Ewa chickiequote:
Nee, naja opa indisch. Maar ik wil bij de Royal Navyquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Heb je een buitenlandse ouder?
Denk je dat ik daar een keuze in heb gehad?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit ok maar Engelse heb je niks aan die winnen nooit wat
In Ierland is iedereen gek van United of Liverpoolquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens zaten vroeger in Engeland in de cereal-pakken altijd poppetjes van Man Utd. en Engeland. Dus van vroeger uit wel wat affiniteit met Man Utd gekregen, toen ik wat ouder werd werd dat Liverpool en nu heb ik niet echt een voorkeur. Het spel van Arsenal, de cultuur van Liverpool en de spelers van Man Utd. Zoiets. :")
Ik heb nog steeds een zwak voor Liverpool van de tijd dat de huidige trainer speler was, toen waren ze wereldtopquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens zaten vroeger in Engeland in de cereal-pakken altijd poppetjes van Man Utd. en Engeland. Dus van vroeger uit wel wat affiniteit met Man Utd gekregen, toen ik wat ouder werd werd dat Liverpool en nu heb ik niet echt een voorkeur. Het spel van Arsenal, de cultuur van Liverpool en de spelers van Man Utd. Zoiets. :")
Je kan het weigeren toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar een keuze in heb gehad?
City was een club die me op een of andere manier nooit aansprak. Komt door het lelijke thuis tenue en het feit dat het tot 2 jaar geleden maar een marginale club was. Met de komst van die arabier is die club geexplodeerd. Vraag me af of de echte supporters daar diep in hun hart echt gelukkiger van zijn geworden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Ierland is iedereen gek van United of Liverpool
Mijn pa en paar neven zijn voor chelsea, ik wou tegendraads zijn en werd voor City
Bij mij vooral door Michael Owen en Steven Gerrard.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een zwak voor Liverpool van de tijd dat de huidige trainer speler was, toen waren ze wereldtop
1. Ajaxquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een zwak voor Arsenal, maar mijn 2e club is toch United.
Een nationaliteit kan je niet weigeren natuurlijk. Dat is een status die je niet kunt veranderen. Beetje als dat jij man of vrouw bent. Dat kun je niet weigeren, dat ben je nu eenmaal.quote:
Ik was al supporter van ze toen ze in de marge zaten en zelfs in de 2e divisie zatenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
City was een club die me op een of andere manier nooit aansprak. Komt door het lelijke thuis tenue en het feit dat het tot 2 jaar geleden maar een marginale club was. Met de komst van die arabier is die club geexplodeerd. Vraag me af of de echte supporters daar diep in hun hart echt gelukkiger van zijn geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |