aha! Hendig voor als uw huis in de fik staat en/of u uw poot eraf gezaagd heeftquote:
Was die aan het lezen toen ik blijkbaar de lapo hadquote:
Je gebruikt ook een basecoat toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Die correctiestift van Essence is wel verrekte handig
Alleen ruiken mijn handen nu naar kersensnoepjes
Gewoon met een glansje is ook mooiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Het mooie is dat ik áls ik straks langere nagels krijg, ik ze niet te lang of gelakt mag hebben op werkdagen![]()
Dus verplicht shorties en verplicht zondagavond weer verwijderen
Nee, die lag bovenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je gebruikt ook een basecoat toch?
is vanwege hygiëne dus ik mag helemaal niks op doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon met een glansje is ook mooi
Nee ik dacht dat je het misschien niet wistquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, die lag boven![]()
Volgende keer zal ik het wel doen
De kleur van de nagellak kan op je nagels gaan stainenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is er overigens op tegen om geen basecoat te gebruiken? Ik weet wel dat het moet en dat het helpt tegen verkleuren, maar verder niet eigenlijk.
Geen ideequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is er overigens op tegen om geen basecoat te gebruiken? Ik weet wel dat het moet en dat het helpt tegen verkleuren, maar verder niet eigenlijk.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah ok, nou is deze kleur niet zo heftig dus zal het meevallen, maar zal het volgende keer wel doen
MM: heb je nu van die zombieklauwen als je geen nagellak op hebt?
Door je nagels te buffen gaan ze ook glanzenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is vanwege hygiëne dus ik mag helemaal niks op doen.
Hé, goeie tipquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Door je nagels te buffen gaan ze ook glanzen
Serieus!quote:
Ohquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Serieus!
Ik ben toch een nagelkneus, dat weet ik allemaal echt niet joh
Jij gaat meteen naar second basequote:
Foto'squote:
Ik ga altijd gewoon naar bedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
He maaruh, het lijkt nu allemaal droog en hard enzo, maar kan ik zo gewoon gaan slapen?
Of kan ik beter nog even wachten?
Gewoon gaan slapenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
He maaruh, het lijkt nu allemaal droog en hard enzo, maar kan ik zo gewoon gaan slapen?
Of kan ik beter nog even wachten?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef megamandy het volgende:
Ooh gisteravond hadden we brownies met hasj gemaakt, boooooh! Vanmiddag werd ik opgehaald bij het station door mijn ma en ik was nog steeds gaar
Rond 12 uur, dus nu 50 min geledenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon gaan slapenHoelang zit het er nu op?
Spacecakeee!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:50 schreef megamandy het volgende:
Ooh gisteravond hadden we brownies met hasj gemaakt, boooooh! Vanmiddag werd ik opgehaald bij het station door mijn ma en ik was nog steeds gaar
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef megamandy het volgende:
En je had die superdeluxe topcoat toch?
Ja we hebben een film gekeken. En om de 10 minuten dacht ik aan het onderwerp en had ik weer de slappe lachquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Nog nooit gedaan, maar klinkt grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Hebben jullie wel dit recept gevolgd?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja we hebben een film gekeken. En om de 10 minuten dacht ik aan het onderwerp en had ik weer de slappe lachEn die bleef aanhouden, haha. We hebben gewoon een film gekeken waar je mensen ziet vogelspotten
VOGELSPOTTEN!
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mooi! Is een beetje viooltjespaarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lila-achtig.
(ik vond paars mooier bij jemaar deze is wel ook mooi!)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Owen Wilson, Jack Black én Steve Martin in 1 filmquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef megamandy het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1053810/
Deze filmSerieus dat kan niemand nuchter volhouden om die film te kijken.
Morgen eens kijken wat daglicht ermee doetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi! Is een beetje viooltjespaars
Lila-achtig.
(ik vond paars mooier bij jemaar deze is wel ook mooi!)
Nee het was een pakje voeg-zelf-water-toe-browniesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hebben jullie wel dit recept gevolgd?
En vogelspotten, heerlijk!
Ja Jack Black vind ik geweldig! Toen kwam Owen Wilson in beeld en dacht ik aaah, en toen kwam Steve Martin er ook nog bij mhehe. En alles heel serieus geacteerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Owen Wilson, Jack Black én Steve Martin in 1 film
Hehehehe
Lijkt me inderdaad niks als je volledig nuchtig bent
En ik denk juist dat vel rozen je heel goed zou staanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Morgen eens kijken wat daglicht ermee doetWant dacht dat hij iets meer blauw zou zijn. Ik vind bijna alle kleuren wel leuk staan behalve vel rozen
Serieus geacteerd ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja Jack Black vind ik geweldig! Toen kwam Owen Wilson in beeld en dacht ik aaah, en toen kwam Steve Martin er ook nog bij mhehe. En alles heel serieus geacteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |