shirts, broeken en tregging-dingen....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jezus, wat heb jij dr allemaal bijgegooid?
It's easy like that!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
shirts, broeken en tregging-dingen....
Eens proberen, en anders laat ik het weer ophalen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Beste BBQ-kip, bedankt voor je bestelling!Goeden faal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
klik klik klik gekochtquote:
zekersquote:
ja maar... dan nog pic van hermanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:28 schreef Debsterr het volgende:
Herman liep gelukkig weer verdersoms gaat 'ie gezellig voor je toetsenbord liggen
.
Dat "Herman is beaus" filmpje was echt epicquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:28 schreef Debsterr het volgende:
Herman liep gelukkig weer verdersoms gaat 'ie gezellig voor je toetsenbord liggen
.
Haha dat is ongeveer mijn maandbudgetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zekers
lekker paar keer per jaar FLINK geld uitgeven![]()
(en dan hoef ik niet naar die drukke kut-stad, beter!!!)
maandbudget? Voor kleding enzo? Of in totaal voor alles? Eten enzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef BGTes het volgende:
[..]
Haha dat is ongeveer mijn maandbudget
Gelukkig ga ik morgen WEER extra werken, dan voel ik me niet zo schuldig over den moojen schoens![]()
Mooie poes hedde gij!quote:
Oeps ik bedoel jaarbudget voor kledingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maandbudget? Voor kleding enzo? Of in totaal voor alles? Eten enzo.
Ik shop paar keer per jaar flink. Maar hiervan gaat vaak wel de helft terug ofzo hoor, alles wat niet lekker zit, hoppa terug
Haha nee! Raar beestquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef Loqi het volgende:
[..]omnomnom
Sjoerd nog naar iemand geblazen?
Thanks! Was over die foto ook best tevreden, ben nu aan het neuzen voor nieuwe lenzen voor de cameraquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooie poes hedde gij!![]()
Oogjes in combi met het groen van die plant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |