quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef MaJo het volgende:
Ik zit op het moment ook te onderzoeken of promoveren iets voor mij is. Aangezien ik toch geen baan kan vinden en altijd naar studies zit te kijken om te doen kan ik er misschien mijn 'beroep' van makenMaar ik denk niet dat ze me aan zullen nemen
Had niet echt knallend hoge cijfers ofzo
quote:Toelating
Toelating
Om tot promotie toegelaten te worden moet men eerst het doctoraalexamen (academische graden doctorandus, meester in de rechten of ingenieur, dan wel Master of Science of Master of Arts) of een daarmee gelijk te stellen (bijv. buitenlands) examen hebben behaald. Alhoewel niet gebruikelijk, zijn hierop soms uitzonderingsgevallen. Iemand die geen doctoraalexamen heeft gedaan kan, in grote uitzondering, toch tot de promotie worden toegelaten als aannemelijk kan worden gemaakt dat de promovendus in staat is zelfstandig wetenschappelijk onderzoek te verrichten en met gerede kans op succes een proefschrift kan voltooien. De promovendus dient hiervoor wetenschapsbeoefenaren en een promotor te vinden die (schriftelijk) garant voor hem of haar staan. Het is echter niet altijd even makkelijk om in dat geval een promotor te vinden.
Oh ja, ik lees niet goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Maar MaJo heeft toch gewoon een mastertitel?
Ik denk dat ik wel een van mijn professoren kan weten te porrenquote:
Nou ja, wat LB zegt dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een van mijn professoren kan weten te porren
Die heb je toch altijd?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja, ik lees niet goed
Maar begrijp ik dan dat jouw vriend dat niet gedaan had? Want die had een promotor?
Neuh niet echtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
Solliciteren kan altijd he MaJo
Had je een goed cijfer voor je scriptie?
Ja ik las het alquote:
Geen idee dus. Zoals het daar staat is het me niet duidelijk.quote:
Zie kopje Aanstellingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:57 schreef MaJo het volgende:
Promoveer je trouwens altijd aan de universiteit waar je gezeten hebt of kun je dat ook bij een andere universiteit doen?
Hoe kan ik dat doen?quote:
Weet ik niet...quote:
Weet niet precies, maar echt een rotgevoel. Deels de begrafenis van vanmorgen, het weer, het vooruitzicht van volgend trimester met rotvakken... EN moe en ugh en algehele malaise die eigenlijk niks voorstelt en ik weet dat ik niet moet zeuren maar ugh.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja, ik lees niet goed
Maar begrijp ik dan dat jouw vriend dat niet gedaan had? Want die had een promotor?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Weet ik niet...
[..]
Weet niet precies, maar echt een rotgevoel. Deels de begrafenis van vanmorgen, het weer, het vooruitzicht van volgend trimester met rotvakken... EN moe en ugh en algehele malaise die eigenlijk niks voorstelt en ik weet dat ik niet moet zeuren maar ugh.
Helpt dit?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Weet ik niet...
[..]
Weet niet precies, maar echt een rotgevoel. Deels de begrafenis van vanmorgen, het weer, het vooruitzicht van volgend trimester met rotvakken... EN moe en ugh en algehele malaise die eigenlijk niks voorstelt en ik weet dat ik niet moet zeuren maar ugh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |