Wanneer Ajax er weer speeltquote:
Ok als jullie uitgespeeld zijn met het biggetje, dan is de eerstvolgende vbl-sc meet in Brusselquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar ik weiger rotterdam in te gaan
Ik ben voor ouwequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok als jullie uitgespeeld zijn met het biggetje, dan is de eerstvolgende vbl-sc meet in Brussel
Serieus he, een club als rangers moet toch wel een rijke fan hebben die dit ff sponsortquote:Rangers moet met spoed miljoenen bezuinigen
Glasgow Rangers moet één miljoen pond, ongeveer 1,6 miljoen euro, per maand bezuinigen om te overleven. Dat liet de clubleiding vrijdag weten.
Bestuurders van de Schotse voetbalclub zijn in gesprek met hoofdtrainer Ally McCoist om de omvang van de selectie terug te brengen. Een beslissing daarover wordt volgende week genomen.
"We hebben geen andere keuze. Als we het tekort van 4,5 miljoen aan het einde van het seizoen willen hebben weggewerkt, moeten we drastische maatregelen nemen", aldus Paul Clark, een van de leidinggevenden.
Ze staan 60 miljoen in de minquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus he, een club als rangers moet toch wel een rijke fan hebben die dit ff sponsort
Ik schrijf me in!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok als jullie uitgespeeld zijn met het biggetje, dan is de eerstvolgende vbl-sc meet in Brussel
Hoorde het 2 weken geleden langskomen op de radio. Die club is gewoon op een haar na failliet. Onbegrijpelijk dat daar niemand instapt idd, maar ik denk dat zo'n club toch net te weinig exposure heeft om zo'n arabier aan te trekken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus he, een club als rangers moet toch wel een rijke fan hebben die dit ff sponsort
Denk het ook. Feyenoord zou eerder een arabier aantrekken dan Rangers.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoorde het 2 weken geleden langskomen op de radio. Die club is gewoon op een haar na failliet. Onbegrijpelijk dat daar niemand instapt idd, maar ik denk dat zo'n club toch net te weinig exposure heeft om zo'n arabier aan te trekken.
Is meer Molenbeek dan Anderlecht waar zij zittenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:09 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben bang voor anderlecht, die mocros met hun AK daar.
En Schaerbeek ofzo is toch ook een mocro wijk?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is meer Molenbeek dan Anderlecht waar zij zitten
Ik wil ook wel naar brusselquote:
ze hebben een tekort voor 4,5 miljoen voor het eind van het seizoen, dat bedoelde ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhm eigenlijk zit heel Brussel vol, maar dat zeg ik niet want dan komen de meesten niet meerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Schaerbeek ofzo is toch ook een mocro wijk?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand the Voice kids aan het kijken? Ik vind het programma (vooral de volwassen versie) echt om te kotsen, maar die kinderen zijn in mijn ogen vele malen talentvoller en veel leuker om naar te kijken dan de normale variant.Mee eens op je pedobear sign na dan die normale versie heb ik nog nooit gezien maar de herhaling van de kid versie is rond stoner tijd en is inderdaad best grappig om dan te volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
'In b4' staat er toch bij.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mee eens op je pedobear sign na dan die normale versie heb ik nog nooit gezien maar de herhaling van de kid versie is rond stoner tijd en is inderdaad best grappig om dan te volgen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand the Voice kids aan het kijken? Ik vind het programma (vooral de volwassen versie) echt om te kotsen, maar die kinderen zijn in mijn ogen vele malen talentvoller en veel leuker om naar te kijken dan de normale variant.DUDE WTF. Haal die microfoon uit mijn kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd net EXACT dit betoog tegen mijn vriendin en moeder.![]()
You kiddin' right?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DUDE WTF. Haal die microfoon uit mijn kamer.
Ik houd net EXACT dit betoog tegen mijn vriendin en moeder.
ik had heel je spoiler nog niet geopend ik zag alleen het linkjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'In b4' staat er toch bij.Voordat anderen me pedo noemen bedoel ik daarmee.
Nee serieus man. Echt bizar gewoon. Beetje TE freaky gewoon.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
You kiddin' right?
[ afbeelding ]
Dit is geen toeval btw.
Zoals ik al zei. Geen toeval.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee serieus man. Echt bizar gewoon. Beetje TE freaky gewoon.
Soso lobie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:27 schreef DonRaja het volgende:
Ben weer weg, even aandacht aan m'n vrouw besteden
Je menning klopt gewoon toekomst modje.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
sowieso kapiteintje als mod![]()
ookal is het weer een kakkerlak als mod
en morpheusquote:
Ik zou het wel tof vindenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wie ben ik om de roep van het volk te negeren?![]()
Maar ff serieus: ik weet niet of ik dat zou willen.
Ook alleen omdat het in zijn sign staat.quote:
kloptquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook alleen omdat het in zijn sign staat.
Heb het al vaker gehoord. Op een of andere manier associeren mensen mij met een toekomstig mod ofzo. Weet niet waarom.quote:
Omdat je een oke gast bent, je laat je nooit echt gaan, en je trollt niet veel, je staat ook open voor dingenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb het al vaker gehoord. Op een of andere manier associeren mensen mij met een toekomstig mod ofzo. Weet niet waarom.
Omdat je (meestal) objectief bent en nooit trollt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb het al vaker gehoord. Op een of andere manier associeren mensen mij met een toekomstig mod ofzo. Weet niet waarom.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat je een oke gast bent, je laat je nooit echt gaan, en je trollt niet veel, je staat ook open voor dingen
dat zijn maar wat dingen
Beide zelfde idee dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je (meestal) objectief bent en nooit trollt.
En inhoudelijk discussieert.
Happel is een goedequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Happel inruilen voor Kapiteintje graag. Dan ben ik bereid om 50 euro aan Happel te geven om weg te gaan.
Ik troll wel. Maar dan met een discussie en valide argumenten. Dat is al genoeg troll voor veel mensen om zich niet meer in te kunnen houden en zich te laten gaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je (meestal) objectief bent en nooit trollt.
En inhoudelijk discussieert.
Nee man. Sowieso is Happel wel een prima mod. Karakteristiek figuur en gewoon meubilair in VBL wat mij betreft.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Kapiteintje inruilen voor Happel graag. Dan ben ik bereid om 50 euro aan Happel te geven om weg te gaan.
Niks mis met Happel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Happel inruilen voor Kapiteintje graag. Dan ben ik bereid om 50 euro aan Happel te geven om weg te gaan.
Ja maar dat doen ggmm en happel ook, dus daar is niks mis mee, en als mod hoef je echt geen heilige te zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik troll wel. Maar dan met een discussie en valide argumenten. Dat is al genoeg troll voor veel mensen om zich niet meer in te kunnen houden en zich te laten gaan.
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Sowieso is Happel wel een prima mod. Karakteristiek figuur en gewoon meubilair in VBL wat mij betreft.
GMTAquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Sowieso is Happel wel een prima mod. Karakteristiek figuur en gewoon meubilair in VBL wat mij betreft.
Happel haat mij... ik weet niet waaromquote:
Omdat je soms een zeer irritant ventje bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Happel haat mij... ik weet niet waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |