groep 8 geweest geloof ik
Ja, van die ranzige shit van ¤0,10 ofzo___!
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Daar heb je je eventjes uitermate smoothly onderuit gepraat.
Precies, en dan op school [Amersfoortse Berg natuurlijk] je kluisje volproppen met Euroshopper blikjes, dan was de baas, iedereen om je kluisje heen staan en sloeberen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja smerige zooi, maar toen kon je nog je welvaart tonen aan iedereen door een hele tray te kopen in je eentje![]()
Dan was je de man![]()
Ik pleit schuldig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pubers van nu blowen en drinken ook
Van die bruggerts in plastic opblaas-jassen met bontkraagjes iig welquote:
Wtf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:23 schreef Monopoly het volgende:
hoorde van mijn broer dat er op de basisschool van zijn zoontje (die zit in groep 4) een jochie uit groep 8 was die op de school disco XTC had gebruikt_!
Kinderen van nu zijn echt fucked man
De Bergquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Precies, en dan op school [Amersfoortse Berg natuurlijk] je kluisje volproppen met Euroshopper blikjes, dan was de baas, iedereen om je kluisje heen staan en sloeberen natuurlijk
Dat is echt ergquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:23 schreef Monopoly het volgende:
hoorde van mijn broer dat er op de basisschool van zijn zoontje (die zit in groep 4) een jochie uit groep 8 was die op de school disco XTC had gebruikt_!
F*cked up world nowadays.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Hoe komt een jochie van rond de 11 aan E. wtf, manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Hij had het gepakt van die ouders uit de kast. Die handelde er in.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe komt een jochie van rond de 11 aan E. wtf, man
Ahh, die stelt nu niks meer voor man. Wij zijn zware nummer 1 met onze fucking 1500 leerlingen ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De Berg
Daar heeft onze school een keer "ruzie" mee gehad
Ik zat op de Muurhuizen Sweelinckstraat
Toen ook al nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, die stelt nu niks meer voor man. Wij zijn zware nummer 1 met onze fucking 1500 leerlingen ofzoGangen puilen uit en overbevolking is dermate aanwezig. Ben godse blij als ik er vanaf ben over een paar maandjes
Respectquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:25 schreef Dalando het volgende:
Ik ging pas alcolhol doen in de 3e op de middelbare. Nooit aan drugs / roken gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |