aha! Hendig voor als uw huis in de fik staat en/of u uw poot eraf gezaagd heeftquote:
Was die aan het lezen toen ik blijkbaar de lapo hadquote:
Je gebruikt ook een basecoat toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Die correctiestift van Essence is wel verrekte handig
Alleen ruiken mijn handen nu naar kersensnoepjes
Gewoon met een glansje is ook mooiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Het mooie is dat ik áls ik straks langere nagels krijg, ik ze niet te lang of gelakt mag hebben op werkdagen![]()
Dus verplicht shorties en verplicht zondagavond weer verwijderen
Nee, die lag bovenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je gebruikt ook een basecoat toch?
is vanwege hygiëne dus ik mag helemaal niks op doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon met een glansje is ook mooi
Nee ik dacht dat je het misschien niet wistquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, die lag boven![]()
Volgende keer zal ik het wel doen
De kleur van de nagellak kan op je nagels gaan stainenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is er overigens op tegen om geen basecoat te gebruiken? Ik weet wel dat het moet en dat het helpt tegen verkleuren, maar verder niet eigenlijk.
Geen ideequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is er overigens op tegen om geen basecoat te gebruiken? Ik weet wel dat het moet en dat het helpt tegen verkleuren, maar verder niet eigenlijk.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah ok, nou is deze kleur niet zo heftig dus zal het meevallen, maar zal het volgende keer wel doen
MM: heb je nu van die zombieklauwen als je geen nagellak op hebt?
Door je nagels te buffen gaan ze ook glanzenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is vanwege hygiëne dus ik mag helemaal niks op doen.
Hé, goeie tipquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Door je nagels te buffen gaan ze ook glanzen
Serieus!quote:
Ohquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Serieus!
Ik ben toch een nagelkneus, dat weet ik allemaal echt niet joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |