quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Achterlijke vent, die waarschijnlijk de Koran nooit opengehad heeft maar mij denkt de les te kunnen wijzen. Kan je de soera geven waarin staat dat alcohol halal is? Kan je me oo daarvan de tafsir geven? En vervolgens de overleveringen van de profeet waarin hij alcohol goedkeurde. Bah, op jou en die smerige leugens die jij nu verspreidt over de islam. De islam en Koran is erg duidelijk over alcohol, namelijk dat het niet toegestaan is. Nu niet, nooit niet. En nu je hol weer in.
McIdiot?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb een islamitische achternaam for real.
Jammer je begon zo subtiel dit is gewoon overdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Achterlijke vent, die waarschijnlijk de Koran nooit opengehad heeft maar mij denkt de les te kunnen wijzen. Kan je de soera geven waarin staat dat alcohol halal is? Kan je me oo daarvan de tafsir geven? En vervolgens de overleveringen van de profeet waarin hij alcohol goedkeurde. Bah, op jou en die smerige leugens die jij nu verspreidt over de islam. De islam en Koran is erg duidelijk over alcohol, namelijk dat het niet toegestaan is. Nu niet, nooit niet. En nu je hol weer in.
Tfoe.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mono is de eerste man die je aan het soppen krijgt en gelijk een ttquote:
Ga de uitdaging aan dan en kom met de soera en tafsir waarin jouw stelling ondersteundt wordt, achterlijk mens. Yallah, geef me een vers waarin dat staat, met die grote praatjes van je. Je wint het niet, aangezien de Koran duidelijk is over khamr, alcohol.quote:
St PatricksDayquote:
Leer je geschiedenis kuthoer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ga de uitdaging aan dan en kom met de soera en tafsir waarin jouw stelling ondersteundt wordt, achterlijk mens. Yallah, geef me een vers waarin dat staat, met die grote praatjes van je. Je wint het niet, aangezien de Koran duidelijk is over khamr, alcohol.
Ja en? Monoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mono is de eerste man die je aan het soppen krijgt en gelijk een tt
GGMM moet dat wel eerst aan zijn ouders vragen hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
St PatricksDay![]()
Iedereen is welkom van deze sc voor deze dag bij mijn ouders
Mietje... is het zo moeilijk om met een soera uit de Koran te komen waarmee jij je gelijk kan halen? Of weet je gewoon dat je er flink naast zit. Hahaha, LOSER.quote:
He, stop gewoon met het voeren van een discussie joh..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ga de uitdaging aan dan en kom met de soera en tafsir waarin jouw stelling ondersteundt wordt, achterlijk mens. Yallah, geef me een vers waarin dat staat, met die grote praatjes van je. Je wint het niet, aangezien de Koran duidelijk is over khamr, alcohol.
GGMM is sowieso welkomquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM moet dat wel eerst aan zijn ouders vragen hoor.
Vergelijk mij niet met 3M1N3M.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM moet dat wel eerst aan zijn ouders vragen hoor.
De kromme want ze kwam binnen met of ik in Enschede woon en waarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haagsepietjeof de kromme
Nee ik bedoelde sansoufi gap
Wat doe jij eigenlijk hier?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mietje... is het zo moeilijk om met een soera uit de Koran te komen waarmee jij je gelijk kan halen? Of weet je gewoon dat je er flink naast zit. Hahaha, LOSER.
Je weet dat dit een VBL Slowchat is he? Ik neem aan dat je het weet en anders weet je het nu. Bij deze pleur je dan ook maar lekker op met je belerende toontje. Ik laat me de les niet lezen door een of ander onderdrukt wijf dat in real life niet voor zichzelf durft op te komen en ter compensatie 's nachts op Fok! mensen met een belerende toon loopt te beoordelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |