Ik betaal heul nietsquote:
Dat is flink genaaid.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:20 schreef BraboMeneer het volgende:
GODVER!!!![]()
Speelde ik van de week bijna Uncharted uit zegt mijn Vita batterij bijna leeg. Dus ik sluit hem aan op de oplader en ging door met spelen.
Gaat dat ding als nog uit en het blauwe lampje bleef branden en kreeg hem niet meer aan.
Dus Playstation weer eens gebeld en die vertelde me dat ik 1 minuut de aan/uit knop moest inhouden. Dat heb ik dus gedaan en toen zei de jongen aan de andere kant van de lijn. Dat het batterijniveau van de Vita zo laag was dat die als nog kan uitvallen.
Na het opladen ik Uncharted opgestart was mijn savegame corrupted. Moest ik eerst alles back uppen omdat je niet je savegames zomaar kan weghalen op je Vita. Toen mijn geheugenkaart formateren en toen weer alles terugzetten.
Nou kan ik opnieuw beginnen met Uncharted ik zat fucking in het laatste hoofdstuk!!!
Heb ze ook. Beide briljante games.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:01 schreef JK het volgende:
Motorstorm RC en Escape Plan maar eens gekocht, eens zien of ze beiden leuk zijn (bij Motorstorm RC heb ik uiteraard de demo al even gedaan).
escape plan vind ik echt weg gegooid geld.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:51 schreef JK het volgende:
A-Men vond ik weer niets.. tenminste, niet Vita waardig... vanavond eens de Katamari demo proberen. Motorstorm RC full game nog niet gedaan, Escape Plan wel een paar inleidende puzzles gedaan. Nu al erg vermakelijk!
lolwhut?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh nee toch niet. Er zijn drie downloads van ongeveer een GB en ik heb nu net pas de eerste binnen
Met een trillende vinger op installeren getoetst?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
lolwhut?
Ik snap het niet
[ afbeelding ]
Heb gewoon één code ingevoerd, er startten toen drie downloads met allemaal een andere grootte en nu staat er drie keer dezelfde game
Afgelopen woensdag Touch my katamari. Hoe snel wil je een volgende storeupdate?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 05:05 schreef CamelNLD het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe (lees: gratis) demo's.....
Heel vreemd dit. Ik heb gisteravond op het derde icoontje geklikt, kreeg een update en een half uur later was het linkse icoontje geüpdatetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een trillende vinger op installeren getoetst?
WeirdNou ja, als ie het maar doet
Scheelt je weer 2gig op je kaartje
Veul snellerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:19 schreef JK het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag Touch my katamari. Hoe snel wil je een volgende storeupdate?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:17 schreef Klonk het volgende:
Over rare dingen Sony gesproken, heb van de week Vice City Stories gedownload en de controls kloppen niet en reageren gewoon compleet niet, mikken enzo zou via de schouderbuttons moeten gaan, niet dus...
Ik laat het je z.s.m. wetenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:49 schreef Apekoek het volgende:
Unit 13 blijkt 3e best verkochte game te zijn op dit moment. Ik ben FIFA fan dus daar ga ik sowieso voor, maar is Unit 13 echt de moeite waard? Wil namelijk nog een lekkere shooter erbij.
Ik HAD Unit 13, maar aangezien de game niet volledig Engels is, heb ik hem zonder te spelen teruggebracht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:49 schreef Apekoek het volgende:
Unit 13 blijkt 3e best verkochte game te zijn op dit moment. Ik ben FIFA fan dus daar ga ik sowieso voor, maar is Unit 13 echt de moeite waard? Wil namelijk nog een lekkere shooter erbij.
Dat is niet te veranderen door je systeem op Engels te zetten? Dat werkt met de 3DS namelijk wel zo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:11 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Ik HAD Unit 13, maar aangezien de game niet volledig Engels is, heb ik hem zonder te spelen teruggebracht.
Schermtekst is NL, audio is Engels.
Just sayin'
Maak je je daar serieus druk om?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:11 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Ik HAD Unit 13, maar aangezien de game niet volledig Engels is, heb ik hem zonder te spelen teruggebracht.
Schermtekst is NL, audio is Engels.
Just sayin'
Ja. Ik zal NOOIT een game met NL schermteksten spelen. Ik ben met Engelse games opgegroeid en de Engelse taal in het algemeen.quote:
Ne, het is gewoon persoonlijke voorkeur. Niks meer. Ik heb alles in Engels, TV OSD, Vita, Windows, telefoon, etc.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:05 schreef CamelNLD het volgende:
lol en vind je zelf niet dat je je een beetje aanstelt? De game wordt er echt niet anders van.
Hahahahquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:48 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Ja. Ik zal NOOIT een game met NL schermteksten spelen. Ik ben met Engelse games opgegroeid en de Engelse taal in het algemeen.
Dus ja, daar maak ik me druk om ja.
@Noppie, nee helaas. Dan wordt de game Frans.
Mijn Vita overtreft de 3DS wat accuduur betreftquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:55 schreef 2xuq773pps het volgende:
accuduur is alleen jammer...kan ik beter voor de 3ds gaan
Zeker met Wifi en 3G uit??quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:56 schreef QBay het volgende:
[..]
Mijn Vita overtreft de 3DS wat accuduur betreft.
3DS is een stuk sneller leeg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:55 schreef 2xuq773pps het volgende:
accuduur is alleen jammer...kan ik beter voor de 3ds gaan
Uncharted ongeveer 3.5 tot 4 uur (40% helderheid) met WiFi aan (dat standaard uit wordt gezet als je Uncharted speelt). De 3DS doet ook ongeveer zoiets met Super Mario Land 3D.quote:
Hehe, die van mij ligt al 7 jaar stof te happen. Wel geweldige tijd met de PSP gehad, al was het meer met de community toen. Wie komt ook van PSPPartyquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wat is de maximale batterijduur met Wifi and 3G aan?![]()
* Blue_Panther_Ninja is 3 jaar trotse bezitter van PSP 2000 Slim Silver
Valt mee, of je moet constant in 3D willen turen.quote:
Ik heb nog geen PSVita.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:15 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Hehe, die van mij ligt al 7 jaar stof te happen. Wel geweldige tijd met de PSP gehad, al was het meer met de community toen. Wie komt ook van PSPParty?
Ben sinds vandaag ook trotse bezitter van de PS Vita. Add me maar voor een potje FIFA:
Quan_NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |