Stil es casual.quote:
Noone cares.quote:
Welkomquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:17 schreef Broempoe het volgende:
Laat ik me gelijk even voorstellen. +lang verhaal
Laat ik me gelijk even voorstellen. Ben sinds een jaartje een groot MMA fan. Stiekem volg ik dit topic al maanden, komen vaak erg leuke filmpjes voorbij en het topic haalt bij vlagen een hoog niveauHeb alleen nooit de moeite genomen om zelf te posten. Moet toegeven dat ik regelmatig een nachtje heb doorgehaald om het live te volgen, en dan FOK ernaast open gehad.
Studeer sinds dit jaar aan de universiteit en aangezien ik een sportpas heb (aanvankelijk gekocht voor gymgebruik) kan ik gratis lessen volgen in kickboksen/boksen/taekwondo/jiu-jitsu. Ben van plan om hier binnenkort mee te beginnen. Ga denk ik een combinatie van jiu-jitsu en kickboksen doen.
Afijn, laat ik er niet een te lang verhaal van maken. Ik kijk vannacht vooral uit naar Kampmann vs Alves. Hoop wat snoeiharde leg kicks te zien van Alves en eigenlijk ook wel een KO, al moet ik zeggen dat ik Kampmann ook wel kan waarderen, altijd interessante gevechten met hem.
OH SHIT. Tijdens het typen een heerlijke triangle choke + armbar
welkomquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:17 schreef Broempoe het volgende:
Laat ik me gelijk even voorstellen. Ben sinds een jaartje een groot MMA fan. Stiekem volg ik dit topic al maanden, komen vaak erg leuke filmpjes voorbij en het topic haalt bij vlagen een hoog niveauHeb alleen nooit de moeite genomen om zelf te posten. Moet toegeven dat ik regelmatig een nachtje heb doorgehaald om het live te volgen, en dan FOK ernaast open gehad.
Studeer sinds dit jaar aan de universiteit en aangezien ik een sportpas heb (aanvankelijk gekocht voor gymgebruik) kan ik gratis lessen volgen in kickboksen/boksen/taekwondo/jiu-jitsu. Ben van plan om hier binnenkort mee te beginnen. Ga denk ik een combinatie van jiu-jitsu en kickboksen doen.
Afijn, laat ik er niet een te lang verhaal van maken. Ik kijk vannacht vooral uit naar Kampmann vs Alves. Hoop wat snoeiharde leg kicks te zien van Alves en eigenlijk ook wel een KO, al moet ik zeggen dat ik Kampmann ook wel kan waarderen, altijd interessante gevechten met hem.
Welkom kerelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:17 schreef Broempoe het volgende:
Dat is ze niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, dat weten maar een paar mensen, on this earth
Lol at youquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welkom![]()
Zolang Jajong niet op zijn pik is getrapt, is dit een van de leukere topics op het forum, vind ik.
+1quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:20 schreef THEFXR het volgende:
ik mis rogan niet echt, dit commentaar is goed!
Haha niet zo overdrijven hequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welkom![]()
Zolang Jajong niet op zijn pik is getrapt, is dit een van de leukere topics op het forum, vind ik.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welkom![]()
Niet mad, wel een beetje jaloersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:22 schreef Jajong het volgende:
Jullie zijn gewoon mad omdat ik de belt in m'n sig heb.
Shit, you got me there.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:22 schreef Jajong het volgende:
Jullie zijn gewoon mad omdat ik de belt in m'n sig heb.
Die belt wil ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:24 schreef Jajong het volgende:
En je kan zeggen van Rogan wat je wil, maar hij zorgt er meestal wel voor dat ik hyped achter t scherm zit.
Mee eens, hoe vervelend hij ook is, zijn enthousiasme is wel aanstekelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:24 schreef Jajong het volgende:
En je kan zeggen van Rogan wat je wil, maar hij zorgt er meestal wel voor dat ik hyped achter t scherm zit.
Ja ik vind 't ook een debiel af en toe.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:26 schreef THEFXR het volgende:
[..], ik heb je echt vaker horen schelden over weedie rogan!
Hard to formulate sentences it is for Mike, Joe.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mee eens, hoe vervelend hij ook is, zijn enthousiasme is wel aanstekelijk.
Goldberg's Yoda-impressie mag van mij wel achterwege blijven. Dan liever Anik
Jup.. eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:24 schreef Jajong het volgende:
Ik vind Pat Miletich wel fijn, alleen bij hem zijn alle worstelaars awesome, waar dat bij Rogan alle BJJ'ers zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jup.. eens.
Ik vind Anik+Florian helemaal niet slecht, maar vrij rustig/zakelijk.
Strikeforce =bijna bloed uit me oren..
In het begin stoorde ik me wel ENORM aan het gehype van Rogan, iedereen had de beste BJJ van de division, best boxing bla, best fighter in the world bla.. doet hij nog altijd maar stoor me er minder aan.
Nobrainer imo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:26 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Okee!
Zat al te twijfelen tussen Ronda en Misha. Denk toch dat Ronda hem wint, wat jullie?
Word, wat me ook opviel was dat daarna Dana op het podium verscheenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:29 schreef Hooidraad het volgende:
Waarom was Cole Miller zo pissed bij de weigh ins?
Omdat Siler zijn broertje Micah geraped heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:29 schreef Hooidraad het volgende:
Waarom was Cole Miller zo pissed bij de weigh ins?
Oh, was hij datquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat Siler zijn broertje Micah geraped heeft
ufc.tvquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waar kijk jij, ik zag het pas 15 seconden erna
Laten we die user maar snel weer vergetenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
Hier Nober.. dat "grondgevrij" hoeft niet saai te zijn
Bah kroketten.. maar toch een beetje jaloers.quote:
altijd mogelijk in een stad,maar in dit dorp sluit de frituur om 22.30quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bah kroketten.. maar toch een beetje jaloers.
Doe mij unne mexicano, grote friet sate en doe der ook maar un liham boutje bij.
23.30 hier, besloten om toch maar niet te gaan.. ik probeer niet meer junkfood te eten omdat het kut is voor men maag e.d. .. en dat is moeilijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd mogelijk in een stad,maar in dit dorp sluit de frituur om 22.30
Was wel een beetje gay allemaal, waar zijn de knockouts enzo jeweetzelf?Ey kill, K1 is veel harder dan deze shit mang...quote:
Snap dat echt nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
23.30 hier, besloten om toch maar niet te gaan.. ik probeer niet meer junkfood te eten omdat het kut is voor men maag e.d. .. en dat is moeilijk
Hij is toch de undefeated UFC MW champ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:42 schreef Jajong het volgende:
Respect voor Sonnen dat ie daarover begint.
Politician he.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:45 schreef Broempoe het volgende:
Ik verbaas me er iedere keer weer over dat Sonnen zo'n goede spreker is. Serieus, die kerel kan oneindig doorlullen.
Ik heb geen ufc.tv account.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waar kijk jij, ik zag het pas 15 seconden erna
is ook gratis, als je je ff aanmeldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:46 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik heb geen ufc.tv account.
Je kan het ook kijken op firstrowsports.eu
Echt hequote:
Ik bedoel de gozer naast Cheal, naam even kwijtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:48 schreef roepdeman het volgende:
Waarom denk ik aan Steve Irwin als ik Kyle Noke hoor en zie en jij aan Marshall?
Stephan Bonnarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik bedoel de gozer naast Cheal, naam even kwijt
Facebook (UFC typen in de balk en de officiele UFC page liken) -> Live streams -> Prelims (mogelijk UFC.tv account nodig)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:56 schreef Seamonkey- het volgende:
Kan je dit ergens gratis volgen? Lijkt me wel leuk om een keer te zien
Goh. Zijn nickname is The American Psycho. Lolquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij Bonnar moet ik altijd aan hem denken:
[ afbeelding ]
En terecht, want het ging me vooral om de gelijkenis:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Goh. Zijn nickname is The American Psycho. Lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top! Dankjewelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Facebook (UFC typen in de balk en de officiele UFC page liken) -> Live streams -> Prelims (mogelijk UFC.tv account nodig)
Of via http://ufc.tv
I think he willquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
19-19is the underdog gonna take it in this mismatch?
Inderdaad, ik denk ook dat die 29-28 word voor Craig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
Veel betere takedown. Ik vind Noke bijzonder matig vandaag.
Dat zou het moeten zijn, inderdaad. Maar Noke is wel een aussie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk ook dat die 29-28 word voor Craig.
Knappe jongen als je die laatste ronde voor Noke scoortquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zou het moeten zijn, inderdaad. Maar Noke is wel een aussie.
Homecooking yoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Knappe jongen als je die laatste ronde voor Noke scoort. Dat kan echt niet.
Dat dachten we bij alle Garcia fights ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Knappe jongen als je die laatste ronde voor Noke scoort. Dat kan echt niet.
En laatst bij Mizugaki?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dat dachten we bij alle Garcia fights ook
Idd, dacht ik ook net.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die Craig lijkt me wel een nuchtere gast.
oefff, thats gonna be a break upquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef Jajong het volgende:
Zou wel grappig zijn als Silar de grotere broer ook nakt.
Dan lach ik me kapot.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef Jajong het volgende:
Hij begint goed in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef Jajong het volgende:
Close? Lolquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef vivelafete het volgende:
Close round! Misschien net Silar door laatste sub attempt?
Een beetje een LW Dustin Hazelett ja..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:29 schreef Jajong het volgende:
Die Cole Miller is toch ook geen vechter man. Ga lekker jiu-jitsu tournooitjes doen.
Foutje. Zat niet echt op te letten. Dacht dat Miller ook wat geland had.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Close? Lol. Wat ben jij aan t kijken.
Haha een Siler, Urishitani, Tate, Healy - parley levert je een miljoen op als je een meier inzet denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:44 schreef Hooidraad het volgende:
Twee zware underdogs alweer die de overwinning hebben gepakt.
Urushitani wordt Flyweight champ
Urishitani was 6,25 ofso ..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha een Siler, Urishitani, Tate, Healy - parley levert je een miljoen op als je een meier inzet denk ik.
Gelukkigste randdebiel ooit danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha een Siler, Urishitani, Tate, Healy - parley levert je een miljoen op als je een meier inzet denk ik.
Mwah, afgezien van Urishitani geef/gaf ik iedereen in dat lijstje een goeie kans.quote:
LAtorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:48 schreef vivelafete het volgende:
Ik ga pitten! Veel plezier met de fights nog allemaal hier!
In Las Vegas was er iemand die 200 dollar op een card had gezet, had alle 13 fights goed. 55k gewonnen. Zat ook 1 dubieuze decision bij.quote:
Goeie stoppage.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO... kut refliet dat nog ff 1 sec doorgaan.
I know, maar zo dicht bij het einde wil je altijd een 2e ronde.. maar hij deed wat hij moest doenquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Becker%27s_nevusquote:
Jup, krijg je met 2 snelle armbarsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef Hooidraad het volgende:
Zijn ze weer aan het uitsmeren tot 3 uur
Nee FX fights kan je gewoon op UFC.tv kijken.quote:
Main event is 6,99 hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee FX fights kan je gewoon op UFC.tv kijken.
WTFquote:
Jup, zijn maar weinig die voor Phil gingenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:32 schreef Jajong het volgende:
Zo'n easy pick dit. LoL.
1/1 en waarschijnlijk one up @ de meeste mensen hier.
Court McGee verloor bijna van Dongi Yang en Ryan Jensen lol.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jup, zijn maar weinig die voor Phil gingen
Sowieso, die hele 10 punten systeem is tailored voor boksen. In MMA hoor je het gevecht te beoordelen zoals ze dat deden in Pride. Dus een gevecht als geheel en niet per rondequote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:04 schreef Jajong het volgende:
Pffffffffffff.
Laaaaaaaaaaaaaame. Zo lame dat je zo geowned kan worden in de derde ronde en toch een gevecht kan winnen. 10 pt must is gay
Kan ik me inderdaad wel in vinden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso, die hele 10 punten systeem is tailored voor boksen. In MMA hoor je het gevecht te beoordelen zoals ze dat deden in Pride. Dus een gevecht als geheel en niet per ronde
In Shooto zijn draws heel normaal ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
6 drawsDat kan ook alleen maar in Japan
Als ze dat dachten zouden ze hun longen kapot boeën.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:46 schreef Sinji het volgende:
Waarom is Herb zo populair in Aussie? Denken ze dat hij een Aboriginal is ofzo
Zoeen heb ik er ook bij mn gym, die gast is niet te choken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 05:07 schreef Broempoe het volgende:
Dat was onverwacht! Alves tapte relatief snel als je dat vergelijkt met een Benson Henderson, die tientallen secondes gechoked wordt en er bijna geen last van lijkt te hebben
Dikke nek i guess.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 05:11 schreef Broempoe het volgende:
Vraag me echt af hoe dat kan. Geen zuurstof naar je hersenen = big problem lijkt me? Had een paar van die momenten van Henderson laatst terug gekeken (bijv. in die fight tegen Donald Cerrone) en hij wordt gewoon echt enorm lang gechoked en het doet hem helemaal niets.
Ja LOL las 't ook net op twitter. Hoe ziek is dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ian McCall vs. Demetrious Johnson a Draw, Australian Commissioner Admits Mistake
Hoe de fuck krijg je dit voor elkaar als commissie zijndequote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ian McCall vs. Demetrious Johnson a Draw, Australian Commissioner Admits Mistake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |