Wat een kut wijf he..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga zo pitten
5 halve liters, fles wijn, paar doppen ghb en halfje sos werken niet helemaal
quote:
Wel halve liters Grolsch Kanon he?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga zo pitten
Ik moet oppassen ouwe, had ik al toegezegd aan mijn broerquote:
Amstelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel halve liters Grolsch Kanon he?
GHB met alcohol is een combinatie welke ik geeneens ga uitproberen. Wat dat betreft ben ik ook niet echt een proefkonijn... snap je hem proefkonijn hahaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga zo pitten
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel halve liters Grolsch Kanon he?
Mikey lekker nummertje. Alleen de tekst is een beetje cliché. Ofnee...ik zeg het verkeerd. De muziek is te cliché voor de tekst. (op het begin na)quote:
Een eckte jood dusquote:
Mietjequote:
Dan ga ik ook nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet oppassen ouwe, had ik al toegezegd aan mijn broer
Sowieso, 3 gouden sterren en afca op mijn armquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een eckte jood dus
[..]
Mietje
Moet wel zeggen dat de enige keer dat ik het heb gedronken het blikje nota bene half lauw was. Sindsdien gewoon niet meer gedronken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een eckte jood dus
[..]
Mietje
Die komt nogquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet. Al is DV dan veilig van jou
.
Wel waar maar blijft heerlijk al zat ik na 4glazen Whiskey al te kotsen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mikey lekker nummertje. Alleen de tekst is een beetje cliché. Ofnee...ik zeg het verkeerd. De muziek is te cliché voor de tekst. (op het begin na)
Kanon moet je absoluut koud drinkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat de enige keer dat ik het heb gedronken het blikje nota bene half lauw was. Sindsdien gewoon niet meer gedronken.
Zeker.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel waar maar blijft heerlijk al zat ik na 4glazen Whiskey al te kotsen.
Goeie genade wat een lekker dingquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker.
Nummertje om ff tot je positieven te komen:
Alleen de eckte zullen waarderen.
Ze zingt mooi.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker.
Klinkt goed hoor. Daar zet ik Behemoth wel ff voor stilquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |