aha! Hendig voor als uw huis in de fik staat en/of u uw poot eraf gezaagd heeftquote:
Was die aan het lezen toen ik blijkbaar de lapo hadquote:
Je gebruikt ook een basecoat toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Die correctiestift van Essence is wel verrekte handig
Alleen ruiken mijn handen nu naar kersensnoepjes
Gewoon met een glansje is ook mooiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Het mooie is dat ik áls ik straks langere nagels krijg, ik ze niet te lang of gelakt mag hebben op werkdagen![]()
Dus verplicht shorties en verplicht zondagavond weer verwijderen
Nee, die lag bovenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je gebruikt ook een basecoat toch?
is vanwege hygiëne dus ik mag helemaal niks op doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon met een glansje is ook mooi
Nee ik dacht dat je het misschien niet wistquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, die lag boven![]()
Volgende keer zal ik het wel doen
De kleur van de nagellak kan op je nagels gaan stainenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is er overigens op tegen om geen basecoat te gebruiken? Ik weet wel dat het moet en dat het helpt tegen verkleuren, maar verder niet eigenlijk.
Geen ideequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is er overigens op tegen om geen basecoat te gebruiken? Ik weet wel dat het moet en dat het helpt tegen verkleuren, maar verder niet eigenlijk.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah ok, nou is deze kleur niet zo heftig dus zal het meevallen, maar zal het volgende keer wel doen
MM: heb je nu van die zombieklauwen als je geen nagellak op hebt?
Door je nagels te buffen gaan ze ook glanzenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is vanwege hygiëne dus ik mag helemaal niks op doen.
Hé, goeie tipquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Door je nagels te buffen gaan ze ook glanzen
Serieus!quote:
Ohquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Serieus!
Ik ben toch een nagelkneus, dat weet ik allemaal echt niet joh
Jij gaat meteen naar second basequote:
Foto'squote:
Ik ga altijd gewoon naar bedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
He maaruh, het lijkt nu allemaal droog en hard enzo, maar kan ik zo gewoon gaan slapen?
Of kan ik beter nog even wachten?
Gewoon gaan slapenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
He maaruh, het lijkt nu allemaal droog en hard enzo, maar kan ik zo gewoon gaan slapen?
Of kan ik beter nog even wachten?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef megamandy het volgende:
Ooh gisteravond hadden we brownies met hasj gemaakt, boooooh! Vanmiddag werd ik opgehaald bij het station door mijn ma en ik was nog steeds gaar
Rond 12 uur, dus nu 50 min geledenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon gaan slapenHoelang zit het er nu op?
Spacecakeee!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef megamandy het volgende:
Ooh gisteravond hadden we brownies met hasj gemaakt, boooooh! Vanmiddag werd ik opgehaald bij het station door mijn ma en ik was nog steeds gaar
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef megamandy het volgende:
En je had die superdeluxe topcoat toch?
Ja we hebben een film gekeken. En om de 10 minuten dacht ik aan het onderwerp en had ik weer de slappe lachquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Nog nooit gedaan, maar klinkt grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Hebben jullie wel dit recept gevolgd?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja we hebben een film gekeken. En om de 10 minuten dacht ik aan het onderwerp en had ik weer de slappe lachEn die bleef aanhouden, haha. We hebben gewoon een film gekeken waar je mensen ziet vogelspotten
VOGELSPOTTEN!
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mooi! Is een beetje viooltjespaarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lila-achtig.
(ik vond paars mooier bij jemaar deze is wel ook mooi!)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Owen Wilson, Jack Black én Steve Martin in 1 filmquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef megamandy het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1053810/
Deze filmSerieus dat kan niemand nuchter volhouden om die film te kijken.
Morgen eens kijken wat daglicht ermee doetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi! Is een beetje viooltjespaars
Lila-achtig.
(ik vond paars mooier bij jemaar deze is wel ook mooi!)
Nee het was een pakje voeg-zelf-water-toe-browniesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hebben jullie wel dit recept gevolgd?
En vogelspotten, heerlijk!
Ja Jack Black vind ik geweldig! Toen kwam Owen Wilson in beeld en dacht ik aaah, en toen kwam Steve Martin er ook nog bij mhehe. En alles heel serieus geacteerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Owen Wilson, Jack Black én Steve Martin in 1 film
Hehehehe
Lijkt me inderdaad niks als je volledig nuchtig bent
En ik denk juist dat vel rozen je heel goed zou staanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Morgen eens kijken wat daglicht ermee doetWant dacht dat hij iets meer blauw zou zijn. Ik vind bijna alle kleuren wel leuk staan behalve vel rozen
Serieus geacteerd ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja Jack Black vind ik geweldig! Toen kwam Owen Wilson in beeld en dacht ik aaah, en toen kwam Steve Martin er ook nog bij mhehe. En alles heel serieus geacteerd.
Nude mwa niet echt. Grijs welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik denk juist dat vel rozen je heel goed zou staan
Maar grijs en nude enzo, draag je dat ook? Lijkt me heel tricky met jouw kleur handen.
Denk dat het onderwerp zelf al genoeg humor is ofzo? Geen idee maar er waren niet van die grappen-grappen in de film verwerkt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Serieus geacteerd ook![]()
Ik dacht eigenlijk nog dat het een humor film was
Zekers!! Maar dat zie je toch niet onder de nieuwe lakquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je nooit last van stains?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zekers!! Maar dat zie je toch niet onder de nieuwe lak
Moggequote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:04 schreef Lindytje het volgende:
Morning! We zijn eindhoven al voorbijnog maar
10 uur in de auto....
Le fuquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor de liefhebber: Steve Maddens zijn in de sale op Vente-Exclusive.comZit voor mij niet echt wat bij, maar dacht, meld het even.
Dat is wel een applausje waard jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nog niet echt bezig met badpakkentevens ben ik slinkende
(sta nu op -10,5)
Hoe lang wacht je al dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:09 schreef Dwyn het volgende:
Pakketbezorger is onderweg.
Ja, er is nog hoop voor mijn H&M pakketje. En deze keer ben ik wel aangekleed en gemake-upped.![]()
Welke maat hebbie en wat moet je er voor hebben? Heb niet zo'n grote buste maar wel een kont!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:19 schreef Incantrix het volgende:
Zjn trouwens naar the girl with the dragon tattoo geweest, best een leuke film, hoewel het voor mij uiteindelijk wat teveel gewone detective-shizzle werd. Er zat wel een lekker grof stukje in
Humz, ennnu zit ik weer bij topvintage te kijken.. En eigenlijk moet ik mijn badpak een maat kleiner hebbenis er hier toevallig iemand van plan om Het pinup couture balck cherries badpak te kopen? Ik heb die in (volgens mij) de grootste maat maar die moet ik dan dus wegdoen. Misschien zet ik 'm maar op marktplaats oid.
Mosterd?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dafuq skjoe, waar haalt abraham de limonade vandaan?
Ooww, okquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Niet zo langMaar ik dacht dat het deze week niks meer zou worden.
Dus dat wordt smullen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En volgens mij heb ik net een wespenkoningin gevangen.
Die zijn huge.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dus dat wordt smullen?
hoe zie je dat?
KILL IT WITH FIRE!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En volgens mij heb ik net een wespenkoningin gevangen.
Ooohhquote:
Dan mol ik mijn badkamer.quote:
Welke? Die Maddens?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:54 schreef BGTes het volgende:
Die schoenen zitten lekkerder dan mijn 'gewone' schoenen
Zal ik eens proberen ermee boodschappen te gaan doen?
Pehehe.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooohh
Ik dacht echt serieus dat het dan echt een heel anders-achtig beest zou zijn ofzovan het kroontje dat ze in mijn hoofd had had ik zelf nog wel door dat het waarschijnlijk niet helemaal klopt
Er staat bezorgdatum:´Onbekend´, maar wel ´Pakketbezorger is onderweg´. Dus dan neem ik aan dat ie vandaag komt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooww, okik ken iemand van wie de verzending echt 4 of 5 keer werd uitgesteld door H&M, dus was even benieuwd
Milka, ik zal zo voor de zekerheid even op het label kijken, maar het is volgens mij de grootste maat. En euhm, iets van ¤ 40 ofzo? Ik heb 'm niet heel vaak gedragen, ik heb 'm groot gekocht ivm m'n buste, maar rond het lichaam zat 'ie bij mij altijd al wat ruimer. Dus tja, nu er weer 5 kilo af is..
Dat is het waard!quote:
Whaha, dan denk ik het wel ja. Hoewel je het nooit zeker weet met de postquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Er staat bezorgdatum:´Onbekend´, maar wel ´Pakketbezorger is onderweg´. Dus dan neem ik aan dat ie vandaag komt.
Hij is der.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, dan denk ik het wel ja. Hoewel je het nooit zeker weet met de post
Ben bang dat ie dan lubbert om mijn tetten... Jammer want ik vind hem wel erg mooi!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooww, okik ken iemand van wie de verzending echt 4 of 5 keer werd uitgesteld door H&M, dus was even benieuwd
Milka, ik zal zo voor de zekerheid even op het label kijken, maar het is volgens mij de grootste maat. En euhm, iets van ¤ 40 ofzo? Ik heb 'm niet heel vaak gedragen, ik heb 'm groot gekocht ivm m'n buste, maar rond het lichaam zat 'ie bij mij altijd al wat ruimer. Dus tja, nu er weer 5 kilo af is..
Heb je het grapje uit de OP gedaan bij hemquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hij is der.Wel weer een andere pakketman.
Km je nog naar de meet? Dan zou je 'm kunnen passenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:03 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ben bang dat ie dan lubbert om mijn tetten... Jammer want ik vind hem wel erg mooi!
Ik moest stiekem heel hard lachenquote:
Ik heb al een pappa die mailman isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je het grapje uit de OP gedaan bij hem![]()
Ik ben lekker net pas wakker, maar ik heb me toch een dooie rat in mijn smoel
zo maar even eerst tanden poetsen, bleh!
Epic!quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]En mijn mamma doet vertragingen omroepen bij de spoorwegen.
Ik denk het wel!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Km je nog naar de meet? Dan zou je 'm kunnen passen
Dan neem ik'm mee, het kan namelijk best zijn dat 'ie goed zit, het is doordat de voorkant 'geribbeld' is zeg maar, is 'ie voor verschillende cupmaten wel geschikt volgens mijquote:
Zeg alles afquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en le koffer haz arrived! Kan er alleen wss morgen naar kijken want we gaan zo weg
Ftfy!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:17 schreef Dwyn het volgende:
Jeetje, that awkward awesome moment wanneer je ineens weer in een maat 40 past. (Ik had bij de H&M altijd 44-46).
Maar, maar, babiesquote:
Ja maar koffer!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar, maar, babiesen oma's en jarige schoonmoeders
Wat goed!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:17 schreef Dwyn het volgende:
Jeetje, that awkward moment wanneer je ineens weer in een maat 40 past. (Ik had bij de H&M altijd 44-46).
Zal ik m meenemen?quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:28 schreef BGTes het volgende:
Mijn voeten doen pijn![]()
De bal van mijn voeten voelen alsof ze in de fik staan
Boodschappen gedaan met schoenen met 9cm hakquote:
Ik haat je.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor de liefhebber: Steve Maddens zijn in de sale op Vente-Exclusive.comZit voor mij niet echt wat bij, maar dacht, meld het even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Terwijl ik mijn laatste slok koffie op dronk en mijn brood nét op had, belde de pakketmeneer aan (niet eens Dwyn's vaderquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan met schoenen met 9cm hak
Ik moet geloof ik nog even wennen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
Look at the pwettiesniet doen, no-buy en trouwen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ze zijn inderdaad echt heel erg hoogquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Terwijl ik mijn laatste slok koffie op dronk en mijn brood nét op had, belde de pakketmeneer aan (niet eens Dwyn's vader)
That's what I call timing![]()
Ik heb door alle kledingzooi heen lopen graven op zoek naar de dr. Martens en ze meteen aangetrokken.
Ik ging erop staan en er zat meteen een punt in de houten vloer![]()
Dus geen schoenen om binnen hier in huis te dragen
Het is wel héél erg hoog hoor, weet nog niet of ik er wel op kan lopen en of ik ze wel ga houden
ja da's bij mij ook het probleem, niet dat ik door mijn enkels ga, maar ik ben bang dat mijn voorvoet en mijn kuiten het niet zo leuk gaan vinden...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:37 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad echt heel erg hoogMet de balans heb ik niet echt problemen, maar wel met de bal van mijn voet. Misschien dat ik dus van die kussentjes ga halen voor daar erin, anders kan ik er echt amper op lopen
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
Look at the pwettiesOh nvmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Nothing to do and see herequote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Helft van de kaarten zijn gevouwd. Koffiepauze![]()
<n00b-modus on>quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en die Martens zijn hoog jamaar als je nooit op hakken loopt moet je niet verwachten dat ze als wolkjes lopen
Enige oefening is wel vereist
malloot!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb zo bizar gedroomd vandaagdat een oud collega van fb geband was omdat ze iedereen tagde in winactie foto's en toen ineens was ik op de meet en bood schaar me een gekookt ei aan.
ze zei nog: ' wil je een ei? Wel gekookt hoor!'
Bij mij hielp het om met mijn wat lagere hakken vaker rond te lopen, ook in huis. En toen waagde ik me pas aan hogerequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
<n00b-modus on>
en hoe oefen ik dat het handigst?
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en die Martens zijn hoog jamaar als je nooit op hakken loopt moet je niet verwachten dat ze als wolkjes lopen
Enige oefening is wel vereist
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij mij hielp het om met mijn wat lagere hakken vaker rond te lopen, ook in huis. En toen waagde ik me pas aan hogeregewoon vaak op lopen dus
erest kijken.hoelang je het uit houdt, en dan steeds wat langer.
En geen boodschappen mee gaan doen als je ze net binnen hebt
Ik lust heul geen gekookte eieren, daar wordt ik ziek vanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb zo bizar gedroomd vandaagdat een oud collega van fb geband was omdat ze iedereen tagde in winactie foto's en toen ineens was ik op de meet en bood schaar me een gekookt ei aan.
ze zei nog: ' wil je een ei? Wel gekookt hoor!'
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik lust heul geen gekookte eieren, daar wordt ik ziek van![]()
![]()
Ik heb nog een winkelmandje van 115 euro open staan en ben er nog niet uit of ik mezelf moet overtuigen om het wel te doen of moet overtuigen om het niet te doen
quote:Mogelijk wordt uw bestelling vandaag niet bezorgd. Deze wordt in dat geval binnen 2 werkdagen opnieuw aangeboden. Onze excuses
Vooral omdat daarvoor nog stond:quote:
En 2 en een half uur later opeens niet.quote:Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:37 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb net mijn liefje een Nokia 3310 cadeau gedaan in het kader van onze onverwoestbare liefdeWe zijn komende week ergens 9 jaar samen
Mirjamquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor al uw kinderzooi [TK] Kinderboeken basisschool+middelbare school
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:37 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb net mijn liefje een Nokia 3310 cadeau gedaan in het kader van onze onverwoestbare liefdeWe zijn komende week ergens 9 jaar samen
Echte burenliefdequote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]Fantastisch. Echt een geniaal cadeau. Waar heb je die gevonden?
.
Ik heb vandaag een nieuwe fiets gekocht (200 euro lichter door een stomme fout) en met een hoop heisa met de buren vier paaltjes in de grond geslagen waar uit blijkt wat we als tuin bij komen.
Echt, mijn god, wat een drama. Ben wel achteraf bedankt door de buurmannen omdat ze het allebei op hadden gegeven als ik mij op een zeker moment niet bemoeid heb met de erfgrens tussen hun tuinen. Pffffffffffffff...... Ik ga pizza bestellen denk ik om het te vieren.
Naja, ik kan 1 tip mee geven. Ga nooit en dan ook nooit proberen met een groep buren iets te regelen rond het aankopen van extra grondquote:
Vrijstaand huis nemen, slotje opgelostquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, ik kan 1 tip mee geven. Ga nooit en dan ook nooit proberen met een groep buren iets te regelen rond het aankopen van extra grond.
wtf 40 euro nogquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:51 schreef Incantrix het volgende:
Al gevonden
http://www.telecomweb.eu/(...)eXy64CFUsMtAodn22d-g
Want dan heb je geen buren?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vrijstaand huis nemen, slotje opgelost![]()
True, maar dat is toch anders dan nu?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Want dan heb je geen buren?.
Zelfs mijn ouders hebben met hun 1,7hectare tuin nog buren hoor.
Precies. Werd afgeleid door het nodige gelazer van werk waardoor ik al bellend van mijn fiets afstapte en naar binnen liepquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:45 schreef Incantrix het volgende:
Blei, vergeten op slot te zetten oid? Is mij ook een keer gebeurd met een fiets die ik 3 weken had
En ik kan als ik vnvnd thuis ben wel even kijken waar ik die besteld heb?
Wij eten bij vriendenniet hoeven koken
Eh, ik snep em niet. Wat is er anders dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
True, maar dat is toch anders dan nu?
Ze jatten hem nog net niet onder je kont uitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Precies. Werd afgeleid door het nodige gelazer van werk waardoor ik al bellend van mijn fiets afstapte en naar binnen liep. Schijnbaar zijn er nogal veel mensen van mening dat fietsen die open staan gevonden waar zijn die je gewoon mee mag nemen
.
Nu heb je gezever over waar een heg/hek geplaatst moet worden oid? Ik denk dat wanneer je 1.7 hectare grond hebt je jezelf niet zo druk maakt over 5cmquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eh, ik snep em niet. Wat is er anders dan?
Hehe, tof.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:51 schreef Incantrix het volgende:
Al gevonden
http://www.telecomweb.eu/(...)eXy64CFUsMtAodn22d-g
Mwah, daar vergis je je in.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu heb je gezever over waar een heg/hek geplaatst moet worden oid? Ik denk dat wanneer je 1.7 hectare grond hebt je jezelf niet zo druk maakt over 5cm
30 cm is ook wel veulquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, daar vergis je je in.
Bij mijn ouders had de buurvrouw jaren terug haar hek 30cm over de grens heen gezet.
Dat is over een lengte van 100 meter toch wel 30m2 en reden genoeg om te zeuren.
Maar inderdaad. 5cm ga je dan niet moeilijk over doen.
Al is het in dat geval van zoveel m2 weer niet zo een drama om 600 euro uit te geven om een mannetje van het kadaster te laten komen en vinden wij het weer nogal veel geld.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:20 schreef bleiblei het volgende:
http://www.zie.nl/video/a(...)evonden/m1fz7rofq95q
Fucking hell.
Daar ben ik vanmorgen ook langs gewandeld tussen 10 en 12![]()
.
Niks gezien.
Al liep ik wel aan de andere kant van de weg, niet vlak langs het kanaal.
Alweer?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:35 schreef Cher- het volgende:
Hebben jullie de rel tussen Serena en Masha/Cynthia meegemaakt?
Datquote:
is je eerste post in dit topic een relmelding ja?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:35 schreef Cher- het volgende:
Hebben jullie de rel tussen Serena en Masha/Cynthia meegemaakt?
Moet je eens naar de rijdende rechter kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu heb je gezever over waar een heg/hek geplaatst moet worden oid? Ik denk dat wanneer je 1.7 hectare grond hebt je jezelf niet zo druk maakt over 5cm
Heb net gevonden dat de wandelaar het lijk gespot heeft om kwart over 8.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef bleiblei het volgende:
En ik heb welgeteld 1 uur na het wegkauwen van mijn avondeten al spijt.
Damn, ik ben een calorietellend wijf![]()
.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef bleiblei het volgende:
.
NOOEEEZZ goffer.. hoe jaloers moet ik nog op je wordenquote:
Peheheheheheh hopelijk heb je toch genoten tijdens het opeten van je groentes ! Anders is het helemaal zuurquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef bleiblei het volgende:
.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
![]()
Ben je al naar de huisarts geweest dan Priem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het jeukt niet meer en is niet meer rood en warm enzo... Alleen erg droog (velletjes); dus het komt wel goed
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het jeukt niet meer en is niet meer rood en warm enzo... Alleen erg droog (velletjes); dus het komt wel goed
![]()
foei! nou ja als het maar niet meer terug komt
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Als het wel terug komt; ga ik meteen naar de dokterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]foei! nou ja als het maar niet meer terug komt
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als het wel terug komt; ga ik meteen naar de dokterbeloofd
![]()
HFquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:52 schreef Diconnected het volgende:
Burp! Griek was lekkahhhhnu wachten op vriendin om naar binnen te gaan voor het concert
Lekkorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HF
Ik zit al - als een oud vrouwken - met mijn pj op de bank
Veel plezier!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:52 schreef Diconnected het volgende:
Burp! Griek was lekkahhhhnu wachten op vriendin om naar binnen te gaan voor het concert
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TuurlijkMaar geen idee waar het door kwam dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En volgende keer echt meteen gaan hoor!!
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:52 schreef Diconnected het volgende:
Wheheheh lekker toch?? Vooral na zo'n dag poetsen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HF
Ik zit al - als een oud vrouwken - met mijn pj op de bank
Nee echt geen idee... Misschien toch de verandering die mijn lichaam moest doormaken door het spiraaltje?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar geen idee waar het door kwam dus?
En volgende keer echt meteen gaan hoor!!
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheh lekker toch?? Vooral na zo'n dag poetsen.
I'm on a roll this weekquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Unf jij enabler zit net op de site van ninjapolish te kijken en ik zou niks meer kopen!
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:46 schreef Incantrix het volgende:
Cool, Stef is er vandaag achtergekomen dat als je op de pc/laptop zit te wachten op een filmpje dat aan het laden is, je met het ronddraaiende cirkeltje dat je dan ziet snake kunt spelen met de pijltjestoetsen
Enik ben moe, dus ik ga de ipad uitdoen en pitten. Morgen naar Braboland op kraamvisite vij vrienden
jurphaas???quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:15 schreef BGTes het volgende:
Mijn nieuwe collega heet JurphaasIk moest Jurphaas inwerken. Potverrrrdomme.
Ik geloofde het eerst ook nietquote:
Maar je hebt een rondje door de winkel lopen overleefd? Dat is goed genoegquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
ze zien er echt belachelijk hoog uit op die foto
m'n moeder keek ook zo:![]()
![]()
![]()
tuurlijk, lijken wassenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar je hebt een rondje door de winkel lopen overleefd? Dat is goed genoeg
nou ehr, er zit dus een sephora in maastricht he...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als SQ haar make-up/nagellak-nobuy voorbij is gaat ze over op schoenen nobuy
En zo kan je eeuwig heen en weer blijven gaan en toch falen
Haha ik wist het! Daarom had ik je een tijd geleden succes gewenst, al die winkels wat in Eindhoven niet zitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ehr, er zit dus een sephora in maastricht he...
schoenen, nakend2 pellet, toofaced shadow insurance en een rokje. En knetterbadzout voor bbquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha ik wist het! Daarom had ik je een tijd geleden succes gewenst, al die winkels wat in Eindhoven niet zit
Ik wil een filmpje met je haul![]()
Moet ik je nu echt uit mijn sig halen....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schoenen, nakend2 pellet, toofaced shadow insurance en een rokje. En knetterbadzout voor bb
ben er bang voorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet ik je nu echt uit mijn sig halen....
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ehr, er zit dus een sephora in maastricht he...
Het is ook heel lang 100 dagenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben er bang voor
maar wanneer kom ik ooit bij sephora??? Nakend 2!
Ik ben nog steeds op nobuy verder
Je hebt de naked 1 !!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben er bang voor
maar wanneer kom ik ooit bij sephora??? Nakend 2!
Ik ben nog steeds op nobuy verder
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
geen idee. Dertig ofzo? Ik doe het beter dan spees!
Maar....maar........... meh ik heb echt geen tegenargumentquote:
Ik vind het nog steeds een prestatiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
geen idee. Dertig ofzo? Ik doe het beter dan spees!
En hoeveel paar schoenen heb je gekocht in die 30 dagen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
mja, besides the shoe hoarding
ik heb wel hollands ennn hunger games ennn magnetix weerstaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hoeveel paar schoenen heb je gekocht in die 30 dagen?ehr, vier? Of vijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@mandy, ik weet niet wat normaal is maar ik vond het best druk
disclaimer
Naja, gister was mijn ma even in de buurt en die zei dat er toen nog 130 plaatsen vrij was om onder het Vrijthof te parkeren, dus dat is best rustig voor een vrijdag. Maar jij was met de trein toch? Of zit ik helemaal foutquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ehr, vier? Of vijf?
Mhehe, leesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
Echt what the fuck.
Die kerel die de Human Centipede verzonnen en geregiseerd heeft, komt uit Alkmaar![]()
![]()
http://www.imdb.com/name/nm1519353/
deze post is geheel verzorgd door BB![]()
quote:Trivia: Enjoys to create films with controversial themes.
Ik vind het nog meevallenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ehr, vier? Of vijf?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar spees zegt: Ik ga op nobuy... Volgende dag... BUY SHITLOAD OF UNNECESSARY STUFF !!!
Die foto met die hondjesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
Echt what the fuck.
Die kerel die de Human Centipede verzonnen en geregiseerd heeft, komt uit Alkmaar![]()
![]()
http://www.imdb.com/name/nm1519353/
deze post is geheel verzorgd door BB![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:52 schreef megamandy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Check die advertentie aan de rechterkantafbeelding is aan te klikken haha.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:47 schreef Mss het volgende:
Ik heb van de week ook met nakend2 in mijn handen gestaan, maar ik heb 'm weerstaan!
*trots is*
Tnxquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:57 schreef princess-a het volgende:
SQ wat weer een verdomd geyle schoenen
vijf paar schoenen zijn 8 TD faals hequote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het nog meevallen![]()
(zegt meer over mij waarschijnlijk)
Niet aan denkenquote:Op zondag 4 maart 2012 00:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vijf paar schoenen zijn 8 TD faals he
True.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet aan denkenverder heb je het geld er toch voor? Ik zou het dan denk ik ook gewoon uitgeven hoor, weet ik eigenlijk wel zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |