shirts, broeken en tregging-dingen....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jezus, wat heb jij dr allemaal bijgegooid?
It's easy like that!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
shirts, broeken en tregging-dingen....
Eens proberen, en anders laat ik het weer ophalen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Beste BBQ-kip, bedankt voor je bestelling!Goeden faal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
klik klik klik gekochtquote:
zekersquote:
ja maar... dan nog pic van hermanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:28 schreef Debsterr het volgende:
Herman liep gelukkig weer verdersoms gaat 'ie gezellig voor je toetsenbord liggen
.
Dat "Herman is beaus" filmpje was echt epicquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:28 schreef Debsterr het volgende:
Herman liep gelukkig weer verdersoms gaat 'ie gezellig voor je toetsenbord liggen
.
Haha dat is ongeveer mijn maandbudgetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zekers
lekker paar keer per jaar FLINK geld uitgeven![]()
(en dan hoef ik niet naar die drukke kut-stad, beter!!!)
maandbudget? Voor kleding enzo? Of in totaal voor alles? Eten enzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef BGTes het volgende:
[..]
Haha dat is ongeveer mijn maandbudget
Gelukkig ga ik morgen WEER extra werken, dan voel ik me niet zo schuldig over den moojen schoens![]()
Mooie poes hedde gij!quote:
Oeps ik bedoel jaarbudget voor kledingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maandbudget? Voor kleding enzo? Of in totaal voor alles? Eten enzo.
Ik shop paar keer per jaar flink. Maar hiervan gaat vaak wel de helft terug ofzo hoor, alles wat niet lekker zit, hoppa terug
Haha nee! Raar beestquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef Loqi het volgende:
[..]omnomnom
Sjoerd nog naar iemand geblazen?
Thanks! Was over die foto ook best tevreden, ben nu aan het neuzen voor nieuwe lenzen voor de cameraquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooie poes hedde gij!![]()
Oogjes in combi met het groen van die plant
Vegetarische katquote:
quote:
Ja snap ik, ik ben wel gewend aan katten en schrik ook als zo'n ding naar me blaast hoor! Tenzij m'n eigequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:35 schreef Loqi het volgende:
[..]leek er wel 'van onder de indruk', hij snap al t zo weinig van katten zei hij, en dan dat
300 euro?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:33 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oeps ik bedoel jaarbudget voor kledingJezus ik maak echt rare fouten vandaag
En oh dan valt het wel mee
Hoe betaal je dat dan in godesnaam zonder bijbaan?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
300 euro?
Oh daar red ik het tegenwoordig niet meer mee hoor, per jaar
Maar ik geef niet regelmatig geld uit aan kleding,soms koop ik ook anderhalf jaar geen schoenen en dan ineens 3 paar en met kleding gaat het ook zo.
Maar sowieso laatste 2 jaar paar dure jurken (incl. trouwjurk) gekocht dus dat tikt ook aan.
Maar goed, ik ben geen student meer, dus dat scheelt een hele boel
Ik heb nu ook een paar C&A broeken erbij gegooid, zitten lekker en cheapo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef BGTes het volgende:
[..]Ik koop standaard broeken bij de C&A, stuk of 5 per jaar, 30 per stuk = 150, en dan verder vaak supergoedkope shirtjes a 10 per stuk en dan 1 paar schoenen.
Nou zit ik dit jaar al aan de 160 en maart is net begonnen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een paar C&A broeken erbij gegooid, zitten lekker en cheapo.
1 broek was 9 euro, weet niet offie goed zit, maar anders stuur ik 'm gewoon terug dus
Ik had een keer niet goed gekeken bij een shirtje wat ik kocht, zaten er van die lompe vleermuis-mouwen aan![]()
Verder wel een leuk shirtje, dat was wat jammer
ja ik ook, maar voor die 20 a 30 euro boeit dat me inderdaad ook niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef BGTes het volgende:
[..]en dat je ze vaker moet vervangen maakt niet uit.. ik krijg toch altijd gaten bij mijn dijen
Smakelijk!
mutsjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
herman![]()
Ik besefte me net dat ik nog een rekening van 100 euro bij wehkamp open had staan van begin deze maandOops ! Ook maar even betaald
En trouwkaarten zijn trouwens binnenWe like !
Zijn alleen onze kaartjes voor de daggasten vergeten....
Of jij had de laatstequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik ook, maar voor die 20 a 30 euro boeit dat me inderdaad ook niet.
Ik zie nu dat de dr. Martens in mijn maat weer uitverkocht zijn, net op tijd besteld joehoe!
I haz a happy!
Nieuwe schoenen gekochtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hai! Nog wat leuks gedaan terwijl mijn tenen mishandeld werden?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
Diezelfde als Lindy, Skjoe, BBQ en UnfDe dr. Martens-pumps
Ze zijn er nu alleen nog maar in 40quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Kut, groepsdruk, en ze zijn er nog steeds in mijn maat!
Maar ze gaan m'n ingegroeide teennagel vast verergeren. Ofzo.
Ja maar dat is dus mijn maat. En de Dr. Martens enkellaarzen die ik heb zijn ook maat 40.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze zijn er nu alleen nog maar in 40En Lindy heeft nog een reserve 39
Niet je eigen haren knippen!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef BGTes het volgende:
Zo, ik heb even wat dode punten van mijn haren geknipt en het stukje tussen mijn wenkbrauwen weggeharst. Nou beginnen ze wat meer naar buiten maar ik vind het een stuk netter staan dan een paar van die losse plukjes
Neequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet je eigen haren knippen!Of heb je een kappersopleiding gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |